• Svar på tråden USCH för sådana här människor
  • Rhoda Horswunce

    Hur menar du? Jag tycker de verkar som helt normala människor?

  • löpardennis
    Plutteli skrev 2011-06-05 00:46:07 följande:
    Eh Jaha? Felet med dem är vad?
    Plockar lite störande citat:

    "Vi har blivit väldigt populära hos våra bekanta, de vill gärna komma hit på en spakväll"

    "och det är väl därför vi nog kan dansa tango på det nya golvet"

    " jörgen såg att det här kan vi göra nånting av, med den kunskap han har"

    "sen bygger vi tillsammans" -det har vi alltid gjort

    Sen är det helt enkelt sättet de sitter på, hur de ser ut och hur de pratar.
  • Plutteli
    löpardennis skrev 2011-06-05 01:00:59 följande:
    Plockar lite störande citat:

    "Vi har blivit väldigt populära hos våra bekanta, de vill gärna komma hit på en spakväll"

    "och det är väl därför vi nog kan dansa tango på det nya golvet"

    " jörgen såg att det här kan vi göra nånting av, med den kunskap han har"

    "sen bygger vi tillsammans" -det har vi alltid gjort

    Sen är det helt enkelt sättet de sitter på, hur de ser ut och hur de pratar.
    Nä, jag fattar ändå inte.
    Att de blivit populära hos sina bekanta när de har ett mysigt hus med en fin pool kan jag fatta, knappast nått märkligt. Att de dansar tango är väll för fan upp till dem och det är väll bra att de byggt så golvet håller.
    Huset var ett ruckel i början och Jörgen har kunskap om att bygga och tyckte alltså att huset kunde bli bra om det renoverades, so what? Det är ju knappast en nyhet att de som kan snickra gärna söker sig till renoveringsobjekt när de skaffar hus just för att de ser att det kan bli nått fint. Och att de byggde tillsammasn är ju bara gulligt.

    Som sagt, jag fattar inte alls vad som är så fel dem dessa människor, jag tycker det är ett sött par.
  • löpardennis
    Plutteli skrev 2011-06-05 01:07:55 följande:
    Nä, jag fattar ändå inte.
    Att de blivit populära hos sina bekanta när de har ett mysigt hus med en fin pool kan jag fatta, knappast nått märkligt. Att de dansar tango är väll för fan upp till dem och det är väll bra att de byggt så golvet håller.
    Huset var ett ruckel i början och Jörgen har kunskap om att bygga och tyckte alltså att huset kunde bli bra om det renoverades, so what? Det är ju knappast en nyhet att de som kan snickra gärna söker sig till renoveringsobjekt när de skaffar hus just för att de ser att det kan bli nått fint. Och att de byggde tillsammasn är ju bara gulligt.

    Som sagt, jag fattar inte alls vad som är så fel dem dessa människor, jag tycker det är ett sött par.
    Jag tycker det är ett alldeles räligt par som sitter och är malliga över vad de har byggt. Att de har gått med på att göra reklam för byggmax och att få vara på tv under varje reklampaus är riktigt motbjudande. Tror de att de kommer bli populära bland svenska folket eller vad?
  • Courtney

    Haha. På tanten låter det som det är inläst, manus liksom. Dom fick säkert den där badbaljan gratis för reklamsyfte!  :D

  • Plutteli
    löpardennis skrev 2011-06-05 01:12:18 följande:
    Jag tycker det är ett alldeles räligt par som sitter och är malliga över vad de har byggt. Att de har gått med på att göra reklam för byggmax och att få vara på tv under varje reklampaus är riktigt motbjudande. Tror de att de kommer bli populära bland svenska folket eller vad?
    Hahahahahaha, det är ju säker 30-40 par/familjer/personer som är med i de där reklamerna, de såg det nog bara som en kul grej, fick lite av ett manus fixat och har fått göra x antal omtaninganar för att få till det så som byggmax önskar.
    Har de nu byggt nått själva som de tycker blev bra ja då har de rätt att vara lite malliga över det, att det nu kom på reklam tror jag knappast var nått de direkt tänkt på som så.
  • Sömnstörd
    löpardennis skrev 2011-06-05 01:12:18 följande:
    Jag tycker det är ett alldeles räligt par som sitter och är malliga över vad de har byggt. Att de har gått med på att göra reklam för byggmax och att få vara på tv under varje reklampaus är riktigt motbjudande. Tror de att de kommer bli populära bland svenska folket eller vad?
    Hahahaha
    Klart de blir megapoppis!Solig

    Det är klart att man måste störa sig på något här i världen. Jag stör mig på detta men det kasnske räknas som lyteskomik? (se speciellt från 2:30 om du inte orkar se allt.)




     
  • Courtney

    Haha levi klausen, vilken idiot! . Klart som 17 att det är störande med rednecks i rikstan. :D 

  • Linda1976
    Sömnstörd skrev 2011-06-05 01:19:49 följande:
    Hahahaha
    Klart de blir megapoppis!Solig

    Det är klart att man måste störa sig på något här i världen. Jag stör mig på detta men det kasnske räknas som lyteskomik? (se speciellt från 2:30 om du inte orkar se allt.)


    " target="_blank">

    Åh, jag vrider mig i plågor
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976
    löpardennis skrev 2011-06-05 00:43:13 följande:
    Kerstin och Jörgen är för mig typexempel på hur man ej ska vara som person.

    www.byggmax.com/se-sv/byggmax/hela-sverige-by...

    Låt höra vad ni andra tycker!
    Gaaaahh.. Det kryper i kroppen!! "När man har gjort det själv - det är då man kan njuta"..... Huh???

    Och har de bygglov för den überfula balkongen?

    Nä, de kryper under skinnet på mig, jag håller med dig ts. 
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
Svar på tråden USCH för sådana här människor