• Mam2ma

    Myspöl från NG Baby

    Nån som vet var i Sthlm man kan köpa en myspöl från NG Baby??


    Frågat på Barnens Hus och Babyproffsen som jag har närmast mig där jag bor, expediterna kände inte ens till denna myspöl!!!

  • Svar på tråden Myspöl från NG Baby
  • beautifulb

    vet inte vart i sthlm men vi köpte våran i göteborg på backaplan i en affär som hette needs4kids. Men sen vet jag också att man kunde beställa i barnbutiker. Så tycker det borde vara så uppe i huvudstaden också..

  • Mam2ma
    beautifulb skrev 2011-06-07 14:45:30 följande:
    vet inte vart i sthlm men vi köpte våran i göteborg på backaplan i en affär som hette needs4kids. Men sen vet jag också att man kunde beställa i barnbutiker. Så tycker det borde vara så uppe i huvudstaden också..
    Ok, tycker ni att den e värd att köpa... Gör den nytta??
  • beautifulb
    beautifulb skrev 2011-06-07 14:45:30 följande:
    vet inte vart i sthlm men vi köpte våran i göteborg på backaplan i en affär som hette needs4kids. Men sen vet jag också att man kunde beställa i barnbutiker. Så tycker det borde vara så uppe i huvudstaden också..
    Ja vi hade jätte stor nytta utav den när sonen lärde sig sitta. Man behövde inte bulla upp med kuddar och vara rädd för att han skulle ramla med det lilla huvudet i golvet. Använder den till 2an väldigt mycket redan nu och kommer användas lika flitigt när det är dags att lära sig sitta för honom också. Sen är den ju väldigt mysig att bara vara i också. Läsa bok eller bara ligga och kramas.
Svar på tråden Myspöl från NG Baby