• Anonym
    Äldre 13 Jun 00:21
    11518 visningar
    50 svar
    50
    11518

    Sög av en fransman på toaletten!

    Jag var på en klubb i min stad. Jag var ute med en killkompis och "råkade" bli väldigt full. Jag var i stort sätt på varenda kille på dansgolvet. Hånglade upp alla osv. Min killkompis stod och dansade för sig själv och undrade så klart vad jag höll på med. Men han såg hur full jag var och visste att det inte var så mycket att göra åt saken.

    jaha ja..

    rätt som det var hittade jag en ung och snygg kille på dansgolvet. Vi började strula och han drog iväg mig i ett hörn så inte vakterna skulle se oss. Så där ville han stå och hångla. För jag hade börjat ta av honom skjortan på dansgolvet...

    Men ist för att stå där och hångla släpade jag med honom in på toaletten fall ner på knä och sög av honom. Sen kom vakten och slog upp dörren och släpade med mig ut. han stod och skällde ut mig och sa att jag kunde ha blivit våldtagen. och blabla

    sen blev vi utkastade bägge två. Jag gick men killen kom efter.. han tjatade om att få följa med mig hem med det fick han inte. Då ville han ha mitt nummer, vilket han fick.

    jag visste inget om den här killen

    en vecka senare hör han av sig och vill ses igen. Varpå han säger att han bor i frankrike och var på vistelse i sverige. Nu ska han hit igen och vill ses.

    varför? :O :S

  • Svar på tråden Sög av en fransman på toaletten!
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Jun 09:47
    #31
    Anonym (En som vet) skrev 2011-06-13 09:40:40 följande:
    Jag tycker att du ska sluta dricka så mycket. Uppenbart gör alkohol att du förlorar dina hämningar. Så lär dig hur mycket du kan dricka och försök hålla dig till det. Jag tror inte att någon mår bra av att göra som du gjorde. Du kan ha roligt och vara en kul tjej utan att dricka så mycket som du gör. Dessutom kan det bli svårt att hitta kärleken om du forsätter som du gör.
    Nej det är inte svårt att hitta kärleken. Har hittat den flera gånger.
  • Äldre 13 Jun 09:54
    #32
    Anonym skrev 2011-06-13 01:24:18 följande:
    ja fast nu var det här en engångsgrej. Och uppenbarligen fick jag ingen hiv.
    Du har alltså testat dig för HIV? Och du vet väl att HIV inte alltid ger positivt resultat på tester förrän efter ett halvår..
    (för övrigt är väl inte herpes så trevligt att få i munnen heller)

    Hur som helst. Vill du träffa honom igen får du väl göra det. Vill du inte så får du väl säga till honom att det bara var en engångsgrej.
  • thomas­55
    Äldre 13 Jun 09:59
    #33
    Anonym skrev 2011-06-13 09:47:27 följande:
    Nej det är inte svårt att hitta kärleken. Har hittat den flera gånger.
    Fråga dina killkompisar vad dom tycker om situatioen
  • Äldre 13 Jun 10:05
    #34
    silhuett skrev 2011-06-13 09:54:40 följande:
    Du har alltså testat dig för HIV? Och du vet väl att HIV inte alltid ger positivt resultat på tester förrän efter ett halvår..
    (för övrigt är väl inte herpes så trevligt att få i munnen heller)

    Hur som helst. Vill du träffa honom igen får du väl göra det. Vill du inte så får du väl säga till honom att det bara var en engångsgrej.
    Håller med till fullo. Med risk för att låta som en trist torr tant, så är det ju inte så himla klokt att ha oskyddat sex med en främling...Och som silhuett skriver, så finns det ju fler små otrevliga överaskningar än bara HIV som man kan åka på. 

    Även om du var väldigt full och om det var en engångs företeelse, så är det lika illa för det. Kanske borde du se till att inte bli så berusad igen?

    Gjort är gjort - och alla gör vi dumma saker som vi ångrar. Vad vi kan göra då är att ta dem som lärdomar, bli lite klokare och inte göra om dem. På så vis kommer det ändå något positivt ur det. 
  • Anonym (frans­yska)
    Äldre 13 Jun 11:32
    #35

    Inte så konstigt att denna kille vill träffa dig igen,för vi franska tjejer bjuder inte ut sig så till killar vi inte känner.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Jun 11:41
    #36
    Anonym (fransyska) skrev 2011-06-13 11:32:39 följande:
    Inte så konstigt att denna kille vill träffa dig igen,för vi franska tjejer bjuder inte ut sig så till killar vi inte känner.
    Enligt honom saå har ni sex för pengar Och är väldigt enkla att få i säng.
  • Anonym (!!!)
    Äldre 13 Jun 11:55
    #37

    ...måste medge att när jag först läste TS och inläggen trodde jag att hon ångrade sig och ville inte ha något alls med killen i fråga att göra - men nu är jag osäker och börjar tro att hon bara vill ha "bekräftelse"... tyvärr!

    Håller också med alla som skriver att du, TS, måste se upp med alkoholen om det innebär att du gör som du gör... det är onödigt att utsätta sig för sånna risker som du gör - både sjukdomar av alla de slag och/eller risken för att bli utnyttjad!

  • Anonym
    Äldre 13 Jun 11:59
    #38
    Anonym skrev 2011-06-13 11:41:38 följande:
    Enligt honom saå har ni sex för pengar Och är väldigt enkla att få i säng.
    eh... nu sa du emot dig själv.
    och mest lättfotad i historien var ju du.
    om du inte skäms över vad du gjort, varför racka ner på andra?
  • Äldre 13 Jun 12:07
    #39
    Anonym (fransyska) skrev 2011-06-13 11:32:39 följande:
    Inte så konstigt att denna kille vill träffa dig igen,för vi franska tjejer bjuder inte ut sig så till killar vi inte känner.
    Anonym skrev 2011-06-13 11:41:38 följande:
    Enligt honom saå har ni sex för pengar Och är väldigt enkla att få i säng.
    Varierar säkert friskt, precis som det gör på de flesta ställen runt om i världen
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Anonym (!!!)
    Äldre 13 Jun 12:11
    #40
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 12:07:30 följande:
    Anonym skrev 2011-06-13 11:41:38 följande:
    Enligt honom saå har ni sex för pengar Och är väldigt enkla att få i säng.
    Varierar säkert friskt, precis som det gör på de flesta ställen runt om i världen
  • Äldre 13 Jun 12:11
    #41
    krillelkpg skrev 2011-06-13 08:04:09 följande:
    Tur man inte har en sådan lättfotad sambo i allafall.

    Även om hon vore singel skulle jag tycka det var vidrigt och hon skulle själv tycka det. Hon dricker inte heller så risken är inte så stor att det skulle hända
    Fast alltså bara för att man dricker så måste man ju inte göra sånt, jag är fullkomligt ointresserad av sex om jag dricker mer än 3 drinkar eller vinglas och det blir det ju oftast för min del, då jag kan dricka som en svamp.
    Anonym skrev 2011-06-13 09:21:35 följande:
    Alla tjejer är inte tråkiga och torra ;D

    Vissa av oss tycker om att leva ut lite ;))
    Men hörrö, att vara dyngrak är inte lika med rolig per automatik. Inte heller måste man vara tråkig eller nån torris bara för att man är nykter.

    Jag bejakar också livet, jag älskar att leva Men jag måste inte vara full för att njuta av att vara levande, det ser du kan jag göra ändå.

    Testa du att suga av en främling nykter och återkom gärna med hur det kändes för dig, när du faktiskt var fullkomligt medveten om vad du gjorde och kunde njuta av det hela vägen
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Äldre 13 Jun 12:12
    #42
    Anonym skrev 2011-06-13 11:59:14 följande:
    eh... nu sa du emot dig själv.
    och mest lättfotad i historien var ju du.
    om du inte skäms över vad du gjort, varför racka ner på andra?
    Fast han var väl lika lättfotad, som utan att blinka stoppade kuken i munnen på någon som kanske har munherpes? Lika korkade då alltså, lika lättfottade då också?
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Anonym
    Äldre 13 Jun 12:22
    #43
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 12:12:49 följande:
    Fast han var väl lika lättfotad, som utan att blinka stoppade kuken i munnen på någon som kanske har munherpes? Lika korkade då alltså, lika lättfottade då också?

    absolut.


    jag är helt för att ha kul och ha sex, men anser att man ska vara rädd om sig och skydda sig -men så är jag också 70-talist och uppvuxen med "använd kondom annars får du AIDS och döööööör!"-propagandan.

  • Äldre 13 Jun 12:27
    #44
    Anonym skrev 2011-06-13 12:22:01 följande:

    absolut.


    jag är helt för att ha kul och ha sex, men anser att man ska vara rädd om sig och skydda sig -men så är jag också 70-talist och uppvuxen med "använd kondom annars får du AIDS och döööööör!"-propagandan.


    Klart man skall vara försiktig. Dock är ju inte HIV så jättevanligt ens i vårt öppna och sexbejakande land som man faktiskt kan tro ibland när man läser saker här inne. Det innebär ju inte att man skall sluta skydda sig, men man behöver kanske inte vara så hysterisk jämt heller.

    Jag föredrar att lita på människor och hitills så har jag överlevt utan både HIV eller annat. Kondom är en jättebra uppfinning, helt klart, icke att förakta alls.
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Anonym
    Äldre 13 Jun 12:28
    #45
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 12:27:03 följande:
    Klart man skall vara försiktig. Dock är ju inte HIV så jättevanligt ens i vårt öppna och sexbejakande land som man faktiskt kan tro ibland när man läser saker här inne. Det innebär ju inte att man skall sluta skydda sig, men man behöver kanske inte vara så hysterisk jämt heller.

    Jag föredrar att lita på människor och hitills så har jag överlevt utan både HIV eller annat. Kondom är en jättebra uppfinning, helt klart, icke att förakta alls.
    nej, jag berättade bara vad jag är uppvuxen med och varför kondom är naturligt för mig.
  • Ankdam­men
    Äldre 13 Jun 12:40
    #46
    Anonym (En som vet) skrev 2011-06-13 09:40:40 följande:
    Jag tycker att du ska sluta dricka så mycket. Uppenbart gör alkohol att du förlorar dina hämningar. Så lär dig hur mycket du kan dricka och försök hålla dig till det. Jag tror inte att någon mår bra av att göra som du gjorde. Du kan ha roligt och vara en kul tjej utan att dricka så mycket som du gör. Dessutom kan det bli svårt att hitta kärleken om du forsätter som du gör.
    Det var det dummaste jag hört. Faktiskt.
  • Anonym (!!!)
    Äldre 13 Jun 12:44
    #47
    Ankdammen skrev 2011-06-13 12:40:12 följande:
    Det var det dummaste jag hört. Faktiskt.
    Vad i texten vederbörande skrev är det som du uppfattar som "det dummaste du hört"?!
  • Äldre 13 Jun 12:47
    #48
    Anonym skrev 2011-06-13 12:28:32 följande:
    nej, jag berättade bara vad jag är uppvuxen med och varför kondom är naturligt för mig.
    Tror det var bättre så än när jag var ung, då var kondom liksom mer fult och fel, är född 80 eller så beror det på den lilla orten man bor på
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • skorpi­onen80
    Äldre 13 Jun 12:48
    #49
    Anonym skrev 2011-06-13 00:21:23 följande:
    en vecka senare hör han av sig och vill ses igen. Varpå han säger att han bor i frankrike och var på vistelse i sverige. Nu ska han hit igen och vill ses.

    varför? :O :S
    Jag tror att han är här i annat ärende främst och vill passa på att träffa dig när han ändå är här. Eller sa han att han vill träffa dig och kommer hit enbart för det?
  • thomas­55
    Äldre 13 Jun 13:17
    #50
    Anonym skrev 2011-06-13 11:41:38 följande:
    Enligt honom saå har ni sex för pengar Och är väldigt enkla att få i säng.
    Ja men här har han ett gratisligg - han är väl prismedveten
Svar på tråden Sög av en fransman på toaletten!