• Anonym (Ts)

    Vill utveckla vårat sexliv, men han vill inte!

    Hur tusan ska jag göra? Jag har gett förslag på ställningar, ställen osv. Men han säger bara att han är nöjd med det vi har... kyssas lite, av med kläderna, missionären, rida eller bakifrån... efter några minuter är det klart och han somnar!
    Han är så fruktansvärt tråkig i sängen och har varit sen vi träffades!
    Nu har vi vart tillsammans i 2 år, har ett barn och ett till på väg.
    Vi har inte haft sex sen den nya bebisen blev till! Det är 1½ månad sen och jag håller på att bli galen! Nu vet jag iofs inte om han tappat lust iom att vi blev oplanerat gravida?

    Vad ska man göra när han inte vill varken prata om det eller lyssna på mina förslag? Nångång har det hänt att vi provat nåt nytt, men det har väl hänt kanske MAX 5 gånger de senaste 2 åren!

    Nån som har lite tips?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-15 13:16
    Han säger att han är den romantiska typen, vill ha det lugnt och fint i sängen. Har talat om för honom att jag tänder inte riktigt på det, jag vill ha lite mer fartfyllt sex, lite "våldsammare"...

  • Svar på tråden Vill utveckla vårat sexliv, men han vill inte!
  • Anonym (Ts)

    Nej, det får jag endast om jag använder min vibrator och den vill han inte att jag använder när vi har sex eller efteråt för att han känner sig otillräcklig. Så den använder jag bara på dagtid då han jobbar!

  • sthlmsman77
    Anonym (Ts) skrev 2011-06-15 13:37:41 följande:
    Nej, det får jag endast om jag använder min vibrator och den vill han inte att jag använder när vi har sex eller efteråt för att han känner sig otillräcklig. Så den använder jag bara på dagtid då han jobbar!
    trist för den borde ni ju ta med i leken
  • Anonym
    Anonym (Ts) skrev 2011-06-15 13:37:41 följande:
    Nej, det får jag endast om jag använder min vibrator och den vill han inte att jag använder när vi har sex eller efteråt för att han känner sig otillräcklig. Så den använder jag bara på dagtid då han jobbar!
    Trist snubbe!
  • Anonym (Ts)
    sthlmsman77 skrev 2011-06-15 13:38:43 följande:
    trist för den borde ni ju ta med i leken
    Jag har föreslagit det men han säger blankt NEJ!

    Jag älskar min sambo, men jag hatar vårat sexliv och det är ju ett under att jag lyckats bli gravid igen den sexlivet nästan inte finns!
  • sthlmsman77
    Anonym (Ts) skrev 2011-06-15 13:40:01 följande:
    Jag har föreslagit det men han säger blankt NEJ!

    Jag älskar min sambo, men jag hatar vårat sexliv och det är ju ett under att jag lyckats bli gravid igen den sexlivet nästan inte finns!
    du säger att han är nöjd som ni har det men vad svarar han när du säger att DU inte är nöjd med det sexliv ni har?
  • Emmi27

    Men om han är så som han beskriver, och du är som du är så kanske det inte finns så mycket att göra? Alltså ni är för olika helt enkelt. Man kan ju inte tvinga en annan människa att göra det man vill om han eller hon inte är med på det. Nu säger han att han vill ha det romantiskt men det du beskrev låter inte så romantiskt faktiskt :S

    och hur romantiskt är det att han inte ger dig orgasm?

    även om han bara tappat lusten så säger du ju att han är tråkig i sängen annars ändå, hur kommer det sig att du accepterat det så länge undrar jag lite? Ta det inte på fel sätt att jag frågar för är nyfiken på hur man tänker om man varit missnöjd redan från början men ändå fortsatt utan förbättring

  • Anonym (Wildrat)
    Anonym (Ts) skrev 2011-06-15 13:37:41 följande:
    Nej, det får jag endast om jag använder min vibrator och den vill han inte att jag använder när vi har sex eller efteråt för att han känner sig otillräcklig. Så den använder jag bara på dagtid då han jobbar!
    Men han ÄR ju otillräcklig om du inte får orgasm eller ens tycker att sexet är stimulerande.
  • Anonym (Ts)

    Jag har påpekat detta sen första början då jag inte är blyg eller rädd att prata om mitt sexliv tillsammans med min partner. Han är lite mer reserverad och vill helst inte prata om sånt, inte ens med mig.

    Jag har försökt nöja mig med det vi har, men nångång tycker jag väl ändå att han kan gå med på något som jag vill göra. Det är inte alltid jag har lust med just DEN ställningen som han vill, men jag gör det ändå för jag vill ju ha ett samliv med min sambo. Han vet om att jag inte alltid vill vissa ställningar och jag har föreslagit andra, men han vill helst köra på de gamla vanliga, tråkiga.

    När jag beskrev i TS hur det är, så var det kort eftersom jag inte ville att det skulle bli så detaljerat. Han vill som sagt ha det lugnt, kyssas som om jag vore av någonting skört som kan gå i tusen bitar om han råkar röra tungan lite för häftigt.  Han kan inte hålla sig så länge så efter ett par tre minuter är det över, jag vill gärna ligga och gosa lite efteråt, men han somnar oftast =(

    Han säger att han är nöjd med det vi har men har inget bra svar när jag säger att jag inte är lika nöjd.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Wildrat) skrev 2011-06-15 13:47:54 följande:
    Men han ÄR ju otillräcklig om du inte får orgasm eller ens tycker att sexet är stimulerande.
    Han har fått mig till orgasm några gånger, och det var i ställningar han aldrig vill göra. Jag har talat om det för honom, så han vet. Oftast skyller han på att han är trött och sliten efter 8 timmars arbete?!
Svar på tråden Vill utveckla vårat sexliv, men han vill inte!