• Äldre 21 Jun 10:07
    6109 visningar
    14 svar
    14
    6109

    Efterlyser Brandman Sam filmer!

    Hej!


    Min son älskar Brandman Sam men vi har bara 4:a avsnitt (dom följer med i två samlingar Barnens SF-favoriter Vinterspecial och Sportspecial.). Letat och den verkar inte finnas på dom vanliga dvd-internetbutikerna som cdon, discshop och Ginza tex. Googlat osv. Hittat på danska cdon men då finns inte svenska som språk med. Letat på Tradera men inget där just nu heller. Så har ni tips om vart det finns eller har en som ni kan tänkas sälja hör gärna av er! Såg att den iaf fanns att hyra hos Lovefilm eller va den nu heter. När vi var i London i januari fanns det massor med saker och filmer med honom. Men här i Sverige verkar han inte vara så inne. Hoppas på napp här!


     


    Stooort tack på förhand!

  • Svar på tråden Efterlyser Brandman Sam filmer!
  • Lady withou­t tattoo
    Äldre 21 Jun 10:16
    #1

    Du får inte annonsera efter varor här.Kolla köp o sälj ist


    Yrke: Leg pratkvarn
  • Äldre 21 Jun 10:36
    #2

    Oops sorry... Men nån kanske kan tips om sida där det finns iaf. Ska kolla köp och sälj det var bra tips!

  • Lady withou­t tattoo
    Äldre 21 Jun 10:41
    #3
    Nani82 skrev 2011-06-21 10:36:32 följande:
    Oops sorry... Men nån kanske kan tips om sida där det finns iaf. Ska kolla köp och sälj det var bra tips!
    Ginza.se eller cdon.com
    Yrke: Leg pratkvarn
  • Äldre 21 Jun 10:43
    #4

    Ja som jag redan sökt på utan resultat... Verkar inte säljas i Sverige nå mer...

  • Äldre 20 Dec 19:08
    #5

    letar också!


    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Novall­ie
    Äldre 20 Dec 19:34
    #6

    Br har brandman sam leksaker, vill också ha filmerna, har visserligen två stycken på vhs.


    H född 091017
  • Äldre 20 Dec 22:14
    #7
    Novallie skrev 2011-12-20 19:34:33 följande:
    Br har brandman sam leksaker, vill också ha filmerna, har visserligen två stycken på vhs.
    tack, men sonen har fått brandman Sam huset, räddningsbilen och brandbilen nyss när han fyllde år
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Adam82
    Äldre 9 Jan 06:43
    #8

    Det finns en brandman Sam upplagd på tradera nu med svenskt tal.

  • Äldre 10 Mar 16:03
    #9

    Oh vi söker också Brandman Sam det är det enda som han vill kolla på ena skivan har fått repor:( Vaaaar?

  • Äldre 19 Apr 18:40
    #10

    Jag letar jag med. Har en massa avsnitt på datorn,men tyvär på engelska

  • Äldre 3 May 08:47
    #11

    Vår 2åring sitter på youtube på pappas Iphone och tittar på engelska han älskar det det är det första han vill göra när han vaknar.

  • SmåBus­troll
    Äldre 3 May 08:50
    #12

    Finns massor på norska lite lättare än danska! Vi har nog typ fyra filmer.

  • Äldre 30 Jul 19:48
    #13

    Hej 
    Jag undrar om du fått tag på några filmer med Brandman Sam?
    Och vart du hittade dom i sånafall, vill ha med svenskt tal till mitt barnbarn på 3 år som bara älskar det programmet.
    Ser att det är länge sedan du skrev men hoppas på att jag ändå kan få svar.
    Skrattande
    Med Vänliga Hälsningar
    Marie-Louise 
    Halmstad

  • Äldre 30 Jul 22:23
    #14

    Varför inte bara köra på den engelska versionen? Det är ju lätt att hänga med i handlingen ändå. Vi har flera fireman sam filmer och figurer men de är köpta i England.

Svar på tråden Efterlyser Brandman Sam filmer!