• Anonym (Va?)

    Varför ha högljudt sex???

    Men alltså, VARFVÖR måste man stöna högt och nästan skrika när man har sex???

    Våra grannar håller på att driva oss till vansinne Skrikandes kvinnan tjuter, stönar och halvskriker vid sex, mannen hör man aldrig.... igår hörde jag detta oljud på morgonen, vid lunchen, vid middagen och två ggr i natt Skrikandes

    I ärlighetens namn provade jag en gång att vara högljud när jag och min man hade sex bara för att prova om det var upphetsande ellerså... men icke sa nicke, bara ett störande oljud som störde vår koncentration...

    VARFÖR är det alltid kvinnan som låter?? Jag har aldrig hört en man tjuta på detta sätt under en sexakt...någonsin!

    Hur ska jag säga till mina grannar att jag vill slippa detta ljud åtminstone när vbi äter lunch och middag? Barnen undrar vad som låter...

    Jag/vi är LESS!!!

    Vi är INTE ett dugg avundsjuka på deras rika sexliv om ni tror det, vi har ett pefekt sexliv själv.... men vi stör inte andra!

  • Svar på tråden Varför ha högljudt sex???
  • Anonym

    Tycker också man kan ta hänsyn, inte så jävla kul att lyssna på. Vi har haft en sån granne också, hon lät ungefär som du beskriver, tyckte att hon lät löjlig och tillgjord. Lägg en lapp i brevlådan och fråga om hon troratt alla grannar är intresserade av att lyssna på hennes knullande.

  • Anonym (Va?)
    Anonym skrev 2011-06-26 08:30:26 följande:
    Tycker också man kan ta hänsyn, inte så jävla kul att lyssna på. Vi har haft en sån granne också, hon lät ungefär som du beskriver, tyckte att hon lät löjlig och tillgjord. Lägg en lapp i brevlådan och fråga om hon troratt alla grannar är intresserade av att lyssna på hennes knullande.
    Vi bor i radhus och det är bara jag som bor på hennes ena sida, så hon fattar direkt att det är vi om vi lämnar en sån lapp....
  • Hama2
    Anonym (Va?) skrev 2011-06-26 08:31:39 följande:
    Vi bor i radhus och det är bara jag som bor på hennes ena sida, så hon fattar direkt att det är vi om vi lämnar en sån lapp....
    Skrattande då är det väl lika bra att prata direkt med henne då! Hon är säkert medveten om att hon hörs. Kan ju vara så att hon vill att Ni uppmärksammar det. Finns ju "fôlk te allt", som man säger..
  • Anonym (Va?)
    Hama2 skrev 2011-06-26 08:42:23 följande:
    Skrattande då är det väl lika bra att prata direkt med henne då! Hon är säkert medveten om att hon hörs. Kan ju vara så att hon vill att Ni uppmärksammar det. Finns ju "fôlk te allt", som man säger..
    Visst, men tänk om det blir en tvärtom-effekt då?? Att hon låter värre för att hon vet att vi hör??
  • Dorian Ertymexx

    Men varför inte? Och varför stör det dig?


    Jag hör aldrig grannarna ha sex, däremot vrålar folk som kåta apor när det är sport på gång, och volymen är inte heller nådig kring schlagerfestivalerna. OMFG vad man får vrida upp datorljudet då!


    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym (jk)
    Dorian Ertymexx skrev 2011-06-26 08:45:38 följande:

    Men varför inte? Och varför stör det dig?


    Jag hör aldrig grannarna ha sex, däremot vrålar folk som kåta apor när det är sport på gång, och volymen är inte heller nådig kring schlagerfestivalerna. OMFG vad man får vrida upp datorljudet då!


    håller med och inflikar att jag är en sån där jobbig jävel som låter vid sex Det är inget jag styr över direkt, när jag njuter låter jag helt enkelt. Vrålar kanske inte som en besatt, men nog hörs jag.
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2011-06-26 08:45:38 följande:

    Men varför inte? Och varför stör det dig?


    Jag hör aldrig grannarna ha sex, däremot vrålar folk som kåta apor när det är sport på gång, och volymen är inte heller nådig kring schlagerfestivalerna. OMFG vad man får vrida upp datorljudet då!


    Vad som stör?? Fattar du inte det??  Nej, troligen inte!  Om man tycker det är jobbigt att höra så stör det väl!!! Du aldrig hör dina grannar så är det ju bra för dig. Stör det dig när dina grannar skriker när det är sport?
  • Anonym
    Anonym (Va?) skrev 2011-06-26 08:31:39 följande:
    Vi bor i radhus och det är bara jag som bor på hennes ena sida, så hon fattar direkt att det är vi om vi lämnar en sån lapp....
    Ok, då vet jag inte. Hon kanske inte fattar att det hörs in till er?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2011-06-26 08:52:19 följande:
    Vad som stör?? Fattar du inte det?? Nej, troligen inte! Om man tycker det är jobbigt att höra så stör det väl!!! Du aldrig hör dina grannar så är det ju bra för dig. Stör det dig när dina grannar skriker när det är sport?
    Ja, det stör mig, men det är liksom något man får leva med. Ingår i konceptet att bo nära andra människor. Var glad att dina grannar har det trevligt istället, inte alla som kan njuta av sex. :)
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • MansonDust
    Dorian Ertymexx skrev 2011-06-26 09:05:15 följande:
    Ja, det stör mig, men det är liksom något man får leva med. Ingår i konceptet att bo nära andra människor. Var glad att dina grannar har det trevligt istället, inte alla som kan njuta av sex. :)
    Men det är ju skillnad på sport osv som inte folk skriker till flera gånger varje dag, året om?
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
Svar på tråden Varför ha högljudt sex???