• Bystomanen

    Tänder på mjölk i brösten??

    Vi gjorde det ofta eftersom min kvinna hade stor mjölkproduktion...och hon njöt av det och fick orgasm av att jag sög hennes bröst.... Vi brukar ibland prata om de och det tänder oss fortfarande...Men vi slutade för hon vill inte att det läcker hela tiden....men härligt var det!

  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 22:20:42 följande:
    Hur tyckte han att det smakade?
    Får de i sig mycket eller är det bara skvättar??

    Ja men det är ju det att det är lite förbjudet som är tändande också.
    Det har en speciell smak....men jag sög i mej...lite sötaktig...min kvinnas bröst sprutade mycket...Men det är nog olika.
  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 22:21:28 följande:
    Ställer samma fråga till dig, hur smakade det och hur mycket kom det?
    Hur kommer det sig att hon läckte??
    Blir det mycket mjölk utan att man tömmer så läcker det...inte konstigt...
    Härligast var när hon red mej och jag fick suga.....sprutade en hel del över mej...men det gjorde inget
  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 22:38:43 följande:
    Jo man tycker ju att det borde inte finnas så mycket kvar ifall man både ammar och har en karl som suger på dem :P
    Jag sög ju inte jämt...oftas när ungen blivit lite äldre...då finns det mer över...Och på kvällen när det är lite lugnare.
    Men det är ju olika...alla kanske inte har så mycket mjölk...men här räckte det och blev över....
  • Bystomanen
    Anonym skrev 2011-06-28 22:46:50 följande:
    Det smakar väldigt sött säger han. Innan jag födde så hade jag bara råmjölk och det sög han i sig mer tydligt, nu när det verkligen rinner ut gör han det liksom lite i smyg eller hur jag ska uttrycka det. Han slickar på bröstvårtorna och suger lite då och då, inte så att han liksom dricker det i klunkar, men det kommer nog en del. Jag hade önskat att han gjorde det mer ordentligt.
    Jag tyckte det var gott...Tungan ute.... jag sög ordentligt....det räckte att smeka brösten och trycka lite så det sprutade massor...Och det är ju så att ju mer man suger desto mer kommer det...
  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 23:06:33 följande:
    Haha ja jösses, kan du uppskatta ungefär hur mycket det kom per gång?
    Det kom ju flera strålar samtidigt...och man fyllde munnen rätt så snabbt...vi mätte aldrig...Hur mycket rymmer en nappflaska??...Säker över en halv...men jag är inte säker... Men man kunde suga länge...
  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 23:12:59 följande:
    Oj det var rätt mycket alltså.
    Det beror ju på hur stor nappflaska vi pratar om :P
    Det kom mycket....Man får ju räkna med att bli nersprutad med...ligger man och smeker och suger bröst när hon rider så skvätter det en hel del...Men ni kanske gör på annat sätt?
  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 23:19:02 följande:
    Jag har inte fått mjölk än så problemet har inte uppstått än :P
    Okej...men ni tänker göra det?....härligt!!..Min kvinna fick riktigt härliga orgasmer när jag sög hennes mjölkbröst.
  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 23:24:09 följande:
    Vi och vi mest jag som har planer :P
    Men jag försöker uppmuntra min karl så gott det går.
    Gott!...Jag hade inga problem att göra det...men alla är ju inte lika..Kul att du tänder på det...det gjorde vi.
  • Bystomanen
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 23:36:28 följande:
    Jo sambon brukar ju uppskatta min njutning vad jag än hittar på så jag tror det ska gå bra.
    Tveksamt om han slukar munfulla men men. Får väl lägga i handukar i sängen så får det läcka bäst det vill ist.
    Nu kommer det ju inte allt på en gång...man hinner och svälja...Men har man två fulla bröst och leka med så kanske en handuk inte skulle vara dumt......Bara låta det spruta över ansiktet är skönt det med...
  • Bystomanen
    lejon 789 skrev 2011-06-29 00:26:53 följande:

    Jag är en bröstälskare och min fru gillar att jag kysser och suger hennes bröst. När brösten gav mjölk kunde jag inte låta bli att prova och det var väldigt upphetsande. Mjölken hade en söt smak. Ibland sprutade hon sin mjölk på mig och det var underbart. TS, du har en så skön dröm. Jag vill ha mer....


     


    Samma här....älskar att suga och slicka på bröst...även över allt......bara hon njuter av det.
  • Bystomanen
    redneck girl skrev 2011-07-18 15:42:05 följande:
    det är hur trevligt som helst
    Och det är trevligt också...och väldigt upphetsande.....Tungan ute
  • Bystomanen
    Anonym (älskar bröst) skrev 2011-07-28 17:47:27 följande:

    ????

    Har smaka på bröst med mjölk,,,Hur härligt som helst att smaka och suga... 
Svar på tråden Tänder på mjölk i brösten??