• Cloud

    Varför väljer en man att bli gynekolog?

    Ja? Något måste ju fattas ändå i det läget eller vad tror du? Vad är syftet för en man att vilja arbeta med kvinnliga könsorgan?

  • Svar på tråden Varför väljer en man att bli gynekolog?
  • JuliaåRonjasmammis

    Varför väljer folk att bli tandläkare, då måste det ju ändå fattas något. Stå och rota i illaluktande munnar på folk, usch.

    Ja, du kan tolka mitt svar som irioniskt.


    Life's a bitch and then you die
  • Lincon

    Om jag var man skulle jag definitivt velat bli gynekolog, är det inte alla mäns dröm?


    Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • PrickenoGrodan

    För att inte tala om sjukvård överhuvudtaget: Bajs, kiss, slem, var, blod och andra kroppsvätskor.

    Har som sagt var inga problem med att förstå varför män väljer detta. Det är väl inte konstigare än att en kvinnlig kirurg får känna killar i rumpan ibland. Det är ett jobb och de är professionela.

  • Cloud
    PrickenoGrodan skrev 2011-07-01 17:44:22 följande:
    Nej! Min man är helt normal.

     


     


    Njet, jag tror inte det. Men för all del, förklara då varför han valde just det specifika yrket?

  • PrickenoGrodan
    PrickenoGrodan skrev 2011-07-01 17:49:15 följande:
    För att inte tala om sjukvård överhuvudtaget: Bajs, kiss, slem, var, blod och andra kroppsvätskor.

    Har som sagt var inga problem med att förstå varför män väljer detta. Det är väl inte konstigare än att en kvinnlig kirurg får känna killar i rumpan ibland. Det är ett jobb och de är professionela.
    citat på inlägg 2
  • Lincon

    Jag tänker att visst, gamla damer och sladderfittor som inte är mysiga med gonnoré och annat är kanske inte så upphetsande, men ganska ofta måste det ju droppa in unga pinglor som ska undersökas Kräks

    Ta inlägget med en nypa ironi


    Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • Cloud
    PrickenoGrodan skrev 2011-07-01 17:49:15 följande:
    För att inte tala om sjukvård överhuvudtaget: Bajs, kiss, slem, var, blod och andra kroppsvätskor.

    Har som sagt var inga problem med att förstå varför män väljer detta. Det är väl inte konstigare än att en kvinnlig kirurg får känna killar i rumpan ibland. Det är ett jobb och de är professionela.

     


    Nej, det är inte samma sak. Alls.

Svar på tråden Varför väljer en man att bli gynekolog?