• Smulan1973

    Blankett till landet

    Vi håller på att samla papper till Indien, i handlingarna ska det bifogas en blankett som heter "Utdrag ur folkbokföringsregistret" som Skatteverket ska skriva under. Vår organisation har inga sådana kvar (hör och häpna) och vårt lokala skattekontor säger att de aldrig sett en sådan blankett och vet inte vad det är.

    Så snälla ni, finns det någon som kan hjälpa mig och som vet var jag kan få tag i denna blankett. Jag har försökt sökt på både Skatteverkets hemsida och på MIA:s men utan resultat. På blanketten står det "RSV 7796 utgåva
    2 01-11".

  • Svar på tråden Blankett till landet
  • Namaste72

    Du måste ringa till Skatteverket och be att få ett personbevis för adoption med stämplar och namnförtydliganden. Blanketten har bytt nr. Be att få den på engelska.


    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • HOBBE49

    Jag har blanketten (som inte finns!) som en ifyllningsbar pdf-fil. Man blir ju expert på att göra det omöjliga när man ska adoptera och jag lyckades hitta den på nätet nånstans. Du kan inboxa din mailadress om du vill att jag ska skicka den.

  • Smulan1973
    HOBBE49 skrev 2011-07-02 23:12:48 följande:
    Jag har blanketten (som inte finns!) som en ifyllningsbar pdf-fil. Man blir ju expert på att göra det omöjliga när man ska adoptera och jag lyckades hitta den på nätet nånstans. Du kan inboxa din mailadress om du vill att jag ska skicka den.
    Åh, gulle dig. Jag har skickat PM till dig.  : - p
Svar på tråden Blankett till landet