• emchristina

    Nu har jag köpt min första vibrator!

    Jag är 23 år, fyller 24 men har ALDRIG haft varken dildo eller någon annan typ av vibrator. Jag har ju såklart onanerat som alla andra under hela mitt liv men det har helt enkelt inte blivit av. Alla mina vänner har varit schockade över att jag inte har någon än. Så idag gjorde jag min första beställning av denna typ Flört Det blev en minivibrator och en mindre rabbit.

    Även sambon har tjatat om att vi ska skaffa lite leksaker då det brukar ta så länge för mig att komma. Beställde även en söt liten förvaringsväska till så man kan förvara den diskret någonstans. 

    Jag ville väl mest bara dela med mig av min oskuld då det kommer till sexleksakernas värld!  



     
  • Svar på tråden Nu har jag köpt min första vibrator!
  • Anonym (ugflickan)

    Grattis Varning dock, det är nästan beroendeframkallande när man väl börjat Jag menar att man vill köpa ny varianter o testa olika sorter, storlekar, tjocklekar, med knotter, utan knotter.. med vibrator, fjärrstyrd kankse .. ja du det är en underbar djungel av leksaker så hopp i säng med er o ha roligt

  • Furstinna

    Weeeeii :P. Håller med förgående, det är beroendeframkallande ;) Grattis :D

  • Anonym

    hahha..jasså...har testat min första mini......har aldrig tidigare...alltså jag kände mig bara helt bedövad tillslut....ehh????

  • Furstinna
    Anonym skrev 2011-07-05 10:32:19 följande:
    hahha..jasså...har testat min första mini......har aldrig tidigare...alltså jag kände mig bara helt bedövad tillslut....ehh????

    Sänk styrkan..
  • Anonym (tjej25)

    Oj ok är jag ovanlig då? Har aldrig använt mig av någon sexleksak och har ingen sexleksak. Kommer nog aldrig att köpa någon heller. Ligger dock en oanvänd leksak min kille köpte till mig för 2 år sen. Tjej 25

  • pluppfamiljen

    hi hi ska vi tävla vem som kommer först klara färdiga Bzzzzzzzz  Solig Grattis till ett bra köp 


    Blivande 6 barns mamma
  • Furstinna
    pluppfamiljen skrev 2011-07-05 23:28:33 följande:
    hi hi ska vi tävla vem som kommer först klara färdiga Bzzzzzzzz  Solig Grattis till ett bra köp 

    Hahaha
  • citronkräm
    Anonym (tjej25) skrev 2011-07-05 23:11:05 följande:
    Oj ok är jag ovanlig då? Har aldrig använt mig av någon sexleksak och har ingen sexleksak. Kommer nog aldrig att köpa någon heller. Ligger dock en oanvänd leksak min kille köpte till mig för 2 år sen. Tjej 25
    men varför? dels kanske du missar något - men framförallt så "dissar" du ju din kille en smula i det läget!? Tycker åtminstone att du ska prova (helt tillsammans med honom)... om det sedan efter ett (eller flera) försök visar sig att det inte var något för dig/er... så är det ok att den ligger oanvänd

    (och - för att vara lite språkpolis, så blir det ju fel att säga att du inte har någon sexleksak, när du i två år har haft en (oanvänd) som du fått som gåva...)
Svar på tråden Nu har jag köpt min första vibrator!