• Anonym (gravid flickvän)

    Varför tittar han på porr?!

    Jag har en fundering, jag å min älskade sambo har världens bästa förhållande :) Vi älskar varandra otroligt mycket och väntar nu vårat första barn i september:) Vi har pratat om att vi ska eventuellt gifta oss borgerligt innan bebisens födsel :) Allt är på topp, vårat sexliv är underbart, vi har sex minst en gång om dagen och jag suger av honom osv osv... 

    Men han tittar på porr, eller porr och  porr, porrbilder på andra tjejer.. han kan skriva och söka på tjejer i nylonstrumpor, eller tjejer med korta kjolar utan trosor, snyggaste pussyn i världens, största analen osv osv.. Han är inne på en sida som heter guess her muff också.. är vanliga tjejer först på ett kort, sedan trycker man på bilden så kommer hennes fitta upp på en annan bild.. Han är inne varje morgon 5-6 minuter innan han går till jobbet.. Å varje gång jag varit hos mina föräldrar & hälsat på som bor ungefär 4 timmar härifrån, så är historiken full av massa olika porr då jag kommer hem..

    Jag undrar bara varför?! Har redan konfronterat honom och sa att jag vet han har vissa sidor, men då tog han bort dom.. å förklarade för honom vad det sårar mig och att jag inte känner jag duger, så han vet ju att jag inte gillar detta beteende! Men ändå fortsätter han jag förstår inte riktigt..

    Fråga honom om han var missnöjd med mig och inte stolt över att ha mig och att han ska bli pappa, då blev han jätte ledsen, frågade även honom om han tänker på dessa andra tjejer då vi har sex, då blev han även väldigt ledsen med.. så han reagerar ju iaf, men ändå fortsätter.. 

  • Svar på tråden Varför tittar han på porr?!
  • Anonym (Jobbigt.)
    Anonym (gravid flickvän) skrev 2011-07-06 12:56:20 följande:
    Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra?! Kanske bara hålla käften och lida i det tysta och själv må dåligt.. jag vet inte! Hur ska jag få upp dom bevisen menar du ?
    Klart du inte ska gå och må dåligt för att din man måste se tusen tjejer varje dag!

    Ja du ser det ju påhistoriken, visa historiken. Eller sägexakt vad allt han har tittat på heter..
  • Anonym (gravid flickvän)
    Anonym (Jobbigt.) skrev 2011-07-06 13:05:35 följande:
    Klart du inte ska gå och må dåligt för att din man måste se tusen tjejer varje dag!

    Ja du ser det ju påhistoriken, visa historiken. Eller sägexakt vad allt han har tittat på heter..
    Nu ser han ju inte tusen tjejer om dagen, men det är många olika musar han tittar på, rumpor osv osv.. 
    Ja jag gör ju det, men sist sa han, att jag får väl sluta bry mig om vad han tittar på? Lär ju komma ett sånt "smart" svar av honom igen misstänker jag.. eller så tkr han jag är kontrollerande! Men själva grejen är att jag vill han ska vara ärlig
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-06 11:21:06 följande:
    Alla killar tittar på porr, många tjejer också. De som inte gillar porr har nån extrem livsstil/religion eller är ultrafeminister. Din kille säger att haan inte tycker om porr eftersom du blir hysterisk om han erkänner.
    ALLA killar tittar inte på porr men många gör det.
  • Anonym (Jobbigt.)
    Anonym (gravid flickvän) skrev 2011-07-06 13:11:07 följande:
    Nu ser han ju inte tusen tjejer om dagen, men det är många olika musar han tittar på, rumpor osv osv.. 
    Ja jag gör ju det, men sist sa han, att jag får väl sluta bry mig om vad han tittar på? Lär ju komma ett sånt "smart" svar av honom igen misstänker jag.. eller så tkr han jag är kontrollerande! Men själva grejen är att jag vill han ska vara ärlig
    Jag vet inte vad mer jag kan säga :P

    Det verkar som att du bara kommeracceptera det :P
  • Anonym (gravid flickvän)
    Anonym (Jobbigt.) skrev 2011-07-06 13:16:54 följande:
    Jag vet inte vad mer jag kan säga :P

    Det verkar som att du bara kommeracceptera det :P
    Tkr du säger bra saker jag :p 

    Problemet är väl han, å hans nekande! Jag har inget problem med att säga jag vet vad du tittar på då jag sover eller något.. hans reaktion jag inte vill ha, eftersom då kommer ännu en lögn komma om detta ämne..

    Skulle du acceptera ett sånt beteende ? 
  • Anonym (:)

    Jag var i samma situation när jag var gravid. Jag hittade sidor som han hade surfat in på "lesbian sex" "biggest tits" osv. Jag kände en klump i magen men försökte se över allt och tänkte då på hur mycket han faktist sagt att han älskar mig och "bevisat" det gång på gång under vårt förhållande så några porrsidor var ingen big deal.

    Jag tänker ibland tillbaka på då jag själv varit inne och surfat, ibland flera dagar i rad för att titta på sådant, och det är inte för att jag inte älskar honom eller tycker att vi har dålig sex, utan tvärtom. Det är lite som en "bekräftelse" på att vi faktist har det fantastiskt! Ibland har jag letat lite inspiration även om vi har världens bästa sex och idag pratar vi öppet om det. Ibland när han kommer med ett knasigt förslag då brukar jag hinta "har du surfat nu igen.." då brukar vi bara skratta åt det.

    Man är väldigt hormonell när man är gravid, och ofta känner man sig stor, osexig och skitful och då sårar det nästan en då man ser att maken/sambon/pojkvännen varit inne och surfat på dessa "perfekta" kvinnor och man känner inte att man duger överhuvudtaget. Men du säger själv att ni älskar varandra väldigt mycket och jag tror inte att han hade skaffat barn med dig och stannat kvar om han faktist inte tyckte att du var världens underbaraste och perfekta kvinna!!! :) Det är oerhört vanligt att titta på porr .

    Kan också säga att ibland när man är så inniöronen förälskad och går och täneker på sin partner stup i kvarten även om man umgås med varandra 24 timmar om dygnet så vill man ibland "förnya" tankarna lite och då kanske man kikar på lite sådant men tänker sin partner tillsammans i sådana situationer. Det har jag varit med om många gånger också och det blir som en "kick", jag går och är nykär hela tiden känns det som, trots flera år i förhållande!!! :)

    Detta blev kanske lite luddigt, men det är så svårt att förklara! :) Sålänge ni älskar varandra, och vet om det båda två, så tror jag som sagt inte det är någon fara!! Ta det personligt, på ett positivt sätt!!! :)

    Lycka till!! Kramar! :)

  • Anonym (gravid flickvän)
    Anonym (:) skrev 2011-07-06 13:33:21 följande:
    Jag var i samma situation när jag var gravid. Jag hittade sidor som han hade surfat in på "lesbian sex" "biggest tits" osv. Jag kände en klump i magen men försökte se över allt och tänkte då på hur mycket han faktist sagt att han älskar mig och "bevisat" det gång på gång under vårt förhållande så några porrsidor var ingen big deal.

    Jag tänker ibland tillbaka på då jag själv varit inne och surfat, ibland flera dagar i rad för att titta på sådant, och det är inte för att jag inte älskar honom eller tycker att vi har dålig sex, utan tvärtom. Det är lite som en "bekräftelse" på att vi faktist har det fantastiskt! Ibland har jag letat lite inspiration även om vi har världens bästa sex och idag pratar vi öppet om det. Ibland när han kommer med ett knasigt förslag då brukar jag hinta "har du surfat nu igen.." då brukar vi bara skratta åt det.

    Man är väldigt hormonell när man är gravid, och ofta känner man sig stor, osexig och skitful och då sårar det nästan en då man ser att maken/sambon/pojkvännen varit inne och surfat på dessa "perfekta" kvinnor och man känner inte att man duger överhuvudtaget. Men du säger själv att ni älskar varandra väldigt mycket och jag tror inte att han hade skaffat barn med dig och stannat kvar om han faktist inte tyckte att du var världens underbaraste och perfekta kvinna!!! :) Det är oerhört vanligt att titta på porr .

    Kan också säga att ibland när man är så inniöronen förälskad och går och täneker på sin partner stup i kvarten även om man umgås med varandra 24 timmar om dygnet så vill man ibland "förnya" tankarna lite och då kanske man kikar på lite sådant men tänker sin partner tillsammans i sådana situationer. Det har jag varit med om många gånger också och det blir som en "kick", jag går och är nykär hela tiden känns det som, trots flera år i förhållande!!! :)

    Detta blev kanske lite luddigt, men det är så svårt att förklara! :) Sålänge ni älskar varandra, och vet om det båda två, så tror jag som sagt inte det är någon fara!! Ta det personligt, på ett positivt sätt!!! :)

    Lycka till!! Kramar! :)
    Tack så mycket för ditt långa och bra svar! Jag har ändå svårt att acceptera, å framför allt eftersom han inte erkänner att han är inne, att han är inne på sidor då jag är hemma och ligger vägg i vägg å sover.. Det tkr jag inte om! Han måste iaf kunna vara ärlig och säga som det är, för i alla andra situationer är vi ju ärliga mot varandra.. Å varför får han, men inte jag?! Varför är det okej för honom att titta medan jag inte ska kunna göra det?! Det ska väl åtminstone vara lika för båda.. Sedan nekar han och säger att han aldrig kollar på sånt och inte tkr om porr alls..

    Ja självklart känner jag mig helt oduglig, framför allt nu då jag är gravid, man är bara stor och otymplig känns det som.. Å han tittar på tjejer som ser ut som jag innan jag blev gravid, jag hade oxå en super snygg kropp och var nöjd över den! Så då har jag fått en knäpp för mig att han tittar för att han vill jag ska se ut så igen.. Han tänder på mig fast jag är gravid, det är jag glad för och vi har ett jätte bra sexliv.. Men ännu bättre hade det varit om jag slapp tänka tankar som att jag inte "duger" eller att han tänker på andra tjejer då vi har sex!

    Men jag har svårt för att se detta som något positivt, det är ju knappast positivt att han tänder/blir kåt på andra tjejer än mig.. men det är ju min åsikt och mina tankar om det hela. Han tänker garanterat inte på mig då han tittar på bilder på andra tjejer iaf.. så något positivt har jag svårt att se i detta..

    Kram 
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (gravid flickvän) skrev 2011-07-06 11:48:44 följande:
    Ja vårat sexliv är på topp med, vi har sex en gång om dagen minst, i bland 2-3 gånger om dagen å i bland suger jag av honom så han kommer samtidigt som han leker med mig! Nej min karl har heller aldrig klagat, han är vild då vi hamnar i säng eller vart vi nu hamnar! ja det är ju så jag känner med, passa på då jag åker bort till mina föräldrar och lek med sig själv, men han behöver inte hålla på och titta på jag ligger vägg i vägg med honom! 

    Har du tagit upp detta med honom ? Sagt att du ser historiken? 
    Jadå, det pratas om frekvent här hemma... Men han kan inte riktigt svara på varför han gör som han gör. Tror också att det handlar om ett beroende eller en vana som är svår att bryta. Men har blivit bättre efter att vi pratat om det iaf...

    Tror att han tycker det är enklare ibland att kolla porr och runka 5 min än att hoppa i säng med mig, det krävs ju lite mer tid och energi då :P Men som sagt, jag försöker acceptera att det är som det är och försöker mötas på halva vägen...
  • Anonym (känslig)

    Vad inkompetent av din kille att inte sköta detta bättre, inte radera historiken, rookiemisstake.

    Nästan alla män porrsurfar, också även i förhållande men mindre frekvent. Man är bara olika diskreta och/eller öppna med det. Hur som helst ska du inte känna att du konkurrerar med porren. Men du kan begära att din kille är uppriktig och ärlig om du frågar. Jag tittar på porr och drar i dazen när jag är ledig och tjejen jobbar och även i smyg ibland när tjejen är hemma och står i köket eller dylikt. Hon kände väl likadant som du att hon ogillar porrsurfandet men jag har varit ärlig med avsikterna och hon är idag ok med det. Om jag drog ner på frekvensen, och jag orkar knulla hon.

  • Anonym (gravid flickvän)
    Anonym (Samma här) skrev 2011-07-06 14:01:53 följande:
    Jadå, det pratas om frekvent här hemma... Men han kan inte riktigt svara på varför han gör som han gör. Tror också att det handlar om ett beroende eller en vana som är svår att bryta. Men har blivit bättre efter att vi pratat om det iaf...

    Tror att han tycker det är enklare ibland att kolla porr och runka 5 min än att hoppa i säng med mig, det krävs ju lite mer tid och energi då :P Men som sagt, jag försöker acceptera att det är som det är och försöker mötas på halva vägen...
    Okej! Nej så kan det ju vara, att det inte finns någon riktig anledning till varför.. jag vet ju att min karl tittat på porr i flera års tid.. Så kan ju vara som du säger, svårt att bryta det mönstret eller vanan! 

    Jo, men inte tror jag att han sätter sig och runkar då du är hemma!? Hoppas inte det iaf.. Det hoppas jag inte min karl gör heller.. Men vem vet?! Han kanske sätter sig och runkar innan han drar till jobbet, svårt att tro det dock eftersom han ofta går in på dessa sidor bara någon minut innan han går hemifrån, men vem vet.. Ja det är bra att försöka mötas halvvägs, önskar jag att vi kunde göra med, men det går ju inte 
Svar på tråden Varför tittar han på porr?!