• Anonym

    Vart vill du ha killens händer vid ridning?

    Vart vill du att killen ska ha sina händer när du rider honom? Killar ni kan svara vart ni brukar ha händerna.



    Tog med en bild så ni förstår vilken typ av ridning jag syftar på. Hjärta
  • Svar på tråden Vart vill du ha killens händer vid ridning?
  • redneck girl

    oj det är så olika. ibland är det jag som bestämmer...han blir bunden. ibland vill jag att han håller ett rejält tag om mina skinkor och särar ...ibalnd får han hålla brösten....


    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • lille Birger
    redneck girl skrev 2011-07-11 15:05:49 följande:
    oj det är så olika. ibland är det jag som bestämmer...han blir bunden.
    Då kan man passa på att riva med naglarna över killens håriga bröst.
  • redneck girl

    härligt att sen kliva av och sätta musen och baken över hans fejs...och känna tungan överallt i det blöta.


    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • redneck girl
    lille Birger skrev 2011-07-11 15:08:17 följande:
    Då kan man passa på att riva med naglarna över killens håriga bröst.
    riva och riva....jag smeker nog....
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • lille Birger
    redneck girl skrev 2011-07-11 15:13:35 följande:

    härligt att sen kliva av och sätta musen och baken över hans fejs...och känna tungan överallt i det blöta.


    Är det inte bättre att du gör det innan själva samlaget, så att det är blött när det ska penetreras?
  • redneck girl

    det gör jag också =) det ska vara blött och trevligt...fast blöt blir jag i ett nafs iaf...men gör det för att det är sjukt skönt. har aldrig börjat knulla torrt i hela mitt liv,är jag kåt så är jag.


    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym

    Ursäkta att jag lägger mig i. 

    Jag brukar hålla min partner om höfterna och hjälpa till (lite hårdhänt, fast ändå kärleksfullt) när hon rider och när hon närmar sig orgasm så brukar jag, hmm, spänna mig lite som en båge, lyfta henne genom att hålla henne om rumpan och sära lite som någon skrev, för att sen ge "gärnet"
    Det låter konstigare än vad det är, men hon gillar det... Och det bästa av ALLT. Vi kommer ofta samtidigt. :) 

     

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-09 19:13:50 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i. 

    Jag brukar hålla min partner om höfterna och hjälpa till (lite hårdhänt, fast ändå kärleksfullt) när hon rider och när hon närmar sig orgasm så brukar jag, hmm, spänna mig lite som en båge, lyfta henne genom att hålla henne om rumpan och sära lite som någon skrev, för att sen ge "gärnet"
    Det låter konstigare än vad det är, men hon gillar det... Och det bästa av ALLT. Vi kommer ofta samtidigt. :) 

     
    Tänkte bara ge en killes perspektiv på det hela. 

    Tack för mig. :)
Svar på tråden Vart vill du ha killens händer vid ridning?