• Anonym (Que?)

    vita kvinnor, svarta män

    Svarta män. White chicks, black dicks. Hur sann är denna fantasi bland vita kvinnor att ha sex med svarta män. Såg nyligen filmen Heading South med Charlotte Rampling om en grupp vita kvinnor i övre medelåldern som reser till Haiti för att ha sex med svarta män. OK så filmen handlar om kvinnlig sexturism men den anspelar ändå på fantasin – att vita kvinnor fantiserar (längtar efter) om sex med svarta män. En del av myten är att svarta män skulle vara bättre på att tillfredställa kvinnor – och är bättre utrustade – än vita män.  Hur vanligt är denna fantasi bland kvinnor här på FL?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vita kvinnor, svarta män
  • Anonym (Allie)

    Nä, det gör jag inte. Men ibland kan jag fantisera om att skaffa barn med en mörkhyad man, mest för att mulattbarn brukar vara så jäkla söta.

    Var jag icke-PK nu? Oskyldig

  • Anonym (jorå)

    Jag fantiserar inte bara, jag HAR sex med svarta män Tungan ute 

  • Anonym

    Det gör mig totalt avtänd. Skulle aldrig vilja ha det.

  • Anonym (gråzon)
    Anonym (Allie) skrev 2011-07-13 23:37:09 följande:
    Nä, det gör jag inte. Men ibland kan jag fantisera om att skaffa barn med en mörkhyad man, mest för att mulattbarn brukar vara så jäkla söta.

    Var jag icke-PK nu? Oskyldig
    Ja, så in i helskotta! Flört

    Själv har jag en man som är mörkare än vanliga svenssons och nej, jag fantiserar inte om svarta män. Bara snygga män och ibland råkar de vara svarta....
  • xLOVEx

    Borde finnas fler alternativ att rösta på tycker jag... 
    Man kan väl ha/ha haft sex med svarta män utan att inbilla sig att dom ska va så jäkla välutrustade?
    Kan väl vara annat som attraherar? 
    Och bara för att man blivit förälskad i en svart man behöver det ju inte innebära att man sen inte vill ha något annat om det inte håller....

    Jag har alltså inte röstat, men visst har jag haft sex med en svart man. 
      


    ♥♥♥:::Ziggans morsa:::♥♥♥
  • Anonym (blacks only...)

    Tänker aldrig mer ha sex med en vit man....För ett antal år sedan var det otänkbart för mig att ligga med en svart man, men som de säger...Once u go black, u never go back...

    Lite jobbigt med kuturskillnader och sånt skit som följer med...men va gör man. *suck*

  • Anonym (jorå)
    Anonym (blacks only...) skrev 2011-07-13 23:49:27 följande:
    Tänker aldrig mer ha sex med en vit man....För ett antal år sedan var det otänkbart för mig att ligga med en svart man, men som de säger...Once u go black, u never go back...

    Lite jobbigt med kuturskillnader och sånt skit som följer med...men va gör man. *suck*
    Alla svarta män kommer inte med kulturskillnader, det finns dem som är födda här, adopterade eller helt enkelt bara vettiga. Jag har hittat en i den sista kategorin. Skrattande
  • Anonym (blacks only...)
    Anonym (jorå) skrev 2011-07-13 23:51:27 följande:
    Alla svarta män kommer inte med kulturskillnader, det finns dem som är födda här, adopterade eller helt enkelt bara vettiga. Jag har hittat en i den sista kategorin. Skrattande
    Absolut, men då har de ju bara utseendet, jag går mest igång på själva "attityden" En svart man som blivit mellanmjölksförsvenskad är inget som attraherar mig mer än vilken svenne som helst...
  • Anonym (jorå)
    Anonym (blacks only...) skrev 2011-07-13 23:53:40 följande:
    Absolut, men då har de ju bara utseendet, jag går mest igång på själva "attityden" En svart man som blivit mellanmjölksförsvenskad är inget som attraherar mig mer än vilken svenne som helst...
    Så du attraheras inte till vettiga män? Ojdå, ja då får du räkna med en del problem haha
Svar på tråden vita kvinnor, svarta män