• Anonym (besviken)

    Tappat tron på det manliga släktet!

    Alltså ärligt talat finns det män som inte är otrogna? Som nöjer sig med en kvinna och vill leva med henne resten av sitt liv?!? Är det så jävla svårt för män att hålla picken i styr?

    Kom igår på min man ännu en gång med att ha varit otrogen....Har väl förlåtit ca. fem gånger förut då jag vetat att han haft problem innan men nu två år efter trodde jag verkligen att han hade ändrat sig. Känner mig så jävla blåögd och lättlurad. Äcklad och naiv. Hur kan han ha sex med mig, säga att han älskar mig och vill leva med mig resten av sitt liv och samtidigt bakom ryggen på mig träffa och aktivt söka efter andra tjejer? fy fan jag förstår inte :(  mitt ex lämnade mig för horor i thailand och denna killen har under hela vårt förhållande gått bakom ryggen på mig med allt som man bara kan tänka sig. Fy fan för dig, du har gjort mig så jävla illa.......Fy fan Gråter

  • Svar på tråden Tappat tron på det manliga släktet!
  • Anonym
    Anonym (suck) skrev 2011-07-28 17:53:57 följande:
    Ännu ett "Alla män är svin" inlägg..... suck !!

    Jag kan av erfarenhet säga att kvinnor är otrogna minst lika mycket , vilket även stöds av statistik om du bara orkar slå upp det. Tror tom att kvinnor ligger snäppet över männen i sverige.
    Ja så är det kvinnor är otrogna i större grad än män men det får man ej säga på dessa forum då är man en mansgris
  • Anonym (suck)

    Dessutom , om du är så korkad att du förlåter honom om och om igen får väl du skylla dig själv , du vet ju hur han är , varför är du då kvar med honom ?

    Om du om och om igen råkar ut för sviniga män så  borde du kanske börja fundera på vad det är för män du väljer egentilgen ?

    Sluta skylla din egen svaghet på alla män.... din man är ett svin , lämna skithögen och skaffa deig en riktig man istället

  • Anonym
    Anonym (suck) skrev 2011-07-28 17:53:57 följande:
    Ännu ett "Alla män är svin" inlägg..... suck !!

    Jag kan av erfarenhet säga att kvinnor är otrogna minst lika mycket , vilket även stöds av statistik om du bara orkar slå upp det. Tror tom att kvinnor ligger snäppet över männen i sverige.
    Jag ligger inte med kvinnor, så när jag söker en partner letar jag efter en trogen man. Det betyder inte att jag inte föraktar otrogna kvinnor.

    Det finns säkert trogna, pålitliga män, men jag verkar vara en kratta på att hitta en. Jag är numera skild från en man som alla ansåg vara den mest trogna och pålitliga i världen men han låg runt rätt friskt. Han berättade det inte för någon, inte ens sina närmsta polare och gav tjejerna felaktigt man så jag tror inte det är många som vet. Vis av erfarenhet vet jag att det behöver inte vara lätt att genomskåda att ens partner är otrogen, och jag kan inte lita så mycket på en människa att en vettig man orkar vara med mig, Den logiska slutsatsen är att jag får leva ensam, om inte alltid så mycket länge.
  • Lilith Dark

    Alla män är inte svin, jag skulle vilja påstå att det faktiskt är en väldigt liten del som är det, trots alla trådar här på FL. Det är bara det att många tjejer nöjer sig, för de tror att de inte förtjänar bättre, och de älskar ju honom och bla bla bla. Och ju mer du förlåter, ju större svin kommer han att bli eftersom att du låter honom vara det.

    Beter han sig illa åker han ut, så har man plats i sitt liv för någon av de otroligt många fina, underbara killar som finns. För tro mig, de underbara killarna är i klar majoritet. Hittar man bara svin letar man helt enkelt på fel ställe.


    LILITH - Sveriges mest menlösa blogg www.lilith.se
  • Anonym (suck)
    Anonym skrev 2011-07-28 20:10:57 följande:
    Jag ligger inte med kvinnor, så när jag söker en partner letar jag efter en trogen man. Det betyder inte att jag inte föraktar otrogna kvinnor.

    Det finns säkert trogna, pålitliga män, men jag verkar vara en kratta på att hitta en. Jag är numera skild från en man som alla ansåg vara den mest trogna och pålitliga i världen men han låg runt rätt friskt. Han berättade det inte för någon, inte ens sina närmsta polare och gav tjejerna felaktigt man så jag tror inte det är många som vet. Vis av erfarenhet vet jag att det behöver inte vara lätt att genomskåda att ens partner är otrogen, och jag kan inte lita så mycket på en människa att en vettig man orkar vara med mig, Den logiska slutsatsen är att jag får leva ensam, om inte alltid så mycket länge.
    Jag har en vännina som är som du... hon har en förmåga att dras till fel killar , otrogna svin. Hon är en av mina närmaste vänner som jag känt sen barndomen , så visst lider jag med henne varje gång det händer men samtidigt kan jag inte låta bli att irritera mig över att hon ALLTID väljer den sortens killar som jag VET kommer svina mot henne. Jag kan se det långa vägar men hon verkar inte riktig fatta det , trotts att jag varnar henne så åker hon på samma nitlott gång på gång.

    Hennes problem är hennes "smak" av killar... hon dras tyvärr till den sorten...
  • Anonym (skrev #43)
    Anonym (suck) skrev 2011-07-28 20:19:40 följande:
    Jag har en vännina som är som du... hon har en förmåga att dras till fel killar , otrogna svin. Hon är en av mina närmaste vänner som jag känt sen barndomen , så visst lider jag med henne varje gång det händer men samtidigt kan jag inte låta bli att irritera mig över att hon ALLTID väljer den sortens killar som jag VET kommer svina mot henne. Jag kan se det långa vägar men hon verkar inte riktig fatta det , trotts att jag varnar henne så åker hon på samma nitlott gång på gång.

    Hennes problem är hennes "smak" av killar... hon dras tyvärr till den sorten...
    Jag har ingen aning om hur "den sorten" är. Jag dras till lugna killar. Har alltid varit vän med mina pojkvänner och umgåst mycket med dem tillsammans med vänner, gemensamma hobbies osv. Inga bad boys eller casanovor. Min man ville helst ungås all ledig tid, men jag behövde tid till att träffa vänner och liknande. Jag hade aldrig trot att han hade tid att hitta någon, eller rent praktiskt tid att ligga med någon. Han passade på när jag jobbade eller sov......

    Hade jag vetat vad det är som gör att jag föll för en sån människa hade jag valt raka motsatsen nästa gång. Sen är jag så sviken att jag inte tror att en bra kille hade behövt nöja sig med en partner med mitt bagage. Man måste vara knäpp för att så ut med en knäppgök, eller hur?! Flört Nu känns det lika bra att acceptera att det finns trogna killar, men inte för mig.

    Bitter som fan, jag vet.
  • Lilith Dark
    Anonym (skrev #43) skrev 2011-07-28 20:34:19 följande:
    Jag har ingen aning om hur "den sorten" är. Jag dras till lugna killar. Har alltid varit vän med mina pojkvänner och umgåst mycket med dem tillsammans med vänner, gemensamma hobbies osv. Inga bad boys eller casanovor. Min man ville helst ungås all ledig tid, men jag behövde tid till att träffa vänner och liknande. Jag hade aldrig trot att han hade tid att hitta någon, eller rent praktiskt tid att ligga med någon. Han passade på när jag jobbade eller sov......

    Hade jag vetat vad det är som gör att jag föll för en sån människa hade jag valt raka motsatsen nästa gång. Sen är jag så sviken att jag inte tror att en bra kille hade behövt nöja sig med en partner med mitt bagage. Man måste vara knäpp för att så ut med en knäppgök, eller hur?! Flört Nu känns det lika bra att acceptera att det finns trogna killar, men inte för mig.

    Bitter som fan, jag vet.
    Bitterhet är ju inte det mest sexiga som finns, så chansen ökar ju därmed att du hittar otrogna killar. Jag säger inte att det är ditt fel att de är otrogna, och ja, man ska avsluta ett förhållande inte man leker "stoppa snoppen i andra". Men, är hemlivet inget bra så ökar chansen att en kille är otrogen om det rätta tillfället dyker upp. Har man ett bra förhållande så finns det inget rätt tillfälle att vara otrogen, och då tittar killen inte efter andra.
    LILITH - Sveriges mest menlösa blogg www.lilith.se
  • Anonym (skrev #43)
    Lilith Dark skrev 2011-07-28 21:22:01 följande:
    Bitterhet är ju inte det mest sexiga som finns, så chansen ökar ju därmed att du hittar otrogna killar. Jag säger inte att det är ditt fel att de är otrogna, och ja, man ska avsluta ett förhållande inte man leker "stoppa snoppen i andra". Men, är hemlivet inget bra så ökar chansen att en kille är otrogen om det rätta tillfället dyker upp. Har man ett bra förhållande så finns det inget rätt tillfälle att vara otrogen, och då tittar killen inte efter andra.
    Tja, riktigt så enkelt är det inte. Jag tror som sagt inte att en bra kille skulle stå ut med mig nu, men det är inte så här jag var när allt detta hände. Min mans sexbeteende har inget med hans kärleksrelationer att göra utan helt andra faktorer. Jag råkade helt enkelt snubbla över en människa som fungerar på ett hyfsat avvikande sätt när det gäller detta.

    Men som sagt håller jag med dig i att en bra kille kan bara kräsen nog att välja en partner som inte har issues, vilket innebär att det är rätt kört för mig och andra som är lika sabbade som jag.
  • pebelund
    Anonym (skrev #43) skrev 2011-07-28 21:29:18 följande:
    Men som sagt håller jag med dig i att en bra kille kan bara kräsen nog att välja en partner som inte har issues, vilket innebär att det är rätt kört för mig och andra som är lika sabbade som jag.
    Alla har issues. En del döljer dom väl, andra vet inte om dom själv .. men alla har dom .. mer eller mindre allvarliga.

    Min erfarenhet iallafall :)
    Jag väljer en person med issues som är 100% ärlig över en "perfekt" lögnare vilken dag som helst.. :)
  • Anonym (skrev #43)
    pebelund skrev 2011-07-28 21:35:36 följande:
    Alla har issues. En del döljer dom väl, andra vet inte om dom själv .. men alla har dom .. mer eller mindre allvarliga.

    Min erfarenhet iallafall :)
    Jag väljer en person med issues som är 100% ärlig över en "perfekt" lögnare vilken dag som helst.. :)
    Så du menar att det finns hopp även för oss sabbade stackare?  Skrattande Du verkar verkligen vara en obotlig optimist!
Svar på tråden Tappat tron på det manliga släktet!