• Notariatet

    Demokratioffret Breivik, snyftaren kommer när?

    Den närmaste tråden kallar honom en Hjälte, det är nog att ta i lite. I dessa fall finns alltid offer på båda sidorna. När det gällde Stockholms-bombaren blev det bara ett och snyftarna kom snabbt, om hur det stackars invandrarbarnet hamnat snett.
    I Norge ska de kanske komma över sorgen först, eller så är det skillnad på en nordbo och invandrare?

    Man har tassat lite runt Breiviks bakgrund, mamman är ensam och pappan såg jag nyss i NRK2, han satt och jäste utanför en villa med pool i Frankrike, det gör han rätt i men han hade inte haft kontakt med sonen på länge. Dålig styrning från den sidan alltså.
    I Mena-länderna hyllas revolutionen då demokratin inte fungerat, fast islamisterna ev. tar över och brukar avskaffa demokratin.

    I Sverige och antagligen Norge, har de styrande gått emot folket om invandringspolitiken så SD och Framstegspartiet har gått framåt. Men det har inte räckt och Breivik har en del rätt som alla vet, men inte vågar erkänna nu, att det pågår en långsam islamisering mm. Det är svårt att neka till.
    I Libyen är det fritt fram att döda odemokratiska krafter tycker väst, Breivik tyckte att han gjorde lika.

    Här har vi exempel på hur andra sidan agerar, SD's press-sekreterare blev nästan ihjälslagen och anfallen emot SD har varit många. Hur skulle det varit om AFA eller SD haft ett studieläger utan bevakning, är massmedia lite enögda?

    Det är givetvis fel att döda motståndare, desperat folk gör det tydligen om de ser att demokratin inte fungerar, de hamnar snett som Lasermannen och Malmöskytten. Hädar vi Muhammed vaknar den andra sidan och vill döda oskyldiga. Man nämner Palme och Sahlin nu, hur många blev inte ledsna när Palme försvann men ledsna att han försvann på fel sätt, eller skulle inte bli ledsna om Mona blev tyst utan våld?

    I Norge vill man åtala och utvisa en Mullah, så man gissade på islamistisk terror först, sedan blev den sidan glad att det var en blond Norrman, men de tu hör väl ihop, utan asylmissbruk ingen Breiholt, inget Framstegsparti eller SD?

    Kommer det i massmedia när sorgen lagt sig och Breiholt är kvar?

  • Svar på tråden Demokratioffret Breivik, snyftaren kommer när?
  • Apocalypso

    Är du full eller alltid lika ostrukturerad och svamlig när du skriver? Att du inte är den skarpaste kniven i lådan är ingen nyhet, men nu så låter du väl borta i dina "formuleringar".


    Only weak men fear strong women!
  • Notariatet

    Jag var lite sömnig men är  smart och du är inte frisk om du hör att det låter något, eller så är det som vanligt att kan man inget så tramsar man om den som skriver.
    www.flashback.org/t1606749

  • Notariatet
    Velour skrev 2011-07-26 02:33:24 följande:
    Du gjorde nyss en snyftare.
    Ja det var meningen men är jag massmedia?
  • Velour
    Notariatet skrev 2011-07-26 02:42:50 följande:
    Ja det var meningen men är jag massmedia?
    Det har redan snyftats i media också.
Svar på tråden Demokratioffret Breivik, snyftaren kommer när?