• Äldre 27 Jul 00:50
    18132 visningar
    15 svar
    15
    18132

    tabletter för att snabbare gå ner i vikt?

    Det finns ju en hel rad med olika tabletter som ska få igång ämnesomsättningen och på så sätt snabbare minska i vikt....nån här som testat några av dom?? Vilka i så fall och har dom hjälpt? Kan ni rekommendera några och var har ni köpt dom i så fall? Eller är det bara sockerpiller??
    Jag ska nu efter sommaren bli av med alla extra kilon, eller i alla fall dom flesta......och jag vill i början gå ner snabbt då jag ska på en stor fest i mitten på oktober och då vill jag ha tappat några kg. Självklart förstår jag att både kost och motion krävs åxå, men vore gott att få en bra start. Så berätta gärna och tipsa mig och nån bra tablett.... 

  • Svar på tråden tabletter för att snabbare gå ner i vikt?
  • Äldre 27 Jul 08:41
    #1

    puffar lite...

  • Äldre 27 Jul 09:20
    #2

    Finns inget som funkar på riktigt. Jag provade fatburners tillsammans med carb blockers som jag köpte på nätet, och tappade all aptit och sötsug direkt. Gick ner några kilo på några dagar men blev rädd då jag kunde gå 3-4 dagar utan att känna nån hunger alls. Slutade ta dem och gick upp all vikt igen över en natt. De flesta bantningspreparat har dessutom samma ingredienser som ger risk för leverskador och hjärtsvikt.

  • Äldre 27 Jul 10:45
    #3

    Ok....så dom funkade inte för dig....nån mer som har erfarenhet av dom här preparaten?

  • Äldre 27 Jul 10:50
    #4

    Kanske eventuellt att preparat med Hoodia fungerar men de flesta saker på marknaden är bluff och båg. HADE de funkat så hade de varit klassade som läkemedel och man var tvungen att ha recept för att få dem... Dessutom hade det varit enorma rubriker i alla kvällstidningar och alla hade vetat vad det var...
      

  • Äldre 27 Jul 15:17
    #5

    Jag äter Burn x3 Daytime kombinerat med Diet CLA. Har gått ner drygt 8 kg på 4,5 vecka. Från 69,1 till 60,9 kg (idag). Är 163 cm lång.

  • Äldre 28 Jul 15:36
    #6
    Snowsee skrev 2011-07-27 15:17:36 följande:
    Jag äter Burn x3 Daytime kombinerat med Diet CLA. Har gått ner drygt 8 kg på 4,5 vecka. Från 69,1 till 60,9 kg (idag). Är 163 cm lång.
    Tjo! Grattis till den fina viktnedgången!
    Jag fick hem mina piller idag (Burnx3) och har tagit ett piller än så länge. Märkte absolut ingen skillnad alls när jag stod på crosstrainern förut

    Några frågor ang din snabba viktnedgång:
    Hur mycket äter du, kcal?
    Hur många piller/dag tar du?
    Hur mycket tränar du?
    Hur mår du?

    Själv har jag ätit Naturdiet i 1½ vecka, motionerar dagligen (minst 20 min crosstrainer) och ska nu då alltså börja med pillren. Jag hoppas ju såklart att jag har hittat en mirakelmetod!
  • Äldre 28 Jul 20:06
    #7
    Vaddårå skrev 2011-07-28 15:36:29 följande:
    Tjo! Grattis till den fina viktnedgången!
    Jag fick hem mina piller idag (Burnx3) och har tagit ett piller än så länge. Märkte absolut ingen skillnad alls när jag stod på crosstrainern förut

    Några frågor ang din snabba viktnedgång:
    Hur mycket äter du, kcal?
    Hur många piller/dag tar du?
    Hur mycket tränar du?
    Hur mår du?

    Själv har jag ätit Naturdiet i 1½ vecka, motionerar dagligen (minst 20 min crosstrainer) och ska nu då alltså börja med pillren. Jag hoppas ju såklart att jag har hittat en mirakelmetod!
    Kan inte säga att jag märker så stor skillnad när jag tar pillren heller men de verkar funka.
    Antal kcal vet jag inte då jag inte räknar.
    Tar Burn och CLA 2 ggr per dag. Totalt 4 st Burn och 2 CLA/dag.
    Det jag tränar är mestadels promenader med eller utan vagn. Totalt 1.5-2 timmar per dag fördelat på 2 el 3 ggr nu när jag har semester. Försöker klämma in ngt joggingpass/vecka också när sambon är ledig.

    Mår bra, känner som sagt ingen större skillnad förutom att sötsuget är borta och hungerkänslorna minskat.Upplever inte högre kroppstemp som vissa säger. Lite mer rastlös kanske...
  • Äldre 28 Jul 20:07
    #8

    Idag visade vågen 60,5 kg.

  • Äldre 1 Aug 08:14
    #9
    Snowsee skrev 2011-07-27 15:17:36 följande:
    Jag äter Burn x3 Daytime kombinerat med Diet CLA. Har gått ner drygt 8 kg på 4,5 vecka. Från 69,1 till 60,9 kg (idag). Är 163 cm lång.

    Du har bara kört på daytame eller? Du har inte köpt nighttime åxå....Det räcker med daytime eller?? Lite dyrt att köpa båda....Kul att du går ner i vikt, nu ska jag beställa dom också.
  • Äldre 1 Aug 15:32
    #10

    Har enbart kört daytime.

  • Pokerg­irl
    Äldre 8 Aug 10:18
    #11

    Hej! Är lite nyfiken på hur det gått för er med viktminskningen. Har precis inhandlat en burk burnx3 och hoppas dom ska fungera.


    Bonum vinum laetificat cor hominis
  • Äldre 8 Aug 12:15
    #12
    Pokergirl skrev 2011-08-08 10:18:51 följande:
    Hej! Är lite nyfiken på hur det gått för er med viktminskningen. Har precis inhandlat en burk burnx3 och hoppas dom ska fungera.

    Jag har precis börjat med dom...har tagit dom i två dagar....så än så länge har det nog inte hänt något...men jag mår inte dåligt av dom i alla fall....så vi får se....
    Lycka till! 
  • Äldre 13 Aug 22:02
    #13
    Hej! Nu har jag också köpt burn. scrappalotta hur går det märker di skillnad än?
  • lana20­11
    Äldre 3 Feb 00:12
    #14
    Rafael90 skrev 2011-07-27 09:20:15 följande:
    Finns inget som funkar på riktigt. Jag provade fatburners tillsammans med carb blockers som jag köpte på nätet, och tappade all aptit och sötsug direkt. Gick ner några kilo på några dagar men blev rädd då jag kunde gå 3-4 dagar utan att känna nån hunger alls. Slutade ta dem och gick upp all vikt igen över en natt. De flesta bantningspreparat har dessutom samma ingredienser som ger risk för leverskador och hjärtsvikt.
    Hejsan, jag har en fråga, var köpte du carb blockers och carb blockers?
    försöker börja med det 
Svar på tråden tabletter för att snabbare gå ner i vikt?