• Anonym
    Äldre 27 Jul 16:51
    89259 visningar
    195 svar
    195
    89259

    Hur gammal var du när du förlorade oskulden?

    Har sett liknande omröstningstrådar men då har det inte varit exakt ålder. Jag vill veta exakta åldern och inget spann. Rösta på

    Diskussionsfrågor:
    Tycker du att det var en bra ålder att förlora oskulden i?
    Hade du velat vara yngre/äldre?
    Gjorde du det av fri vilja eller mer eller mindre tvång?
    Var du nykter?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-27 16:56
    I detta fallet är att förlora oskulden ett vaginalt samlag. Ingen petting eller oralsex osv.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal var du när du förlorade oskulden?
  • MamaIn­ternat­ional
    Äldre 27 Jul 16:54
    #1

    14, nykter, livet ska levas och inte ångras hit och dit.


  • Anonym (z)
    Äldre 27 Jul 16:55
    #2

    Frågan är nu: definierar du "oskuld" på samma sätt som mig? ;)

    Det har ju varit en del snack på sexforumet på sistone om vad som är sex eller inte, när man förlorar oskulden osv. Kan vara bra att hålla i huvudet. Jag anser till exempel att jag förlorade oskulden innan mitt första vaginala samlag, genom ömsesidig oralsex och petting. Minns inte riktigt om det var när jag hade fyllt 16 än eller inte, men runt den tiden var det iaf.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 16:56
    #3

    Jag var 18 och tillsammans med pojkvännen som numera är min man. Tycker det var en perfekt ålder för mig att förlora oskulden eftersom jag absolut inte var redo innan. Jag var nykter och det var helt av fri vilja.

    Blev dumpad av en kille när jag var 15 eftersom jag inte ville ha sex med honom. Klokt val enligt mig

  • Äldre 27 Jul 16:58
    #4

    Definitionsfråga. Jag säger 16 och det var med en tjej. Inte förrän jag var 19 hade jag sex med en kille. Eget val att vänta, kändes helt enkelt inte bra innan.


    ~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • Slats
    Äldre 27 Jul 16:58
    #5

    17, helt okej ålder. nykter och av fri vilja. dock förlorade jag den till helt fel kille, önskar jag hade väntat.

  • La Lola
    Äldre 27 Jul 16:58
    #6

    Jag var 15 år och 7 mån.

    Tycker du att det var en bra ålder att förlora oskulden i?
    för mig var det det.
    Hade du velat vara yngre/äldre?
    Inte yngre iaf!
    Gjorde du det av fri vilja eller mer eller mindre tvång?
    Av fri vilja.
    Var du nykter?
    Jajjemän! O killen också.

    Det var en jättebra upplevelse med killen jag var ihop med (han var 18 år).
    Vi höll ihop i 1 år efter det där o jag brukar heja på honom än idag.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Äldre 27 Jul 17:00
    #7
    Anonym skrev 2011-07-27 16:51:15 följande:
    [...]

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-27 16:56
    I detta fallet är att förlora oskulden ett vaginalt samlag. Ingen petting eller oralsex osv.
    Sorry TS, hann posta innan jag såg din tilläggskommentar. Då var jag 19 då. Anser du att lebiska aldrig förlorar oskulden? Tungan ute
    ~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • Anonym (L)
    Äldre 27 Jul 17:01
    #8

    Jag var 13 år nästan 14 när jag förlorade min oskuld. Ångrar mig att jag gjorde de så tidigt.
    Båda va nykter o de va på fri vilja.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 17:03
    #9
    EvelinasSyster skrev 2011-07-27 17:00:48 följande:
    Sorry TS, hann posta innan jag såg din tilläggskommentar. Då var jag 19 då. Anser du att lebiska aldrig förlorar oskulden? Tungan ute
    Sorry själv Tänkte inte på homosexuella i denna undersökning faktiskt. Självklart förlorar dom också oskulden! Men den här undersökningen får vi hålla till man/kvinna-förhållanden.
  • Äldre 27 Jul 17:05
    #10
    Anonym skrev 2011-07-27 17:03:15 följande:
    Sorry själv Tänkte inte på homosexuella i denna undersökning faktiskt. Självklart förlorar dom också oskulden! Men den här undersökningen får vi hålla till man/kvinna-förhållanden.
    Okej, då är jag med Och för övrigt var jag (vid 19 års ålder då) nykter, av fri vilja och ja det var en bra ålder för mig
    ~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
Svar på tråden Hur gammal var du när du förlorade oskulden?