• Familia

    Ni som har plussat sent, hur sent har ni plussat?

    Ni som har plussat sent, hur sent har ni plussat?
    Visade era tester negativt fram tills den dag ni plussade eller visade det svaga plus först? 

  • Svar på tråden Ni som har plussat sent, hur sent har ni plussat?
  • Familia

    Tack för svaret, men jag vill gärna höra från folk som har plussat sent (alltså flera dagar efter BIM).

  • kluckis

    Skriver här för att jag vill veta! Min mens är sen 9 dagar och det har ALDRIG vart sen förut!

  • happie76

    Jag fick ett + 10 dar efter bim. Fast det var med preg och det är väl 50/50 att man kan lita på dom.
    Det är enda testet jag gjort.

  • kluckis
    happie76 skrev 2011-07-31 20:37:46 följande:
    Jag fick ett + 10 dar efter bim. Fast det var med preg och det är väl 50/50 att man kan lita på dom.
    Det är enda testet jag gjort.
    Har du fått neg innan?
    Ta ett vanligt nytt då!? :) 
  • happie76
    kluckis skrev 2011-07-31 20:49:56 följande:
    Har du fått neg innan?
    Ta ett vanligt nytt då!? :) 
    Inget negativt test innan. Det var flera år sedan jag tog ett test. Har tid hos mvc 15 aug så jag får veta då helt säkert.
  • Ziroz

    Kan du ha haft ÄL senare än vanligt denna månaden? Jag har aldrig tidigare haft längre cykel än 28 dagar men denna månaden gick jag över med 7 dagar. Jag vet att jag hade ÄL 21 dagar in i cykeln men jag tror att en vanlig månad så har jag det ca 14 dagar in i cykeln. Man blir lätt förvirrad när cykeln inte är som vanligt :( och man vill ju så gärna att det ska bero på att man är gravid.

    Vill inte grusa dina förhoppningar på något sätt. Jag håller alla tummar jag kan för att du får ett plus snart!

  • kluckis

    Fick mens idag på BIM+12
    Har ALDRIG i hela mitt liv haft sen mens utan den har kommit på samma dag +-2 dagar
    Jag fattar ingenting! 

Svar på tråden Ni som har plussat sent, hur sent har ni plussat?