• Anonym (Movie­man)
    Äldre 3 Aug 09:11
    120969 visningar
    32 svar
    32
    120969

    Filmer med äkta sexscener

    Har snöat in på filmer som inte är porr menhar riktiga sexscener. Som Ken Park, Shortbus osv. Någon som har tips på fler?
    Min favorit är nog italienska dramat Guardami.
    Lie with med är också bra fast det bara är naket med och inget riktigt sex.

    Kom med tips eller fråga om tips. Också var man kan få tag på dessa filmer. Finns väldigt många har jag märkt.

  • Svar på tråden Filmer med äkta sexscener
  • Anonym
    Äldre 3 Aug 11:02
    #1

    "All About Anna" är en dansk film med äkta sexscener.
    Den var tänkt som en vanlig film med äkta sexscener men har nog mer tagits emot som en snäll porrfilm.

    Gry Bay, som varit med i ett tiotal vanliga danska filmer spelar Anna.
    När filmen börjar har Anna just flyttat in i en ny lägenhet och har ett hyfsat förhållande med en kille. 
    Men när en av flyttkillarna visar sig vara en tidigare pojkvänn som bara försvann börjar hon fundera över valen i sitt liv.

    Sexscenerena är som sagt äkta och är väl nästan halva filmen. Den övriga storyn känns lite väl enkel och tyvärr tycker jag sexscenerna är ganska tråkiga och lite fumligt gjorda.

    Filmen säljs bland annat på Pistill och går även att se på CDON:s video on demand tjänst 

  • Anonym (Movie­man) Trådstartaren
    Äldre 3 Aug 11:10
    #2

    Ja fast All About Anna är ju en renodlad porrfilm. Eller erotisk film om man vill kalla det riktad mot kvinnor.

    Gillar mer när det är ett drama typ och som är erotisk handling och allt visas osimulerat. Som t ex Serbis. Spansk (tror jag) film. Mitt i filmen är det en avsugning med som visas helt öppet trots att filmen inte handlar om sex.

    Guardami har massor av scener. Handlar om en porrstjärna men det är inte sexet som är fokus i filmen men alla scener visas helt äkta.

    The Brown Bunny är också ett drama av och med Vincent Gallo. I slutet får han en avsugning av Chloe Sevigny som är helt autentisk.

    Härligt =)

  • Äldre 18 Aug 16:18
    #3

    serbien movie
    eat that schoolgirl,
    dom jag kan komma på nu

  • Anonym (Movie­man) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 17:10
    #4

    tack. Ska kolla upp dem =)

  • Äldre 19 Aug 18:28
    #5

    Dom filmerna rekomenderas INTE för känsliga tittare

  • Anonym (Movie­man) Trådstartaren
    Äldre 20 Aug 08:06
    #6

    Jag är dock inte det minsta känslig

  • Äldre 20 Aug 14:29
    #7

    Idioterna, Lars von Triers film om ett gäng i Köpenhamn som driver med sin omgivning genom att låtsas vara utvecklingsstörda. (Triers Antikrist lär också ha sexscener men den har jag inte sett.)

    Shortbus, John Cameron Mitchells grovt erotiska komedi om några New York-bor. (bäst i test!)

    Sex & Lucia (Lucia y el sexo) spanskt relationsdrama om några som lever på en öde plats (jag vill minnas att det är en fyr, men det är jag lite osäker på.)

    Ken Park, om några skatare i Kalifornien.

    Himlen är oskyldigt blå, Hannes Holm. Bill Skarsgård blir avsugen i inledningen, men sedan är det slut med sexet.

    1900 av Bertolucci om man vill se Robert de Niros hårda kuk.

    Caligula är ett litet specialfall eftersom den först producerades och visades på biograferna som en vanlig film utan sexscener. Jag såg den då och den var helt utan sexscener. Men den gick väl inte så bra för de klippte in en massa hårdporrscener i filmen.

    Sedan finns det en fransk film som jag inte minns namnet på (nej inte Romance eller Baise-Moi. Dessa har jag inte sett) Det handlar om tre ungdomar som bor ihop i en vanvettigt stor och lite sliten våning. Jag vill minnas att den var regisserad av en av de mer namnkunniga franska regissörerna.

  • Äldre 20 Aug 14:36
    #8

    Lägger till

  • Anonym (Movie­man) Trådstartaren
    Äldre 21 Aug 16:27
    #9

    Himlen är oskydligt blå är knappast riktig avsugning. Kan jag aldrig tänka mig.
    De andra har jag sett men inte 1900. Men säkerligen är det atrapp även där.
    Caligula blev betydligt bättre efter de lagt in porrscenerna.

  • Anonym
    Äldre 21 Aug 16:29
    #10

    Lust och fägring stor
    Syskonsalt

Svar på tråden Filmer med äkta sexscener