• Nawaz
    Äldre 1 Sep 16:42
    165426 visningar
    24 svar
    24
    165426

    Nu Skin - bluff eller äkta?

    Det är ingen bluff. Jag blev medlem för två år sen men har inte prioriterat att arbeta så där hårt som en del väljer att göra. De som går in för detta och arbetar hårt kan på fullaste allvar få en väldigt hög inkomst inom kort. Om man är som jag och gärna köper något lite då och då och inte arbetar så där hårt med att visa andra människor möjligheterna så får man istället en större inkomst på sikt istället för att allt händer bara så där pang bom. Min första tanke i början var att jag skulle bli rik. Nu, på senare tid har jag ju förstått att det inte är så himla nödvändigt med att bli ekonomiskt oberoende och absolut inte på kort tid. Det som är schyst är att hur man vill arbeta eller konsumera är helt och hållet ens eget val, andra företag som arbetar med direkthandel är inte alltid lika fria. Jag, exempelvis, köper produkterna då och då när jag behöver dem och när jag har råd, ger istället tips för de som har samma problem som jag. Mina problem är bland annat spruckna hälar och överproduktion av tandsten som gör att jag luktar som en disksvamp i munnen trots att jag försökt med mina tandläkares förslag. Jag har lagt märke till att många av de som fastnar för just produkterna har medicinsk utbildning eller sysslar med biologi. Vet inte om jag lagt märke till det bara för att jag själv är en sån och dras till de som delar mitt intresse... jaja. det är i alla fall ingen bluff. I såna fall skulle de väl ändå aldrig finnas med här: www.direkthandeln.org/BizPart.aspx och www.forbes.com/2010/04/05/most-trustworthy-companies-leadership-governance-100.html


    Om nu detta vore en bluff, varför får de som knappt kommit någonstans en inkomst, väldigt liten men det är iaf ngt, och varför har företaget vuxit så mkt som det gjort sen 80-talet? :P Pyramider fungerar inte på det sättet. Jag tror att direkthandel.org förklarar det där bättre än jag faktiskt... jaja, lycka till med vilket du än väljer josmo :)

Svar på tråden Nu Skin - bluff eller äkta?