• Marina
    Äldre 14 Aug 17:05
    54324 visningar
    23 svar
    23
    54324

    Fettreducering med laser

    Jag undrar om någon gjort en fettreducering med laser??? Hur upplevde ni det? Vad va era resultat?? Hur många behandlingar gjorde ni???

    Tacksam för svar... 


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Svar på tråden Fettreducering med laser
  • Marina
    Äldre 19 Aug 16:36
    #1

    Ingen????


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 19 Aug 17:06
    #3

    Tack för svaret, va tråkigt för henne.. Hoppas det va otur för henne för jag har läst om många som mist i genomsnitt 1.5 cm per behandling.. Bör ju ha att göra med hur stor respektive liten man är när man gör behandlingen. 

    Ja jag blir nöjd för det lilla, jag är bara ute efter ett litet startskott så jag kommer igång igen..  Är så trött på försöka träna utan resultat, så tänkte om detta ger mig nån cm så kanske man blir lite mer sporrad...


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 15 Sep 20:46
    #5

    Tack för ditt svar =)  ja jag har nu 6 ggr bokad =) Längtar och hoppas på några cm iallafall..


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 24 Sep 14:09
    #7

    Det låter verkligen inte något vidare =( hoppas innerligt det händer något, jag har 6 ggr i oktober så än så länge vet jag inte.. Hur lever du annars?? Med mat o träning?? 

    Kan förstå att det inte känns så kul om dom mäter så, jag kommer nog också mäta själv innan o efter.. 


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 27 Sep 19:54
    #9

    Där jag ska göra det sa hon att man inte behövde hålla upp med kolhydrater så jag vet inte vad jag ska göra, hon sa för nått som ska spänna hyn ska funka ska man inte äta skaldjur, stark mat eller basta =) 

    Ja hon sa man skulle göra alla ggr tätt för bästa resultat och att hon trodde 6 ggr skulle vara lagom för mig. Så nu har jag bokat 3,7,11,14,18,21 oktober =)

    Jag har också två graviditeter rätt tätt, jag har tre barn fast efter första hann jag komma i form men andra o tredje satte sina spår sen har det varit jättesvårt att gå ner =(.. Men du är ju ganska smal verkar det som =)

    Jag ska ta kärlekshandtagen =) magen är lättare att träna tycker jag, har börjat träna nu och försöker hinna 2-4 pass i veckan... 


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 28 Sep 17:37
    #11

    Jag köpte först en deal på Groupon =) tre ggr för 1195 kr sen fick jag ett rabatterat pris av salongen på de andra tre ggr för 3000 istället för 1500 styck.. Så allt som allt 4200 =)


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 1 Oct 08:37
    #13

    Jo jag kan ta bilder =) och ska verkligen försöka dra ner på kolhydraterna men det är såååå svårt jag verkligen älskar pasta o ris =( och träna mer ska jag för nu är jag så trött på att se ut såhär =(  Jag vill ju dessutom gå ner minst 5 kg men gärna 5-8 kg så kolhydraterna måste bort... Jag har sämsta karaktären när det gäller lägga av helt men jag vill verkligen gå ner...

    Nu blir ju första på måndag ska bli såååå spännande, jag har inte haft jätteförhoppningar ville mest bli av med nån cm som startskott att verkligen kämpa vidare och inte få tillbaka dom... 


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 1 Oct 08:40
    #14

    Glömde hälften =) 10 ggr till wow då måste ju nånting hända, ska du ta många på samma ställe?? För min tant sa att man helst ska koncentrera sig på ett ställe för att bli av med det... I mitt fall sa hon 6 -8 ggr på handtagen så jag hoppas hon har rätt =)


    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Äldre 22 Jan 20:29
    #17

    Jag har gjort 6 stycken och det är nu ca 3 månader sen, jag miste 4 cm men jag tror man måste göra minst 5-6 st och träna den dagen man gjort det,  samt dricka väldigt mkt vatten.. Nu 3 mån senare har jag mist dom 4 plus 2 egna då jag verkligen inte ville ha tillbaka dom, så har jag nu blivit ännu bättre med träningen.. Så absolut funkar det, dock olika på alla och man måste kämpa lite och hjälpa det på traven.. Jag har även rådfrågat en läkare och hon trodde absolut att detta skulle kunna funka om man sköter det för meningen är ju att man ska svettas och kissa ut det då man smälter ner fettet.. 

    TAck alla för era svar och hoppas ni också är en bit på vägen =) 


    Mamma till André, Liam och Isadora
Svar på tråden Fettreducering med laser