• Anonym (blomm­an)
    Äldre 16 Aug 17:22
    33736 visningar
    27 svar
    27
    33736

    Vad blir ni kåt av

    Ja som rubriken lyder.. vad blir nu kåt av:
    vilka ställningar/beröringar/leksaker gör er extra kåta

    Ja tänder väldigt mycket på när min man kysser mina öronsnibbar
    tar strypgrepp
    kalar mig slyna
    tar mig hårt i håret och mun knullar mig
    gillar även att ha en dildo i analen och manens kuk i fittan...

    så tips på vad vi kan göra för att öka det ännu mera

  • Svar på tråden Vad blir ni kåt av
  • Garnax
    Äldre 16 Aug 17:30
    #1

    En riktigt sexig kvinna uppklädd i stay-ups, klackar, en korsett eller liknande, sminkad och iordninggjord. Sen göra med henne det du tycker om att din man gör med dig :)

    Det ska vara hett, det ska finnas eld i blicken, silkesvantar av och djurisk sexdrift ta över :)

    När jag är klar med henne så har hennes smink runnit ut, håret står åt alla håll. Hon har min saliv rinner över kinden, min sats likaså. Och hon är än sexigare när jag är färdig än hon var när jag började :)


    If you correct your mind the rest of your life will fall into place - Lao Tzu
  • Garnax
    Äldre 16 Aug 17:34
    #2

    Är ni öppna och du gillar dubbel penitration så är en 3-kant med en man till en riktigt häftig grej. DP är häftigt. Jag tycker det är grymt att se min tjej bli tagen av en annan man, eller ta tillsammans :)

    Olika rollspel...

    Dominera mera :)

    Jag gillar att vara dominant mot en kvinna som också är det, så man kan trigga varandra. Så mycket jag tycker är kul är att den jag är med tar mer plats, utmanar mig, stryper mig, spottar mig i ansiktet...och jag får nöjet att besvara det :)


    If you correct your mind the rest of your life will fall into place - Lao Tzu
  • Äldre 16 Aug 21:12
    #3

    Jag blir fruktansvärt upphetsad av en tjej som visar att hon är kåt och som kan njuta ohämmat av sex utan att tänka på hur hon ser ut, om någon hör etc. En tjej som verkligen njuter gör mig helvild, även om jag bara får titta på! Och att se en tjej komma i kraftig orgasm, wow.........

    Go, woman, go! 

  • Äldre 16 Aug 22:47
    #4

    Ögonkontakt medan man kommer i munnen. Två tjejer samtidigt. Pumpa på i stjärten bakifrån. DP har jag aldrig testat att va med på men skulle gärna göra. Jag tänder på att göra tjejen till objekt. Jag tänder på samspel också men jag tänder ännu mer på att tjejen bara är min leksak och jag får göra som jag vill.

  • lille Birger
    Äldre 6 Sep 12:24
    #5

    Tjusiga stringtrosor.

  • Anonym (69)
    Äldre 6 Sep 12:32
    #6

    Älskar 1+1=69.

  • Anonym (Donni­e)
    Äldre 6 Sep 13:26
    #7

    Blir riktigt kåt av att få knulla en tjej ståendes bakifrån, hon får gärna ha en kort kjol på sig.

  • Johnby­sto
    Äldre 6 Sep 13:42
    #8

    När man får skön prostata-masage och kuken behandlad på ett skönt sätt av en härlig kvinna.

  • Ermene­gildo
    Äldre 6 Sep 14:18
    #9

    Helgmålsringningen på TV

  • Maddex
    Äldre 7 Sep 17:24
    #10

    Hmmm. Gillar nog när det går rätt vilt till. Kanske binda fast kille och göra lite vad man vill, utan att han kan göra ett smack!;) Är ganska så liten tjej så ska killen väl få bestämma så ska det va under relativt kontrolerade former. Strypas bitas lite.;)

Svar på tråden Vad blir ni kåt av