• Anonym

    Kronprinsessan Victoria gravid

    Får hon 1 mars så är hon i 11+6, det vill säga nästan 12 v. Man brukar väl berätta vid 12 veckor?

    Jag tror dessutom att det kan vara så att den ska komma i februari, men att de säger mars för att de ska få lite lugn och ro i början..

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-17 16:57:31 följande:
    Får hon 1 mars så är hon i 11+6, det vill säga nästan 12 v. Man brukar väl berätta vid 12 veckor?

    Jag tror dessutom att det kan vara så att den ska komma i februari, men att de säger mars för att de ska få lite lugn och ro i början..
    I slutet såklart, inte i början..
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-17 16:57:31 följande:
    Får hon 1 mars så är hon i 11+6, det vill säga nästan 12 v. Man brukar väl berätta vid 12 veckor?

    Jag tror dessutom att det kan vara så att den ska komma i februari, men att de säger mars för att de ska få lite lugn och ro i början..
    brukar o brukar. inte alla som brukar det. en del tidigare, en del senare. vi väntade längre än så. men jag förstår hur du menar.
  • Anonym

    Tycker att när man är känd så kan man vänta tills man gjort ett ul!
    Sj har ja hela tiden väntat tills jag varit på ultraljud i vecka 18. och jag har två flickor sen tidigare och nu väntar ja en till bebis och vi väntade till vecka 18 även denna gång. En kompis till mig berättade jätte tidigt och hon fick reda på på ultraljudet att bebisen inte skulle överleva utanför magen. och nu mår hon verkligen dåligt..eftersom alla vet och alla frågar hur de går med bebisen i magen....

Svar på tråden Kronprinsessan Victoria gravid