• dubbelmamma0310

    namnteckning x 100 känns det som

    Idag kom brevet från BFA med alla papper som ska fyllas i för att den lilla prinsessan ska få bli vår. Det bara snurrar i huvudet på mig, hoppas nu att vi inte missar något papper!
    Bokat tid med handläggaren på familjerätten för att få tid att fylla i hennes namnteckning. Handläggaren sa: Du måste ha med dig alla dokument som gäller er dotter.
    Jag tänkte - va vadå har jag en dotter, men herregud det har jag ju! Det är ju faktiskt en liten flicka där som lär sig en massa nya saker som ska komma till oss. Det var en mycket märklig känsla.
    Bokat tid för att göra om hemutredningen som hinner gå ut innan vi fått hem prinsessan.
    Pratat med översättaren som lovat översätta även om hon slutat jobba som översättare.
    Hjälp, har jag glömt något? Maten på spisen och resten av familjen som snart kommer hem från fotbollsträningen måste ha maten klar!

    Kram, förvirrad idag

  • Svar på tråden namnteckning x 100 känns det som
  • maggan02

    Här är en till som känner sig alldeles förvirrad, vi ska alldeles snart hämta vår guldklimp men inatt
    vaknade kl 04.00 och alla tankar om allt praktiskt som ska lösas, alla papper som ska in i slutsteget, när får vi fylla i visum ansökan ? m.m . Jag steg upp och skrev ner allt jag tänkte på just då i min lilla adoptionsbok. Och då
    plötsligt blev jag alldeles lugn igen och kunde somna om.
    Lycka Till med allt ni står i ! Skrattande Du har säkert mer koll på läget än hur det känns... Flört Det sista man önskar är ju att man glömt något viktigt. Lycka till!

  • dubbelmamma0310

    Skönt att läsa att det finns fler än vi som är igång, man blir allt lite snurrig!

    Vad tror ni om detta: jag skrev datum och plats i fel ordning på ett dokument, jag markerade det med en lapp till BFA. Tror ni att vi måste skriva om det?

Svar på tråden namnteckning x 100 känns det som