• Anonym (molly)

    Passar mulliga i page?

    Hej!

    Vill klippa mitt hår för just nu är min frisyr så trist. Är dock osäker på om jag passar i det. Är 21 år, har mörkbrunt hår. Runt till hjärtformat ansikte och äppelkinder. 

    Kan jag ha page? eller kommer jag se tjockare ut av den? Tänkte ha en uppklippt, som slutar lite nedanför hakan... 

  • Svar på tråden Passar mulliga i page?
  • jennyc

    kolla på min blogg...där finns det ett par bilder på mig i en något längre page, är tjock, punkt slut men tycker nog att just denna frisyr funkar ändå. Har kortare i nacken och längre fram även om jag försöker jämna ut frisyren något så den mer ser ut som på korten. så när du sett korten får du välja själv om man passar i kort hår/page som mullig/tjock

    minimaxen.blogg.se är nog "bara" bilder vid dop inläggen


    www.dromstipendiet.se/122 snälla gå in och rösta och hjälp mig visa min syster min djupa tacksamhet!!
  • Nina 566
    jennyc skrev 2011-09-03 17:46:46 följande:
    kolla på min blogg...där finns det ett par bilder på mig i en något längre page, är tjock, punkt slut men tycker nog att just denna frisyr funkar ändå. Har kortare i nacken och längre fram även om jag försöker jämna ut frisyren något så den mer ser ut som på korten. så när du sett korten får du välja själv om man passar i kort hår/page som mullig/tjock minimaxen.blogg.se är nog "bara" bilder vid dop inläggen
    Snygg!!!
  • BadHabitAnnie

    Jag tycker mulliga passar bättre i det än smala...men det är som sagt omöjligt att avgöra enbart baserat på vikt?:P

  • Wynn88

    Huruvida man passar i page eller inte, har inget att göra med om man är mullig eller inte. Ansiktsform kan visserligen spela viss roll, men det viktigaste är helheten sas. Dock brukar en kortare och mindre "fluffig" frisyr passa bättre om man är "modell större", men det är som sagt JÄTTEsvårt att säga utan bild...

  • Anonym (molly)

    Åhh stort tack för alla svar. Blir nog att jag vågar ändå! Jag har väldigt tjockt hår, det var någon som frågade. Kommer få platta ner det varje dag när jag klipper page..

  • Anonym (Amanda)

    Njae... Jag passar då inte i page. Jag har alldeles för runt ansikte för det! Jag väger ca 85kg nu, men då jag vägde 55kg passade jag riktigt bra i det. Det beror alltså på din ansiktsform. Det finns lite "boll-varning" om du har runt ansikte och skaffar page. Men det viktigaste är att du trivs i din frisyr

  • Nina 566
    Anonym (molly) skrev 2011-09-03 21:23:21 följande:
    Åhh stort tack för alla svar. Blir nog att jag vågar ändå! Jag har väldigt tjockt hår, det var någon som frågade. Kommer få platta ner det varje dag när jag klipper page..
    Har du tjockt hår så be att dom tunnar ur/klipper upp det flikigt. Annars blir det lätt kompakt och mindre fint =)
  • Hyperduttan

    En lite längre page, tror jag blir finast, du kanske kan börja så, en rak längre page och sen nästa gång om det känns bra så korta den lite? :)

  • jennyc
    Anonym (molly) skrev 2011-09-03 21:23:21 följande:
    Åhh stort tack för alla svar. Blir nog att jag vågar ändå! Jag har väldigt tjockt hår, det var någon som frågade. Kommer få platta ner det varje dag när jag klipper page..
    jag har extremt tjockt hår och tunnar ut det jättemkt varje gång jag klipper det. Tunnar för det mesta mer än vad jag klipper på längden...sen klipper frisören det lite flikigt...får intet va för rakt för de blir inte snyggt...jag lägger in en bättre bild på bloggen så ser du hur jag menar...kul att höra att du tänker våga! kommer bli skitsnygg!
    www.dromstipendiet.se/122 snälla gå in och rösta och hjälp mig visa min syster min djupa tacksamhet!!
  • Anonym (molly)
    Anonym skrev 2011-09-10 01:03:01 följande:
    Blev du nöjd?
    Ja det blev jag :)
  • jennyc
    Anonym (molly) skrev 2011-09-10 15:51:10 följande:
    Ja det blev jag :)
    bra att du vågade! Skrattande

    nyfiken på hur det blev men en bild är nog för mkt begärt?
    minimaxen.blogg.se Max 20100501 <3 Nicolina 20110412
Svar på tråden Passar mulliga i page?