• Nessie­01
    Äldre 4 Sep 11:01
    2470 visningar
    8 svar
    8
    2470

    Han slaknar, vad gör jag för fel :(?

    Önskar lite tips och råd.. bara så nerslagen just nu.

    Varit tillsammans med en helt underbar kille i snart ett år nu, var oskuld när vi träffades, så har inte något annat att jämföra med, detta vet han. Till en början tyckte jag sex var riktigt obehagligt, hade svårt att genomföra det och det gjorde ont, ondare för varje gång om vi hade det flera gånger inom några dagar (skav?). Han vet att det gjort ont ibland, säger att jag ska säga till om det gör ont, fast brukar inte göra det, för vill att han ska bli ordentligt nöjd. Vi har typ distansförhållande, träffas några gånger per vecka. Till en början ville han väldigt ofta, typ både innan sovdags, på morgonen och gärna mitt på dagen.

    Oavsett, sista månaden ungefär har det gått lättare och jag känner mer att jag "vill" vara med honom, inte bara för att han vill så att säga. Kan slappna av mer och litar på honom. Dock testar vi inte så mycket, utan har gått väldigt långsamt fram på alla punkter. Problemet är att de gånger jag visat att jag faktiskt vill vara med honom, tar lite initiativ och blir upphetsad (fuktigare) så har han ofta börjat slakna mitt i.. först kändes det inte så mycket, utan fortsatte och det funkade en stund till och så vidare, men tyvärr tänker jag en hel del på detta. Det känns som att jag gör något fel, för innan gick det väldigt bra och han orkade länge, nu kan det vara någon minut max, sen måste han avbryta, vänta lite. Efter att ha avbrutit max 4-5 gånger är den stendöd och enda som du hjälper är att smeka honom tills han kommer, han kan inte få in den igen, den slaknar direkt. 

    Han har nog märkt att jag tycker det är jobbigt när det händer. Det hände igen nu i morse och jag mådde så illa av det, kände mig helt värdelös för att det blir så hela tiden. Sa tíll honom att sova och det gjorde han, åkte till jobbet. Vet att han också skäms mycket när den dör och är rädd att jag ska ta illa upp, vilket jag sagt att jag inte gör. Och det gör jag inte heller, bara det att jag mår dåligt och är rädd för att jag gör något fel. Han säger att allt är bara bra (tror knappast han skulle erkänna även om det vore något som han ville ha annorlunda heller faktiskt.. för han kräver liksom ingenting, utan bara att jag vill att det ska gå bättre).. Det känns också som att han hade lättare för det så länge han fick mer friktion och jag bara låg helt still.. och det är inte han som är "liten" heller så måste vara något som jag gör fel, när jag bara vill att det ska bli bättre. Vill ju kunna visa honom uppskattning utan att det blir så här. Just nu vet jag inte om jag vill prova alls igen, blir dessutom så ledsen och besviken att han inte bara kan berätta vad det är i så fall, så att det går att ändra på.. Enda förklaringen han ger är att det blir "för skönt" och därmed avbryter han några gånger och då dör den för det. Fast jag tror faktiskt inte honom riktigt.. tror han ljuger för att han inte vill göra mig ledsen. fast skulle hellre uppskatta att han sa som det var, för då hade jag i af vetat. På alla andra sätt har vi det jättebra..

    Kan det han säger faktiskt vara sant? Vad kan det annars bero på?  Han är ca 30, jag runt 20.. men han börjar väl inte bli för gammal? Vissa får ju problem med åren, men inte velat fråga honom om det, kan ju vara känsligt..   

       

      

  • Svar på tråden Han slaknar, vad gör jag för fel :(?
  • Anonym (medic­inskt?­)
    Äldre 4 Sep 11:27
    #1

    Han går inte på några nya mediciner sen ni träffades??

    Min man har haft sömnproblem och mått psykiskt dåligt och de tabletterna han fått för det har gjort att han har svårt att hålla ståndet när han äter dem.

  • Anonym (?)
    Äldre 4 Sep 11:32
    #2

    Kanske en dum fråga men han använder inte droger?

    En pojkvän jag hade i min ungdom rökte hasch och han hade också väldigt svårt emellanåt att hålla ståndet, de flesta gångerna vi hade sex så slaknade han efter en stund... han var också väldigt trött, orkade inte lika mkt som en "normal" kille skulle gjort osv...

    Eller så kanske det kan vara så att det beror på dålig kondition?
    Eller, om man får vara så dum o säga det: Brist på intresse? :/

  • Halka2­4
    Äldre 4 Sep 11:43
    #3

    Jag och mitt ex hade samma problem, fast det var oavsett om jag initierade eller inte. Använder ni kondom och så eller? För på honom så verkade det som om den "ströp" blodtillförseln till snoppen. Sen med detta menar jag inte att ni inte ska skydda er, men kolla er för könssjukdomar och skaffa bra preventiv medel innan ni skippar kondomen, om ni vill testa detta.

    Sen kan det vara så att han har en lindrig fetisch, att han måste vara överst annars funkar det inte?

  • Philip­sson
    Äldre 4 Sep 11:52
    #4

    Kan bero på olika orsaker. En kan vara att han helt enkelt inte tänder på dig men vill inte erkänna det för sig själv (och för dig). En annan att han har prestationsångest. En tredje att att han är depressiv. En fjärde att han har en hormonell störning. En femte...

  • Anonym
    Äldre 4 Sep 11:52
    #5

    Det låter som något psykiskt problem när det gäller sexet, är själv man med detta problem och för mig händer detta när man tänker för mycket under sex, tror att det är samma problem en del kvinnor har som inte får orgasm, tänker för mycket och känner för lite. Ett tipps ge han en ordentlig våt avsugning och kåta upp han som fan innan ni har penetration, slappna av och njut. Det finns en massa skönt man kan göra utan just penetration, skulle inte detta funka testa kamagra eller någon annat det kan funka som stresslösande för han, så han inte behöver tänka på det eller du.....happy fucking !

  • pluppf­amilje­n
    Äldre 4 Sep 12:16
    #6

    Det finns en sex leksak på tradera som heter 


    Magic-Silikon-Lusthylsan


     och så finns det gummiband och annat som kan hålla snorren uppe längre testa det. jag är hög gravid just nu och nöjer mig med snabbisar så jag har ej testat den ännu. Men kommer väll igång om 6 månader igen får jag hoppas iaf. Säker på att han inte kommer och blir slak efter det gått för honom det är nämligen normalt att den blir så när han är klar. Har du testat sex leksaker typ vibrerande dildos osv då kan han ju leka med den på dig till du är nöjd och sen komma och ta för sig när du är klar. (Vi gjorde så) Inga hemligheter på familjeliv inte! men det som skrivs här stannar här.
    Blivande 6 barns mamma
  • Nessie­01
    Äldre 4 Sep 12:55
    #7

    Tack för svar! Svarar alla här.

    Nej, jag är säker på att han inte använder droger. Hans arbete utför slumpmässiga drogtester som han alltid har klarat + han är inte alls typen/aldrig gjort det. Han använder inte mediciner heller, kärnfrisk.
    Dålig kondition är det nog inte heller, medelaktiv skulle jag nog säga. Tror inte heller på brist på intresse, som att han alltid vill träffas och gärna bjuder med sig själv på allt som jag ska iväg på, smsar hela dagarna, msn osv. Så känns inte som det, har även pratat om att köpa gård tillsammans och flytta ihop när det är lämpligt och han säger att han älskar mig. 

    Vi har bara använt kondom än så länge.. Fast han uppskattar det mer utan, så brukar låta det vara tills det blir jobbigt för honom och först då sätta på den. Dessa gångerna, när han slaknat, så har han alltså varit utan kondom och ändå händer det. Annars hade det nog kunnat vara en trolig orsak.. Inga sjukdomar enligt ovan, ingen av oss. Han har nog varit överst de flesta gångerna, men kanske har det något med ställningar att göra..tack för tipset!

    Jo förstår ju att det kan bero på mycket. Svårt bara att ta upp det med honom mer också, som att han blir obekväm och bara slår bort det med just "det var för skönt" och avbrutet för många gånger.. och sen inget mer. Vill ju inte pressa honom heller, så försöker att inte göra en grej av det, men klart att jag undrar och grymt gärna vill veta vad han egentligen tänker.. men som sagt, skulle det vara så att han inte tänder på mig så förstår jag ju om det skulle vara jobbigt att säga. Men.. har inte varit något problem innan :( Och det är ju inte så att han är ovillig nu heller, utan mest bara att det inte fungerar.. 

    Har faktiskt aldrig provat oralsex.. vet inte om han skulle uppskatta det, har inte frågat. Och inte riktigt hur man gör heller. Borde kanske redan ha gjort det, men känns dumt att ta upp det nu och vara "ännu mer på", och bara göra det.. känns ju fel, tänk om han tycker det är äckligt? Tänk om jag tycker det är äckligt och börjar må illa av det? aldrig provat som sagt..  Annars kan det nog ligga något i att han tänker för mycket.. tack för svaren! Leksaker och hjälpmedel vill jag verkligen inte föreslå, vill inte sätta mer press på honom, risk att han känner att det blir för att "han inte kan" ju ? Eller? För min del är det inte viktigt att jag kommer, aldrig hänt än så länge och det spelar ingen roll. Enda grejen är att jag mår väldigt dåligt när avslutet blir att han slaknar och sen inget mer.. känns som att det blir misslyckat för båda två då.

         

Svar på tråden Han slaknar, vad gör jag för fel :(?