• Svar på tråden Regnbågsbebisar 2012
  • Kronärtskocka

    Kul med fler som väntar barn 2012. Själv har jag inte vågat starta någon lista hittills så vi fyller i!

    JANUARI
    22- Kronärtskocka med fru väntar barn nr 2 ( sjätte inseminationsförsöket på Gaia)

    FEBRUARI

    MARS
    12- Gaytjej med fru väntar knodd #2 (FET på Trianglen i Danmark)

    APRIL

    MAJ

    JUNI

    JULI

    AUGUSTI

    SEPTEMBER

    OKTOBER

    NOVEMBER

    DECEMBER

  • dammråttan2012

    Ja och vi ska väl inte vara sämre :) Bra iniativ som kanske gör det lite lättare för oss "premiärare" :))

    JANUARI
    22- Kronärtskocka med fru väntar barn nr 2 ( sjätte inseminationsförsöket på Gaia)

    FEBRUARI

    MARS
    12- Gaytjej med fru väntar knodd #2 (FET på Trianglen i Danmark)

    APRIL
    28 - dammråtta med fästmö väntar bebis nr 1 (andra försöket på Storkklinik)
    MAJ

    JUNI

    JULI

    AUGUSTI

    SEPTEMBER

    OKTOBER

    NOVEMBER

    DECEMBER

  • Lyckobebisen

    Mysigt, då får vi också joina en regnbågslista! Hoppas på massa små söta regnbågsbebisar nästa år

    JANUARI
    22- Kronärtskocka med fru väntar barn nr 2 ( sjätte inseminationsförsöket på Gaia)

    FEBRUARI

    MARS
    8 - Lyckobebis med fästmö väntar bebis nr 1 IVF (efter 4 inseminationer på Akademiska)
    12- Gaytjej med fru väntar knodd #2 (FET på Trianglen i Danmark)

    APRIL
    28 - dammråtta med fästmö väntar bebis nr 1 (andra försöket på Storkklinik)
    MAJ

    JUNI

    JULI

    AUGUSTI

    SEPTEMBER

    OKTOBER

    NOVEMBER

    DECEMBER


    Liten förväntas komma till oss den 8 Mars 2012. Som vi längtar!
  • Yinmia

    Kul med en lista :o)

    JANUARI
    22- Kronärtskocka med fru väntar barn nr 2 ( sjätte inseminationsförsöket på Gaia)

    FEBRUARI

    MARS
    8 - Lyckobebis med fästmö väntar bebis nr 1 IVF (efter 4 inseminationer på Akademiska)
    11 - Yinmia med sambo vi väntar vårt andra barn. ( IVF Akademiska)
    12- Gaytjej med fru väntar knodd #2 (FET på Trianglen i Danmark)

    APRIL
    28 - dammråtta med fästmö väntar bebis nr 1 (andra försöket på Storkklinik)
    MAJ

    JUNI

    JULI

    AUGUSTI

    SEPTEMBER

    OKTOBER

    NOVEMBER

    DECEMBER

  • Lyckobebisen

    Hej tjejer! Hur mår ni/era tjejer? Vi är nu i v16 och är för tillfället rätt lugna. Tjejen börjar få en riktigt fin kula och är enligt mig vackrare än nånsin! Vi har redan tjuvlyssnat på hjärtat här hemma, men på måndag ska vi till BM och lyssna, längtar. Längtar ännu mer till rul den 13 okt. När har ni rul?


    Liten förväntas komma till oss den 8 Mars 2012. Som vi längtar!
  • Gaytjej
    Lyckobebisen skrev 2011-09-22 00:18:29 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni/era tjejer? Vi är nu i v16 och är för tillfället rätt lugna. Tjejen börjar få en riktigt fin kula och är enligt mig vackrare än nånsin! Vi har redan tjuvlyssnat på hjärtat här hemma, men på måndag ska vi till BM och lyssna, längtar. Längtar ännu mer till rul den 13 okt. När har ni rul?
    Vi är också i vecka 16 och magen syns mycket tycker jag själv, ganska mkt mer än förra graviditeten i motsvarande vecka. Vänner och familj och några kollegor vet, men inte alla... Berättar när tillfälle ges och trots magen så har folk faktiskt blivit förvånade. Men snart så måste det ju vara uppenbart tycker jag!

    Vi var på inskrivning för en månad sedan ungefär och ska på RUL den 10 oktober. Sen måste jag ha skrivit fel i kalendern, det kan väl inte stämma att vi ska till BM igen sen först den 24 november? Eller så kanske det, kommer att vara i vecka 25 då.

    Kommer ni fråga på RUL  om det går att se könet?
    Regnbågspäron? Välkomna till vår grupp!: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/regnbagsfamiljer-108/forum
  • Lyckobebisen
    Gaytjej skrev 2011-09-22 09:18:05 följande:
    Vi är också i vecka 16 och magen syns mycket tycker jag själv, ganska mkt mer än förra graviditeten i motsvarande vecka. Vänner och familj och några kollegor vet, men inte alla... Berättar när tillfälle ges och trots magen så har folk faktiskt blivit förvånade. Men snart så måste det ju vara uppenbart tycker jag!

    Vi var på inskrivning för en månad sedan ungefär och ska på RUL den 10 oktober. Sen måste jag ha skrivit fel i kalendern, det kan väl inte stämma att vi ska till BM igen sen först den 24 november? Eller så kanske det, kommer att vara i vecka 25 då.

    Kommer ni fråga på RUL  om det går att se könet?
    Härligt! Är det du som bär andra barnet också?
    Här kommer bara C få bära barnen som det är tänkt nu iaf.

    Det låter lite märkligt, vi ska på RUL 13/10 och sen återbesök hos BM 17/10, men den ska vi boka om, men iaf.. Vet dock inte vad vi ska göra där då, hehe.

    Vi ska ta reda på könet, är så sjuuuukt nyfikna på vad som gömmer sig där inne.
    Visst har ni en pojk innan? Ska ni ta reda på? Har du nån känsla?

    Tycker det borde vara lite mer regnbågsföräldrar här inne nu, lite 2012 barn måste det ju bli
    Liten förväntas komma till oss den 8 Mars 2012. Som vi längtar!
Svar på tråden Regnbågsbebisar 2012