• Anonym (Snuppan)

    Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

    Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

  • Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (vad?)

    För några år sedan hamnade jag i säng med en kunds fru, fullt nyktra bara väldigt sugna på varandra bevisligen.

  • Anonym (TheBoss)
    Anonym (Snuppan) skrev 2011-09-08 08:06:19 följande:

    Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.


    Min systers pojkväns brors flickväns lillasyster... vi var i en 25 års fest och jag var lite trött, så jag gick till rummet för att sova lite.

    Efter cirka 30 minuter så vaknade jag och då såg jag henne vara bredvid mig. Hon "halvsov" sa hon.

    Vi började att samtala om vad som helst och hon började samtala om sex och sexuella erferenheter.

    Jag blev lite upphetsad av en av hennes historier och då delade jag med mig en och då blev snacket mer intensiv.

    Efter vi samtalade så började vi att grovhångla som galningar för att vi var upphetsade. Vi tog på varandra och kläderna gick av på några sekunder och vi körde 69:an. Efter att hon sugit av mig så red hon mig för att hon ville vara den dominanta, så efter någon minut så tog jag henne bakifrån för att jag ville ha makten och vi höll på sådär under hela akten.

    Det ultimata var att jag fick utlösning i henne och det var det skönaste jag har upplevt i mitt liv för att hennes min i anletet var otrolig eftersom jag blev tillfredställd och hon njöt. Vi blev svettiga båda två, men vi gjorde ju det otrolig länge.

    Nu har vi en dotter tillsammans och vi älskar varandra, men den första gången vi gjorde det är den mest minnesvärda.
  • Anonym (Sommarjobb)
    Anonym (TheBoss) skrev 2017-03-16 23:34:21 följande:
    Min systers pojkväns brors flickväns lillasyster... vi var i en 25 års fest och jag var lite trött, så jag gick till rummet för att sova lite.

    Efter cirka 30 minuter så vaknade jag och då såg jag henne vara bredvid mig. Hon "halvsov" sa hon.

    Vi började att samtala om vad som helst och hon började samtala om sex och sexuella erferenheter.

    Jag blev lite upphetsad av en av hennes historier och då delade jag med mig en och då blev snacket mer intensiv.

    Efter vi samtalade så började vi att grovhångla som galningar för att vi var upphetsade. Vi tog på varandra och kläderna gick av på några sekunder och vi körde 69:an. Efter att hon sugit av mig så red hon mig för att hon ville vara den dominanta, så efter någon minut så tog jag henne bakifrån för att jag ville ha makten och vi höll på sådär under hela akten.

    Det ultimata var att jag fick utlösning i henne och det var det skönaste jag har upplevt i mitt liv för att hennes min i anletet var otrolig eftersom jag blev tillfredställd och hon njöt. Vi blev svettiga båda två, men vi gjorde ju det otrolig länge.

    Nu har vi en dotter tillsammans och vi älskar varandra, men den första gången vi gjorde det är den mest minnesvärda.
    Men det var kanske inte så olämpligt egentligen?
  • Harzan

    En del olämpligt sex har det blivit.

    Min gamla dagmamma. Jag va 15 och hon 40.

    Min brorsdotters moster. Mest bara för att.

    Mina föräldrars vän vars dotters oskuld jag hade tagit några år tidigare. Jag och dottern är jämnåriga.

    En tjej, som var kär i mig, bjöd in mig till sin faster på fest. Jag och den här tjejen hade haft sex några gånger tidigare men jag var inte mer intresserad än så.

    Slutade med att jag och fastern spenderade en sjukt het natt ihop.

    En kompis mamma.

    Försatte mig i ett invecklat "drama" där man väl får se allt sex som olämpligt egentligen.

    Jag var tillsammans med en tjej sen typ 5 år tillbaka.

    Ett väldigt stormigt förhållande med ständiga uppbrott och mycket drama. Men även mycket kärlek och passion. Hon gjorde mig rätt illa och jag var känslomässigt nedbruten. Men det är en annan historia.

    Några månader tidigare hade jag träffat en tjej på krogen som jag fastnade direkt för. I samma veva började jag träffa ett gammalt ex som hade flyttat tillbaka till stan.

    I början va det inget sexuellt utan vi sågs bara som kompisar vilket va kul eftersom vi alltid har varit bra vänner. Men sen gick det som det gick. Vi började ha sex och gamla känslor hos henne väcktes till liv.

    En turbulent tid följde. Försökte lämna tjejen jag var tillsammans med men det gick sådär. Jag var så viljesvag så föll tillbaka till henne hela tiden. Hade svårt och säga nej till det gamla exet eftersom jag gillade henne som vän. Ville helst av allt bara vara med den nya tjejen som jag hade träffat men visste inte hur hon kände inför mig så när det va som värst så höll jag på med alla tre samtidigt.

    Får otroligt dåligt samvete såhär i efterhand och är glad för att det nu är mååååånga år sen och att allt löste sig till slut. Idag lever jag tillsammans med den "nya" tjejen och vi har fyra underbara barn tillsammans.

  • Anonym (Hetero men vafan)

    Chattade lite med en man, inledningsvis om våra fruar. Vi bestämde oss för att träffas på en parkering. Efter lite prat åkte vi hem till honom, hans fru var på jobbet. Han åkte i kringelkrokar med det visade sig slutligen att han bodde i samma område som jag.
    Vi runkade till bilder på våra fruar, sög varandra och satte på varandra i röven flera gånger.

    Vi har sett varandra i området och i mataffären men vi låtsas som ingenting. Har även haft kontakt med hans fru som är bygglovshandläggare i kommunen.

  • Anonym (Chruncher!)
    Anonym (Snuppan) skrev 2011-09-08 08:06:19 följande:

    Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.


    Min kusins bästa vän som hade en pojkvän. Och hennes pojkvän är min bästa vän också.

    När vi bestämde oss för att säga det så slutade det på ännu mer olämplig sätt... vi hade en fyrkant (med partnersbyte). Så... detta här är min olämpliga historia.
  • Smecker

    Det är väl endast i såna här sammanhang som "din mamma" är helt okej att säga.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Jojjekåt

    Jag var sambo med en tjej. Hennes mamma var mycket sexig kvinna som jag var så kåt på! En gång när jag kommer hem till hon så öppnar hon i bara bh och trosor. Hon gav mig en kram och jag la min hand på hennes bröst. Hon gilla det sen knulla jag hon många i smyg

  • Anonym (Svara)
    Anonym (Snuppan) skrev 2011-09-08 08:06:19 följande:

    Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.


    Jag borde inte skriva det, men om ni dömer mig så kan jag skriva att det var ett misstag men ändå inte. Låt mig förklara varför.

    I tonåren gjorde jag det med min styvbroder (vi har samma fader) och vi gjorde det två gånger totalt och jag har aldrig njutit så mycket i mitt liv. Jag var självmordsbenägen så jag brydde mig inte om något och vi var fulla båda två. Vi gjorde allt vad man kan tänka sig och jag ångrar mig över det, men eftersom jag njöt så mycket när han tog mig och höll om mig så vet jag inte...

    Iallafall så lever jag efter en citat och den lyder "La vida es una".
  • Anonym (Utlandssvensk)
    Anonym (Svara) skrev 2017-06-14 16:40:45 följande:
    Jag borde inte skriva det, men om ni dömer mig så kan jag skriva att det var ett misstag men ändå inte. Låt mig förklara varför.

    I tonåren gjorde jag det med min styvbroder (vi har samma fader) och vi gjorde det två gånger totalt och jag har aldrig njutit så mycket i mitt liv. Jag var självmordsbenägen så jag brydde mig inte om något och vi var fulla båda två. Vi gjorde allt vad man kan tänka sig och jag ångrar mig över det, men eftersom jag njöt så mycket när han tog mig och höll om mig så vet jag inte...

    Iallafall så lever jag efter en citat och den lyder "La vida es una".
    Samma fader? Du menar halvbror?
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?