Inlägg från: Litet My |Visa alla inlägg
  • Litet My

    Vad har era 5-7 åriga killar på väggarna?

    Hej

    Håller på att fixa om i stora killens rum, (han är 6 år)

    Allt är klart utom vad han skall ha på väggarna, själv är han velig så han vet inte vad han vill ha, hur ser era barns rum ut? Vad har de för tavlor, plancher och annat på väggarna.

    Ni får gärna slänga in en bild på rummet om ni känner för det, behöver lite inspiration.

  • Svar på tråden Vad har era 5-7 åriga killar på väggarna?
  • Litet My
    lalasmama skrev 2011-09-11 17:03:20 följande:
    Gillar din pojk Lego?
    Är han med i Lego Klubben?
    Där får de ibland plancher! Det är gratis!
    han älskar lego,visste imte ens om att det fanns något som hette legoklubben...det får kollas upp
  • Litet My
    Tuffen skrev 2011-09-11 17:34:00 följande:
    Min 5-åring har inga planscher alls. Han har nyligen fått sitt rum klart på övervåningen, och med en fotbollstapet på väggarna behövs inga planscher, enligt honom.
    Det är ju smart, min son fick dock nya tapeter i julas som han inte gillar och VILL ha någt på väggarna men vet inte alls vad. Och jag är ungefär lika "trög" jag =)
  • Litet My
    Dixie skrev 2011-09-11 20:33:06 följande:
    vi har precis gjort om vår 6årings rum och han har detta på väggen;

    www.babyfrog.se/djursiluetterstoravaggklister... 
    Snyggt, men går de att ta bort utan att förstöra tapet/färg? (Bor i hyreslägenhet)

    Tror även dessa hade varit fina i dotterns rum som vi grejar med nu (hon är bara 3 veckor så lite lättare att välja själv där än så länge)
  • Litet My

    Tack för alla bra tips och råd, har låtit den "veliga" fundera lite...

    Det han är fullt bestämt med är att han vill ha en stor anslagstavla att sätta upp sina teckningar på samt att filurar över om han skall ha legomotiv, bathman eller spindelmannen...Något rymdmotiv med planeter verkar också vara under betänkande.

Svar på tråden Vad har era 5-7 åriga killar på väggarna?