• kozzan

    sex med alkoholpåverkad partner?

    hej alla, förhoppningsvis, gladamänniskor... det är en sak jag funderat på under dagen och jag hoppas nån kan hjälpa mig... om jag hr sex med minman när han druckit alkohol, får jag i mig alkohol då? finns alkoholen i spermierna? använder ni andra kondom om ni ska ha sex när er partner druckit? min man fick nobben igår för jag fick nästan ångest av tanken på att det kanske kan påverka barnet på något vis... är i v 29+2. god jul på er...

  • Svar på tråden sex med alkoholpåverkad partner?
  • AnnaGBG

    Lata kocken-- Ja, man kan ju ialla fall hoppas att mycket inte är allvarligt menat

  • lata kocken Johanna

    *fortsätter hoppas*

    vill ju iallafall tro att alla goa tjejer härinne är smarta, duktiga och har humor

  • Pingla med en åsikt

    *fnissar hysteriskt*

    var tråden ett skämt??

  • Gravidisbam

    Jag uppfattar det som att Kozzan försöker driva med alla

  • Pingla med en åsikt

    ja så måste det vara.... konstigt att så många gick på det

  • Snova

    Ja, så är det nog, eller? Nä, förresten inte, hon blev ju arg på Johanna t.ex...

  • Clanica

    Man ska aldrig sluta förvånas...
    Läste för en tid sedan ett inlägg om en tjej som KYSST sin kille som hade druckit och var orolig för att det kunde skada bebben..?!!

    Vad har hänt med "sunt förnuft"?? Man blir ju mörkrädd..

  • kozzan

    det är ju kul att det finns några som kan roa sig åt andras tankar och funderingar...

  • havsgömman

    klart att du inte behöver att oroa dig för att ha sex med din partner om han har druckit för hans alkohol är ju renad hans kropp när den går ut i urinen. men är du osöker så tycker jag att ni inte skall ha sex när han druckit alkohol i alla fall inte utan kondom...

    ha ett Gott Nytt ÅR allihopa

  • kozzan

    havsgömman: tack för ditt svar. jag fråga min bm igår och hon sa att det inte var någon fara för barnet... men det är som du säger ar man osöker är det bättre att ta det säkra före det osäkra...

  • Pingla med en åsikt

    men allvarligt.... jag var övertygad om att hela tråden var ett skämt!!

  • havsgömman

    kozzan: alla är vi osäkra över olika saker man har rätt att vara osöker ibland.....
    så vad skall du göra på nyår då?

  • Snova

    Ha sex... Nä, sorry! Kozzan, jag trodde inte att det var ett skämt först men förstår att folk kan tro det. Alla är olika, hoppas du inte tar åt dig för mkt, alla missuppfattas vi härinne ibland!

  • Amazona

    Oroa dig inte Kozzan...Tänk hur liten en sats igentligen är och hur lite av det lilla som kan innehålla alkohol....hans lever bryter ner det mesta innan det ens kommer dit. Sen har ju du en skyddande slempropp och det mesta rinner väl ut oxå... Jag var jätteorolig för jag var gravid (ovetandes) i 8:e veckan förra nyårsafton och hällde i mig sprit som aldrig förr....usch...var så nojig resten av graviditeten men fick ett alldeles helt underverk till son...

  • kozzan

    roswa: jag brukar samla under hela året sen dricker jag allt på nyår, det kan bli nån liter då... hur gör du då???

Svar på tråden sex med alkoholpåverkad partner?