• Anonym (nyfiken)

    Tjejer hur rider ni? Och killar, på vilket sätt är skönast?

    När jag rider så gnuggar jag mer fram och tillbaka, får upp en snabb fart då vilket är viktigt för mig, min sambo tycker också att det är det skönaste sättet en tjej kan rida på.
    När jag rör mig "upp och ner" så blir det så långsamt åh tråkigt.. 

    Lite nyfiken på hur ni andra tjejer rider?

    Åh killar, vilket sätt är skönast tycker ni?

  • Svar på tråden Tjejer hur rider ni? Och killar, på vilket sätt är skönast?
  • Balahir

    älskar när tjejen sitter lutad över mig och så sköter jag allt juckande, det är skönt för det är hårt och snabbt!

  • Anonym (nyfiken)
    Balahir skrev 2011-09-13 16:51:58 följande:
    älskar när tjejen sitter lutad över mig och så sköter jag allt juckande, det är skönt för det är hårt och snabbt!
    Aha där ser man. Så brukar vi göra när jag blir trött i benen om vi inte känner för en annan ställning vill säga.
  • Anonym

    Föredrar när tjejen rider bak och fram (så att hon tittar mot mina fötter) och kör i en lite rullande rörelse upp och ner. Jag gillar inte när man kör fram och tillbaka är mest obekvämt.

  • Balahir
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-09-13 16:53:54 följande:
    Aha där ser man. Så brukar vi göra när jag blir trött i benen om vi inte känner för en annan ställning vill säga.
    annars är rida en ganska tråkig ställning :P den är btw lika skön oavsett hållet tjejen är på :P
  • Janine88

    Jag tycker om att rida när killen sitter i en soffa.

  • Anonym (Bästa?)

    Tycker tjejer att det är det bästa som finns att rida killar?

  • Anonym (Latmask)

    Varierar mig med att sitta på knä och rida upp o ner, ibland fram o tillbaka. Sen kan jag sitta på huk och rida upp o ner (då får jag kontroll och kan rida ganska hårt, sätter mig ganska hårt liksom och då blir han galen) och bådas vår favorit jag lutar mig över honom och han sköter juckandet. Min kille fullkomligt älskar när jag rider bakofram och han får se min rumpa men jag får glo på hans fötter istället!

    Gillar känslan att rida men jag blir så förbaskat trött i benen, har ingen uthållighet så jag föredrar andra ställningar, men min kille älskar det så jag får ställa upp ibland.

  • Anonym (Bästa?)
    Anonym (Latmask) skrev 2019-09-18 15:30:23 följande:

    Varierar mig med att sitta på knä och rida upp o ner, ibland fram o tillbaka. Sen kan jag sitta på huk och rida upp o ner (då får jag kontroll och kan rida ganska hårt, sätter mig ganska hårt liksom och då blir han galen) och bådas vår favorit jag lutar mig över honom och han sköter juckandet. Min kille fullkomligt älskar när jag rider bakofram och han får se min rumpa men jag får glo på hans fötter istället!

    Gillar känslan att rida men jag blir så förbaskat trött i benen, har ingen uthållighet så jag föredrar andra ställningar, men min kille älskar det så jag får ställa upp ibland.


    Tror du det funkar bättre för tränade tjejer?
  • Anonym (Fjärilen)
    Anonym (Bästa?) skrev 2019-09-18 11:29:50 följande:

    Tycker tjejer att det är det bästa som finns att rida killar?


    Nej.
  • Anonym (Bästa?)
    Anonym (Fjärilen) skrev 2019-09-18 15:38:54 följande:

    Nej.


    Är det mest besvärligt
  • Anonym (EN)
    Anonym (Bästa?) skrev 2019-09-18 11:29:50 följande:

    Tycker tjejer att det är det bästa som finns att rida killar?


    Gillar inte att rida alls, finns mängder av mycket skönare ställningar
  • Anonym (Latmask)
    Anonym (Bästa?) skrev 2019-09-18 15:37:03 följande:

    Tror du det funkar bättre för tränade tjejer?


    Tror inte det har så mycket med det att göra, jag är ryttare och har egen häst så jag är grymt vältränad och har ridvana ;) men när jag rider killen blir jag liksom matt i låren pga att jag sitter på knä och det stumt för höfterna. Jag kanske inte har lärt mig rätt teknik men jag blir trött fort i alla fall. Är mer uthållig när jag sitter på huk och rider som en jockey
  • Anonym (Bästa?)
    Anonym (Latmask) skrev 2019-09-18 15:56:10 följande:

    Tror inte det har så mycket med det att göra, jag är ryttare och har egen häst så jag är grymt vältränad och har ridvana ;) men när jag rider killen blir jag liksom matt i låren pga att jag sitter på knä och det stumt för höfterna. Jag kanske inte har lärt mig rätt teknik men jag blir trött fort i alla fall. Är mer uthållig när jag sitter på huk och rider som en jockey


    Så I ditt fall handlar det om tekniken. Tycker gubben din att det är bra ändå
  • Anonym (Latmask)

    Har aldrig hört honom klaga så det antar jag!

  • Anonym (Hmm)

    Beror, träffade en tjej vars kön var som gjutet efter mitt. Hon var över mig och vi höll på hur länge som helst hur mycket som helst.

    En annan tjej som inte alls är speciellt, hon är väl lite större nertill, men oavsett om hon kniper så blir det inte samma sak.

    Roliga är ju att jag kommer snabbare med 2 än 1 men tror just att med tjej 1 så var den sexuella laddningen galen och vi båda hade extremt hög sexdrift och eggade nog på varandra rätt bra.

    Tjej 1 är faktiskt den tjej som jag i princip som man faktiskt i princip kunde ha sex i flera omgångar men tror det var så mer pga attraktionen och i detta fall nog var det faktiskt så illa som köns fixering. Det var helt enkelt så sjukt skönt, för jag tror inte vi såg varandra som 10e poängare direkt. Vet att det låter dumt men när man tycker det är så skönt att man försöker knulla ihjäl varandra på en och samma gång så är det.

    Så sammanfattningsvis så rida skiljer sig och min teori utifrån egna erfarenheter så kan nog rida vara skönt för alla med rätt matchning.

  • Anonym (ridon)

    Jag tycker inte det år roande när min fru rider mig för jag känner ingenting, 
    men min fru får orgasm efter orgasm när hon rider mig.

Svar på tråden Tjejer hur rider ni? Och killar, på vilket sätt är skönast?