• Virrivirvelmamma

    Tvillingar födda september 2011, Stockholm

    Hej!!!

    Jag födde mina pojkar 14/9 2011. Finns här flera, gärna från Stockholm, som vill hänga med här?? Det vore verkligen så roligt, då vi tvillingföräldrar inte kryllar på gatorna...=)

    HOPPAS!!! 
    Mvh Sara 

  • Svar på tråden Tvillingar födda september 2011, Stockholm
  • Quizziz

    Hej hej!

    Fick mina tvillingar 25 aug, så det är nästan september Flört 
    bor heller inte riktigt i Stockholm... 10 mil utanför, men jag tänkte skriva en liten rad i alla fall! Skrattande

  • Virrivirvelmamma

    Jätteroligt ju!! Välkommen!! Var bor du då...!

  • Virrivirvelmamma

    Antagligen enäggs, men det är inte helt klart ännu. Dina då o flickor el pojkar. Kan inte skriva frågetecken, då jag ammar.... ber om ursäkt!

  • zulla

    Hej!
    Jag fick tvillingar den 7 augusti. De är föda 7 veckor förtidigt, vi bor i Täby.

  • Virrivirvelmamma

    Så roligt! Födde Ni på Danderyd eller BB Stockholm då? Eller var? Jag födde mina pojkar på SÖS.

  • Quizziz

    Jag har en av varje, så garanterat tvåäggs! Skrattande
    Jag fick mina på Danderyd i v 35+1 så jag räknar inte det som för tidigt när det är tvillingar... Flört
    Har ni barn sen tidigare?

  • zulla

    Ja, har barn tidigare. De är 7 år gamla, också tvillingar. Stora tjejer är enäggstvillingar och de små är tvåäggs.

  • Virrivirvelmamma

    Men Zulla, så häftigt!!! TVÅ PAR!! Då är du rutinerad...
    Jag har en tjej som är tre år också. 

  • zulla

    Ja, rutineradGlad, men bara med ett par tvillingar i taget. Har lite svårt att hitta rutiner med alla fyra. Stora flickor har precis börjat  första klassen. Svårt att räcka tillRynkar på näsan.
    Hur sover era tvillingar? Mina vaknar varje tredje timme och vill ha mat.

  • Virrivirvelmamma

    Jag förstår verkligen det! Vilken konst!!!
    Mina killar har inga direkt lika nätter redan. De vaknar med 1-3h intervaller, oftast 2 h i stöten. Då är det mat o blöjbyte.  Tredje timma i regel låter väldigt behagligt!!! Vad härligt ändå!

  • Virrivirvelmamma

    Säkerligen är Ni alla som mig. Inte så mycket tid att skriva här. Men är det någon som vet något om åkpåsar? Jag har lagt ut förfrågan på annan tråd men ingen svarar. Kan man ha vilka åkpåsar som helst i vagnen? Vi har en Baby Travel Dublin. Vill ha gosiga!!! 

Svar på tråden Tvillingar födda september 2011, Stockholm