Inlägg från: Anonym (Aj aj aj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aj aj aj)

    Hjälp, svullen blygdläpp?!

    Arrrgh, har ett väldigt jobbigt problem som stör mig grymt mycket just nu, det håller mig till och med vaken. Igår, under kvällen, kliade det till i mitt underliv. Kliade lite nätt utanför byxan och efter det fick jag en enorm "kli-attack". Gick in på toaletten och kliade men det var ett sånt galet kli att det verkligen inte slutade. Jag tog en liten borste med piggar som en tandborste (som jag givetvis kastat nu) och kliade med den. Insåg ganska fort att det började göra halvont istället så jag slutade, ställde mig i duschen och spolade kallt vatten och sen försvann det.. .. Tills för en timme sedan! När jag vaknade med enormt kli igen och sveda. Tvättade mig och torkade mig igen och smörjer mig mig med Pevaryl och nu för en stund sedan använde jag en spegel för att titta därnere och ser att min högra blygdläpp är enormt svullen, alltså den jag kliade mest på.. Jag tror inte att det är svamp, har haft det förut och då har det aldrig varit så. Jag helrakade mig VÄLDIGT NOGA för 3-4 dagar sedan så jag var slät som en babyrumpa men nu börjar det växa ut, kan det vara på grund av det?! Hjäääälp?!?

  • Svar på tråden Hjälp, svullen blygdläpp?!
  • Anonym (Aj aj aj)

    Okej.. Jag pratade med VC här i byn i förmiddags och hon trodde inte det var svamp om det gått över under dagen och att jag skulle köpa kräm och vagitorior på Apoteket, så det ska jag göra. Svullnaden är helt nere men det svider ännu. Åh, så störigt..

Svar på tråden Hjälp, svullen blygdläpp?!