• Chazz Michael Michaels

    Gjorde bort mig på fyllan i natt

    Helvete. Jag gjorde det klassiska fyllemisstaget, det som man bara hör talas om men man aldrig tror ska hända en själv. I något sorts anfall av hybris skickade jag bilder på min penis till alla i min adressbok.

    Det var inte bara pinsamt, det kostade mig dessutom en förmögenhet i frimärken.

    Trösta mig Gråter


    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • Svar på tråden Gjorde bort mig på fyllan i natt
  • Bordeaux
    supersemlan skrev 2011-10-05 13:36:35 följande:
    Se det från den ljusa sidan, du behöver inte skicka några julkort i år eftersom årets hälsning är avklarad, så rent ekonomiskt blir förlusten minimal.
    njaa, julfrimärken är ju billigare än vanliga frimärken

    Skickade du dem i kuvert så kommer de fram, men skickade du dem utan kuvert kan posten ha beslag tagit dem. När jag jobbade på posten var vi tvungna att lägga undan sådana bilder, man får nämligen inte skicka vad som helst med posten.
  • supersemlan
    Bordeaux skrev 2011-10-05 13:42:42 följande:
    njaa, julfrimärken är ju billigare än vanliga frimärken

    Skickade du dem i kuvert så kommer de fram, men skickade du dem utan kuvert kan posten ha beslag tagit dem. När jag jobbade på posten var vi tvungna att lägga undan sådana bilder, man får nämligen inte skicka vad som helst med posten.
    Marginellt billigare skulle jag som konsument påstå!

    Menar du att posten censurerar?? Chockerande!!! r.  
  • supersemlan

    Aha, posten beslagtar, naturligtvis för eget bruk...  listigt!

  • Chazz Michael Michaels
    supersemlan skrev 2011-10-05 13:50:48 följande:
    Aha, posten beslagtar, naturligtvis för eget bruk...  listigt!
    Så det du säger är att rent teoretiskt kan något av postens personalrum nu vara tapetserat med bilder på min snase, till de anställdas stora förtjusning? :(
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • supersemlan
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-10-05 13:54:58 följande:
    Så det du säger är att rent teoretiskt kan något av postens personalrum nu vara tapetserat med bilder på min snase, till de anställdas stora förtjusning? :(
    Jajjamen, men det är väl ingenting att hänga läpp över? Gläds istället åt att du sprider så mycket glädje till andra! 
  • mosterYster
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-10-05 13:54:58 följande:
    Så det du säger är att rent teoretiskt kan något av postens personalrum nu vara tapetserat med bilder på min snase, till de anställdas stora förtjusning? :(
    Du skickade alltså inte bilderna i kuvert - well, de goda nyheterna är ju att de sannolikt inte kommer att komma fram till dina bekanta i alla fall.
  • knisse
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-10-05 13:54:58 följande:
    Så det du säger är att rent teoretiskt kan något av postens personalrum nu vara tapetserat med bilder på min snase, till de anställdas stora förtjusning? :(
    jag viste att det fans nagot bra med att jobba pa posten.
  • Bordeaux
    supersemlan skrev 2011-10-05 13:49:56 följande:
    Marginellt billigare skulle jag som konsument påstå!

    Menar du att posten censurerar?? Chockerande!!! r.  
    Censur och censur vet jag inte om ska kalla det. Kartonger som droppar blod tas om hand och delas inte bara ut hur som helst. Porrkort tas om hand för att det anses stötande för personalen. Har för mig att det var anledningen. De klurar iaf ut vem som skickat bilderna och kontaktar personen. Kan vara så att personen får tillbaka bilderna. Vet inte riktigt var gränsen för porrkort går, vi släppte igenom ganska många sola-topless-vykort och string bikinibrudar, män i string badbyxor. Men kort på en kvinnas intima kroppsdel i väldig närbild med en saltgurka togs om hand.

    Så länge du har kuvert eller en kartong som inte börjar droppa så kan du skicka det.
  • knisse
    Bordeaux skrev 2011-10-05 13:59:57 följande:
    Censur och censur vet jag inte om ska kalla det. Kartonger som droppar blod tas om hand och delas inte bara ut hur som helst. Porrkort tas om hand för att det anses stötande för personalen. Har för mig att det var anledningen. De klurar iaf ut vem som skickat bilderna och kontaktar personen. Kan vara så att personen får tillbaka bilderna. Vet inte riktigt var gränsen för porrkort går, vi släppte igenom ganska många sola-topless-vykort och string bikinibrudar, män i string badbyxor. Men kort på en kvinnas intima kroppsdel i väldig närbild med en saltgurka togs om hand.

    Så länge du har kuvert eller en kartong som inte börjar droppa så kan du skicka det.
    om det börjar droppa om bilderna blir man ju lite orolig...
  • supersemlan
    Bordeaux skrev 2011-10-05 13:59:57 följande:
    Censur och censur vet jag inte om ska kalla det. Kartonger som droppar blod tas om hand och delas inte bara ut hur som helst. Porrkort tas om hand för att det anses stötande för personalen. Har för mig att det var anledningen. De klurar iaf ut vem som skickat bilderna och kontaktar personen. Kan vara så att personen får tillbaka bilderna. Vet inte riktigt var gränsen för porrkort går, vi släppte igenom ganska många sola-topless-vykort och string bikinibrudar, män i string badbyxor. Men kort på en kvinnas intima kroppsdel i väldig närbild med en saltgurka togs om hand.

    Så länge du har kuvert eller en kartong som inte börjar droppa så kan du skicka det.
    OK, det betyder med andra ord att ts inte har någonting alls att oroa sig över... Problemet löst!
  • Bordeaux
    supersemlan skrev 2011-10-05 14:05:44 följande:
    OK, det betyder med andra ord att ts inte har någonting alls att oroa sig över... Problemet löst!
    Det var 10års sen jag jobbade på posten så det kan ha ändrats, tror iof inte det.

    Sen kan ju sorteraren vara gammal och inte ha så mycket närseende att han släpper igenom bilderna.

    TS är det bara en bild eller skrev du under med ditt namn? Är det bara en bild så spelar det ju ingen roll för ingen mer än du och dina kompisar vet att det är din.
  • Chazz Michael Michaels
    knisse skrev 2011-10-05 14:02:15 följande:
    om det börjar droppa om bilderna blir man ju lite orolig...
    Det är bara en eller två av dem det möjligen kan droppa om. Förmodligen är det dock ingen risk, det har nog torkat nu.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • Chazz Michael Michaels
    Bordeaux skrev 2011-10-05 14:14:22 följande:
    Det var 10års sen jag jobbade på posten så det kan ha ändrats, tror iof inte det.

    Sen kan ju sorteraren vara gammal och inte ha så mycket närseende att han släpper igenom bilderna.

    TS är det bara en bild eller skrev du under med ditt namn? Är det bara en bild så spelar det ju ingen roll för ingen mer än du och dina kompisar vet att det är din.
    Jag skrev inte under med något namn vad jag minns. Däremot har jag en rätt säregen handstil så det finns en risk att de fattar att det är jag på adressen.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
Svar på tråden Gjorde bort mig på fyllan i natt