• Mia P

    Tvillingar i jönköping

    Hej, jag och min man fick två tvillingflickor i juni i år, och tycker att det skulle vara kul att få kontakt med andra som fått tvillingar i år här i Jönköpingsområdet, kanske träffas o fika och prata med våra tvillingar.

  • Svar på tråden Tvillingar i jönköping
  • SmåDunder

    Hej, vi fick tvåäggstvillingar en kille och en tjej i augusti. Jag är gärna med och är träffas, det hade varit kul :)

  • Mia P

    Åh vad roligt en av varje, det trodde vi att vi skulle få, men så blev det inte. Hur tycker du att allt funkat hitintills? Visst är det härligt med tvillingar, var bor ni nånstans?
    Hoppas att det svarar nån mer annars får vi hitta på något själva.
    Hur stora var dina twins?

  • SmåDunder

    Vi bor i Habo och gick hela graviditeten, de vägde 3 kg var  så jag var glad när de kom Skrattande var bor ni? Det dyker säkert upp flera men man har ganska mycket att göra som tvillingförälder kan jag tycka.

  • Mia P

    Vi bor i Rogberga, gick  bara till v.37, hade svimmningsattacker en hel del så de beslöt för att ta dem tidigare eftersom det ändå skulle bli kejsarsnitt då ettan låg i säte och tvåan tvärsöver, mina vägde 2460g, och 2795g. Ja vi får hoppas på fler men jag håller med om att det är fullt upp, dagarna går väldigt fort.

  • sarasara1

    Hejsan!
    Vi bor i huskvarna och har tvillingar (pojke + flicka) som nu är 14 månader. Skulle gärna vilja komma i kontakt med andra tvillingsföräldrar :)

  • Mem3

    Hej bor i Smålandsstenar en bit bort men fick två tvilling killar den 19 okt!

Svar på tråden Tvillingar i jönköping