• tomten är far till alla barn

    Avpixlat.info tar över efter Politiskt Inkorrekt

    Då var det klart med en ny websida som tar över efter Politiskt Inkorrekt. Troligtvis kommer nya sidan likt PI granska diverse medier i Sverige som döljer sanningar eller få fram information som övrig media väljer att förtiga.

    avpixlat.info/

    Jag tror den nya sidan blir en hit och en ny politisk maktfaktor i Sverige. Vad tror ni?

  • Svar på tråden Avpixlat.info tar över efter Politiskt Inkorrekt
  • neonguy

    Innebär detta att vi kommer få se någon representant från Avpixlat sitta och mysa i morgonsofforna och i samstämmig kör med programledarna snacka skit om 7-klövern, istället för Expos Daniel Poohl som i samstämmig kör med programledarna alltid snackar skit om SD?

    Nej inte i denna parallella verklighet.

  • FMGA
    neonguy skrev 2011-11-27 14:39:43 följande:
    Innebär detta att vi kommer få se någon representant från Avpixlat sitta och mysa i morgonsofforna och i samstämmig kör med programledarna snacka skit om 7-klövern, istället för Expos Daniel Poohl som i samstämmig kör med programledarna alltid snackar skit om SD?

    Nej inte i denna parallella verklighet.
    Mot bakgrund av  att många patrioter far runt på nätet som tättingar ska man nog ta besöksstatistiken på aspackat med några skottkärror salt.
  • neonguy
    FMGA skrev 2011-11-27 18:19:29 följande:
    Mot bakgrund av  att många patrioter far runt på nätet som tättingar ska man nog ta besöksstatistiken på aspackat med några skottkärror salt.
    Finns ju en anledning till "aktiviteten". Hade Expos verklighetsbild varit den rätta så hade ju den sidan var den aktiva.
  • FMGA
    neonguy skrev 2011-11-27 21:46:00 följande:
    Finns ju en anledning till "aktiviteten". Hade Expos verklighetsbild varit den rätta så hade ju den sidan var den aktiva.
    Nja, jag antar att man går till Expo för att få information, till aspackat för att söka bekräftelse.

     
  • Neod2
    FMGA skrev 2011-11-27 22:12:50 följande:
    Nja, jag antar att man går till Expo för att få information, till aspackat för att söka bekräftelse.

     
    Jag antar att man går till Avpixlat för att få information och till exploderat för att söka bekräftelse
  • puss
    SoStylish skrev 2011-10-23 19:43:17 följande:

    Jag är bara glad över att en ny sida är skapad och att det finns personer som sakligt pekar ut det som media aldrig skriver om.


    vanliga media riktar sig väl främst till normala människor, och ser således inget värde i att skiva en massa bullshit.
    Ät min sidfot
  • puss
    puss skrev 2011-12-01 15:40:19 följande:
    vanliga media riktar sig väl främst till normala människor, och ser således inget värde i att skiva en massa bullshit.
    men det är ju bra att alla får ha sitt eget lilla tillhåll, man ska inte diskriminera folk bara för att de, ja, är utmanade.
    Ät min sidfot
  • tomten är far till alla barn

    Avpixlat snart lika populär som familjeliv.

    I skrivande stund

    Familjeliv plats 69

    Avpixlat plats 72

    källa alexa.com

  • FMGA
    tomten är far till alla barn skrev 2011-12-31 02:20:57 följande:
    Avpixlat snart lika populär som familjeliv.

    I skrivande stund

    Familjeliv plats 69

    Avpixlat plats 72

    källa alexa.com
    Nja, det där ska man nog ta med tolv tunnor salt.

    Sverigedemokraten är en märklig figur, inte sällan med fler ip-adresser och nätalias än hen har hjärnceller. Vilket ändå inte hindrar varje enskilt alias att ränna fram och tillbaka på nätet likt en dervisch. Så det är mot den bakgrunden man ska se nätstatistik över sverigedemokratens aktiviteter.

    Ser man till verkligheten är nog sverigedemokraten överrepresenterad på socialkontoret och bland de som reser till Thailand för att hitta en kvinna som fortfarande är en kvinna och vet vad en man behöver. 
  • fisförnäm
    FMGA skrev 2011-12-31 11:31:56 följande:
    Nja, det där ska man nog ta med tolv tunnor salt.

    Sverigedemokraten är en märklig figur, inte sällan med fler ip-adresser och nätalias än hen har hjärnceller. Vilket ändå inte hindrar varje enskilt alias att ränna fram och tillbaka på nätet likt en dervisch. Så det är mot den bakgrunden man ska se nätstatistik över sverigedemokratens aktiviteter.

    Ser man till verkligheten är nog sverigedemokraten överrepresenterad på socialkontoret och bland de som reser till Thailand för att hitta en kvinna som fortfarande är en kvinna och vet vad en man behöver. 
    Det är inte en så märklig figur när du tänker efter och tittar på mobbningen som sker mot SD. Jag tror dock denna figur är sällsynt, du gör en höna av en fjäder som vanligt.

    Även om din sista jävligt onödiga kommentar skulle stämma så undrar jag lite över vad det spelar för roll. Är inte dess väljare lika värda som andra?
    Hur ser du på det faktum att SD:s riksdagsledamöter är de mest högutbildade i riksdagen?
Svar på tråden Avpixlat.info tar över efter Politiskt Inkorrekt