• Anonym (behov­)
    Äldre 25 Oct 13:08
    4671 visningar
    38 svar
    38
    4671

    Manliga prostituerade, finns de? Bra idé?

    Ja, tyvärr är det så att jag har ett enormt behov nu efter en rejäl omgång Jag har inte haft en k*k i mig på flera år så det är verkligen dags. Dock har jag blivit tillfredsställd på andra sätt men det hör inte hit.

    Tidigare, när jag var sexuellt aktiv var jag en annan person, en som gärna ville vara andra till lags och också var det, även när det kom till sex. Betydligt mer pryd och inskränkt än vad jag är nu.

    Nu är det så att jag vill ha sex och få det JAG vill ha. Det är inga konstigheter eller särskilt udda saker men jag vill vara medelpunkten och jag vill inte behöva tänka på att åstadkomma något eller prestera för mannens skull. Jag vill att fokus ska ligga på MIN njutning. Jag vill bli "behagad" och kunna hänge mig helt åt min egen njutning utan hänsyn. Om jag sen känner för att själv göra något(vilket väl egentligen är sannolikt) så gör jag det, men det ska inte vara någon förväntning.

    Alltså har jag kommit fram till att den enda som kan ge mig det är en prostituerad. Den enda förväntningen han har är att få betalt  

    Det finns sidor som Bodycontact och liknande där det finns många villiga och även många som säger sig endast vara intresserade av att ge njutning, men jag tror inte riktigt på det. Det kan vara sant såklart, men i mitt huvud kommer jag ändå alltid att tänka att det är bara som de säger och att de ändå innerst inne förväntar sig något av mig och det kan inte jag hantera. Det medför att jag inte kan slappna av helt och känna mig bekväm utan press och då kan jag glömma den orgasmen...som jag har väldigt svårt för som det är.

    Egentligen tycker jag ju inte att det är en höjdaridé att betala för sex med en okänd, men vad annat kan jag göra?  

  • Svar på tråden Manliga prostituerade, finns de? Bra idé?
  • Anonym (behov­) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 13:21
    #2
    Sven Erik Johansson skrev 2011-10-25 13:15:47 följande:
    Det finns nog. Gigolo betyder väl manlig prostituerad. Dock kanske du har större chans till bra sex om du hittar kärleken. Jag tycker sex känns bäst då .Det finns också risker med prostituerade. En prostituerad har haft många sexpartners och kan i sin tur föra vidare smittor, till exempel HPV och de farliga typerna av HPV ger ju ofta inga synliga symptom (+ att kondom enligt en artikel jag läste inte är statistiskt lika effektivt mot HPV som mot en del andra smittor.) Om sexpartnern har haft många partners i livet så är riskerna större.
    Jag söker inte kärleken, kommer den så kommer den men inget jag aktivt söker. Och jag har ingen lust att vänta längre nu. Sen håller jag heller inte helt med att sex blir bättre med kärlek inblandat. Jag kopplar nödvändigtvis inte ihop de två. Kanske lite ovanligt för att vara kvinna men jag är inte romantiker på det viset. Sex är mer tekniskt och en kroppslig upplevelse. Kärlekssex är otroligt skönt men på ett mer "fint" sätt, vilket inte är vad jag är ute efter nu.
  • Anonym (behov­) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 13:26
    #4
    Sven Erik Johansson skrev 2011-10-25 13:24:29 följande:
    Vill inte vara tjatig och jag ser att du inte söker den, men ibland finns kärleken där  manminst anar o den kan komma plötsligt.
    Ja, det vet jag men det är liksom inte det jag är ute efter nu.
  • Anonym (behov­) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 14:28
    #6
    Trust me skrev 2011-10-25 14:22:25 följande:
    TS är en torsk! Inte kul eller bejakande eller frigjort. Bara jävligt lågt, idiotiskt och egoistiskt.
    Kallar man kvinnor också för torskar? Ja, det kanske man gör förresten. Jag tycker att du är taskig faktiskt. jag är egentligen en helt vanlig kvinna som vill ha sex på mina villkor för en gångs skull, varför är det så lågt? Egoistiskt ja, det kan jag hålla med om men jag har hittills genomlevt mitt sexliv med allt annat än egoism och jag tycker att det är min tur nu. 
  • Anonym (behov­) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 19:22
    #18
    Sven Erik Johansson skrev 2011-10-25 17:34:23 följande:
    Kan familjeliv bli fällt förkoppleri nu?
    Nja, det lär inte bli någon "affär" och då finns inget brott. Jag är alldeles för mesig för att nappa på anonyma erbjudanden på nätet och haringen lust att "köpa grisen i säcken"

    EGentligen vill jag inte gå till någon prostituerad heller, det var mest ett uttryck för min "desperation" tror jag. SKulle nog banga ur om det väl kom till kritan misstänker jag.

    Bara det at t jag vill slippa känna press att "prestera" för en gångs skull och bara koncentrera mig på att njuta. Ja, det kanske faktiskt finns män som är villiga till det, men i mitt huvud skulle jag inte tro på det fullt ut. Ja, problemet är mitt, jag är medveten om det....
  • Anonym (behov­) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 19:38
    #22
    Sven Erik Johansson skrev 2011-10-25 19:36:51 följande:
    Min filosofi är väl den att det är ok om inte både mannen o kvinnan alltid "presterar" lika, att det är ok att slappna av.
    Ja, fast det är den känslan jag aldrig fått utan att det alltid förväntas något av mig. Och därmed kan jag inte heller slappna av helt och gå in i njutningen helt.
  • Anonym (behov­) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 07:11
    #28
    LivingEasy skrev 2011-10-26 23:18:47 följande:
    Det finns ställen där du kan få precis det du söker...
    Prova gå till en parklubb/swingklubb. Där finns det många villiga singelkillar som inte vill annat än tillfredställa en kvinna. Är du blyg kan du välja en och gå in i Dark room så blir ni inte störda.
    Och som ialla "förhållandden" så är det ju viktigt att man är tydlig med vad man vill ha.
    Jag är övertygad att du kan få detta hos var och vartannat krogragg eller BCragg om du bara är tydlig med vad du vill .
    Lycka till 
    Tom Araya skrev 2011-10-27 03:11:32 följande:
    Vore det inte både lättare, säkrare, billigare och bekvämare att skaffa en kk som vill ligga med dig TS på dina villkor.
    Kanske en något undergiven kille.
    Jo, alltså ni har båda rätt såklart. Problemet är JAG. Även om jag hittar någon som säger sig endast vilja ge njutning så kan jag ändå aldrig riktigt tro på det och därmed uppnår jag inte heller den totalt avslappnade känslan utan tror ändå att "han" innerst inne förväntar sig något av mig.
Svar på tråden Manliga prostituerade, finns de? Bra idé?