• Trivelina73

    Skriva ut Word med kommentarer, kommer kommentarerna bredvid med???

    Ska på lektion imorgon och har gjort mina kommentarer bredvid med verktyget kommentarer, kommer dessa kommenarer med när jag printar ut dem sen i skolan? Eller har jag slittit hund för inget? Drömmer


  • Svar på tråden Skriva ut Word med kommentarer, kommer kommentarerna bredvid med???
  • Selma1966

    Japp. Mycket irriterande när andra skickar dokument med egna ändringar och kommentarer och man återigen måste lista ut hur man gjorde för att antingen acceptera ändringar, neka eller ta bort kommentarer. De händer någon gång om året och varje gång måste jag testa mig fram

  • Trivelina73
    Selma1966 skrev 2011-11-01 15:35:21 följande:
    Japp. Mycket irriterande när andra skickar dokument med egna ändringar och kommentarer och man återigen måste lista ut hur man gjorde för att antingen acceptera ändringar, neka eller ta bort kommentarer. De händer någon gång om året och varje gång måste jag testa mig fram
    så de kommer ut på utskriften i riktiga papper??? UNDERBAAART!
  • YokohamaNr2
    Selma1966 skrev 2011-11-01 15:35:21 följande:
    Japp. Mycket irriterande när andra skickar dokument med egna ändringar och kommentarer och man återigen måste lista ut hur man gjorde för att antingen acceptera ändringar, neka eller ta bort kommentarer. De händer någon gång om året och varje gång måste jag testa mig fram
    Oj vad jag håller med
  • DataProffs1

    Hej!

    Jag använder kommentarer i mina installationanvisningar (som är skrivna i Word) och vill då att alla skall kunna läsa kommentarena även på utskrifter..

    Därför har jag följande rekommendation i mina dokument (som även gäller i ditt fall):

    "


    I Word, välj menyn: Visa, Verktygsfält,


    Välj att markera ”Granska”.


    I ”Visa (pil ned) Välj: ”Pratbubblor” samt markera: Endast för kommentar/Formatering. 


    Då kan ni läsa alla infogade kommentarer som finns i dokumentet! (och skriva ut dokumentet med dessa synliga!) Flört


        
    Lär dej att installera WINDOWS 7 så som proffsen gör! GRATIS på www.WinGuider.se//page5.html
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Skriva ut Word med kommentarer, kommer kommentarerna bredvid med???