• Anonym (M)

    Killar, hur vill ni att vi tjejer runkar av er?

    Hur vill ni att vi håller i kuken och hur ska tempot vara?

  • Svar på tråden Killar, hur vill ni att vi tjejer runkar av er?
  • Anonym

    stadigt grepp och inte dra för långt....behåller gärna strängen....
    annars är det grymt skönt med en massa olja och masserande mjuka drag

  • Goran 280

    Stadigt men inte för hårt.  Speciellt inte på ådrorna påp undersidan. Varie mycket .Det kan vara vädligt att hålla lillfingret på underhuden mott ollonkanten och dra med små långsamma drag

  • Anonym

    Sätt på mig ett par söta sidentrosor och smek mig utanpå dem till jag sprutar ner mig.

  • Anonym

    Eller klä mig i blöja och lek att jag är din bebis som ska sova och behöver slappna av. Killa och pilla!

  • Mattias69

    Håll hårt. De tjejer som runkat åt mej har alla hållit för löst. Sen ska tempot vara fast och jämn rytm och sakta framför allt inte av när det börjar närma sig.

  • Anonym (duschen)

    Kommer ihåg en gång i duschen för många år sedan.
    Flickvännen pressade in mig i hörnet på duschen och sa åt mig att hålla armarna högt mot väggen för stöd. Sedan pressade hon hon upp sitt ena knä mellan mina ben mot kukroten och greppade mig hårt med handen och gav mig en bestämd och kraftig avrunkning medan jag bara fick stå där och ta emot medan duschen strilade.

    Den gången glömmer jag aldrig.

  • jonte02

    Jag ser helst/för det mesta att min partner startar i lugnt tempo, men greppet får gärna vara mjukhårt. Svårt att förklara, men greppet bör givetvis vara hyggligt stadigt, men ändå sensuellt. Gillar även stegrande variation av mjukhårt grepp och ökande tempo. Känns gött när partnern även runkar mig via pungkulorna. Lite pung massage i upp och ner rörelse.

  • Anonym (the Man)

    Alltså ska du runka av en kille, håll hårt men dra försiktigt.

    Massera ollonet med fingret och dra långa drag från rot till top. använd gårna olja eller lotion, för då glider det lättare. och vill du verklgen få honom att älska det, smek honom på andra ställen samtidigt, smek hans pung, hans skickor, dra med fingret längs med rumpskåran och nyp eller bit honom försiktigt i pröstvärtorna medans du runkar av honom. kom ihåg att inte sluta när hon kommer stanna upp när han sprutar förata gången, men sen dra några långsamma drag till för att få ut sista droppen ur honom.

    Ejoy!  

  • Anonym (man)

    Ett fel som ofta begås på mig är att tjejen tar tag om huden längst upp och drar ner för långt, så att strängen sträcks och det gör ont. Jag föredrar att man greppar den vid roten och drar huden upp och ner, så att man aldrig har handen direkt över ollonet, utan drar med förhuden över det. 


    Sen att man håller jämn takt, och gärna ökar om man hör att min andning intensifieras. Jag vet att tjejer lätt blir trötta i armen till slut, men om de håller ut hela vägen tills det går för mig är det helt underbart. Jag gillar att bli runkad snabbt medan det sprutar, men så fort det börjar avta blir jag jävligt känslig, och då måste man sakta ner markant och bara långsamt dra handen upp och ner tills orgasmen är över.


     

  • Tom Araya

    Runka kan jag göra bättre själv. Jag föredrar knull eller att hon suger.
    Men visst kan hon hjälpa till med handen för att inte trötta ut munnen så fort.

Svar på tråden Killar, hur vill ni att vi tjejer runkar av er?