• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta äter ni halvfabrikat?
  • Pyrola

    Så alternativen är; äter det varje dag och vet inte ens vad det är?

  • guinevere
    Pyrola skrev 2011-11-04 22:56:37 följande:
    Så alternativen är; äter det varje dag och vet inte ens vad det är?
    Japp! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Rhoda Horswunce

    Aldrig. Vi maler vart eget mjol, odlar vara egna gronsaker, slaktar vara egna kor och flyger till var plantage i Kina varje gang vi ar sugna pa ris. Eller inte.

  • lövet2

    Varje dag i någon form. Dock inte så ofta i maten, eftersom vi gärna kör med "rena" råvaror i matlagningen.

  • Trident5678
    Rhoda Horswunce skrev 2011-11-04 23:15:56 följande:
    Aldrig. Vi maler vart eget mjol, odlar vara egna gronsaker, slaktar vara egna kor och flyger till var plantage i Kina varje gang vi ar sugna pa ris. Eller inte.
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • fitnesstjej

    Dåligt med alternativ!   Jag vet vad det är, äter det inte dagligen, äter det kanske 1-2 tillfällen i veckan
    (Om man menar på någon enstaka produkt som klasssas som halv-fabrikat såsom tex en pastasås) 

    Försöker ära "ren" mat, så naturlig som möjligt. Det känns fräschare, mer näringsrikt och så vet man vad man får i sig och att det inte är en massa konstigheter i maten.  

  • skorpionen80

    Varje dag. Äter ofta pasta, müsli, havregröt, bröd etc så det är nog väldigt få dagar vi inte äter något halvfabrikat. Skulle vara de dagar vi äter helfabrikat då ;)

  • guinevere
    fitnesstjej skrev 2011-11-05 07:18:36 följande:

    Dåligt med alternativ!   Jag vet vad det är, äter det inte dagligen, äter det kanske 1-2 tillfällen i veckan
    (Om man menar på någon enstaka produkt som klasssas som halv-fabrikat såsom tex en pastasås) 

    Försöker ära "ren" mat, så naturlig som möjligt. Det känns fräschare, mer näringsrikt och så vet man vad man får i sig och att det inte är en massa konstigheter i maten.  


    Jag tror du blandar ihop halvfabrikat och helfabrikat. 
Svar på tråden Hur ofta äter ni halvfabrikat?