• CinnamonGirl

    Hyra förråd

    Jag behöver extra förrådsutrymme. Har bara en liten klädkammare där jag bor nu och inget förråd alls. Jag vågar inte förvara grejer ute på altanen. Altanmöbler gör inget men vågar inte ha bildäcken där.

    Jag behöver inte ha något stort, max 5 kvadrat räcker. Har hört att Shurgard är rätt dyra, finns andra alternativ? Finns det nån marknad att hyra andras lägenhetsförråd...  


    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Hyra förråd
  • MajaVira

    Det finns ju däckfirmor som erbjuder förvaring av däck, kan vara ett billigare alternativ till att hyra ett förråd.

  • Frontline

    Känner du ingen som bor i hus.
    Bodde där vi bor så skulle du kunna få låna en del utav förrådet under garaget hos oss...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • CinnamonGirl
    MajaVira skrev 2011-11-05 18:48:54 följande:
    Det finns ju däckfirmor som erbjuder förvaring av däck, kan vara ett billigare alternativ till att hyra ett förråd.

    Har fler grejer än däck.
    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • CinnamonGirl
    E4666 skrev 2011-11-05 19:00:44 följande:
    Kan du inte prata med hyresvärden? Någon granne?

    Jag hyr i andra hand, och vill inte gå till hyresvärden...
    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • E4666

    Har du värdens tillstånd att hyra i andra hand borde det väl inte vara något problem, men annars är väl förvaring av däck - som någon föreslog ovan - det bästa?

  • az81

    Själv hyr jag ett förråd av humlans minilager. Där har jag bland annat möbler och böcker.

  • CinnamonGirl
    E4666 skrev 2011-11-06 07:36:02 följande:
    Har du värdens tillstånd att hyra i andra hand borde det väl inte vara något problem, men annars är väl förvaring av däck - som någon föreslog ovan - det bästa?
    Hade inte värdens tillstånd... men det är historia nu!
    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Noname00
    MrC skrev 2018-05-01 21:35:46 följande:

    Vad kostar förråd hos Shurgard, Pelican osv?


    Står det inte på deras hemsida?
Svar på tråden Hyra förråd