• Anonym (z22)
    Äldre 7 Nov 22:18
    26618 visningar
    35 svar
    35
    26618

    Erotiska Böcker med djursex

    Jag är också intresserad.

  • Anonym (z22)
    Äldre 7 Nov 22:33
    #4
    Kallan skrev 2011-11-07 22:21:43 följande:
    Usch vad äckligt, vidrigt, sjukt
    hannis skrev 2011-11-07 22:26:57 följande:
    Fy fan! Sök hjälp!!
    Vad är det man brukar säga? "Har man inget snällt att säga, så säg inget"?

    Vi är medvetna om tabut, och att ni gnider in elakheter på oss gör inte saker bättre.

    Dessutom, här handlar det om TEXT. Verkar som att folk tycker att det är mer okej att tända på mord och våldtäkt, än på andra arter. Jävla hycklare.
  • Anonym (z22)
    Äldre 7 Nov 22:59
    #7

    Jag vet att jag har läst samlingar där djursex ingår, men minns inte namnen på dem.

    En av dem var i alla fall en samling erotiska noveller av kända författare, där var och en skulle ha något ovanligt tema. Där ingår en berättelse om en äldre kvinna och en katt, och en annan om en kvinna som opererar om sig till häst (i slutet av berättelsen träffar hon en stilig hingst ;)).

    En annan handlade snarare om en kartläggning om sexfantasier, där grunden var intervjuer med olika kvinnor. En av fantasierna där var ett minne, där personen i fråga hade sett sin syster bli påsatt av familjens hund. Sen dess hade personen fantiserat om just sex med hundar.

    På de flesta porrnovellssajter, iaf svenska, är berättelser med djur inblandade portade, ofta syftandes på en lag som inte gäller. Däremot kan ofta det vara fritt fram att beskriva våldtäkt, slaveri eller våld på samma sajter. Eh, va?

    Erotiska fantasier inbegripandes djur har funnits sen de gamla grekernas tid. Finns även tidelagsavbildningar på något gammalt indiskt tempel jag inte minns namnet på. Slappna av lite.

  • Anonym (z22)
    Äldre 7 Nov 23:13
    #9
    Kallan skrev 2011-11-07 23:07:41 följande:
    Finns inget snällt att säga om detta. Utnyttja andra varelser för sexuell njutning är sjukt äckligt, fan tända på hjälplösa djur eller hjälplösa barn är lika sjukt båda två. Sök hjälp mens tid finna
    Vem är det som säger att djur är hjälplösa?

    Dessutom har jag rådfrågat ett par psykologer om saken, och ingen verkar tycka att det är något man "behöver hjälp" för.

    Men nu var tråden om skriven text, fantasier. Om vi ska ha någonslags debatt om uttövad zoofili eller så, kan du söka upp de trådar som finns eller något. Känner att det annars går offtopic, och TS har ju ändå rätt att fråga efter porrnoveller som matchar hennes smak, eller hur?
  • Anonym (z22)
    Äldre 8 Nov 12:53
    #20
    hannis skrev 2011-11-08 06:42:55 följande:
    Så barnsex är ok i novellform?
    Ja, det tycker jag. Även olagligheter måste få skildras i fiktion.

    Sen anser jag att pedofili och zoofili inte alls är samma sak. Antagligen skulle även pedofilerna hålla med mig. Vuxna djur är inte barn. Barn är å ena sidan djur, men det är vi ju allihop, såvida ingen av er är en robot. ;)
Svar på tråden Erotiska Böcker med djursex