• Anonym
    Äldre 30 Nov 10:04
    589 visningar
    1 svar
    1
    589

    Visst är det inte canser va??

    Var och tog prover i måndags, för att jag ville se hur kroppen mådde. Är 23 år och mamma åt två barn, min pappa, gammelmormor på pappas sida samt min mammas mormor ha alla dött av cancer. Okej pappa lever än för att han har besegrat denna för 2:à gången sedan barnsben... Nu togjag ju prover i måndags som sagt, o läkarn ringde nyss - dina prover såg bra ut, det ända som var avvikande var att du har ökad mängd av vita blodproppar... De kan visserligen nu bero på att ni haft infektion i familjen. ... Ja tackade för mig o vi sa hejdå.. Ny till saken , idag har jag feber fick det i natt, förra veckan hade jag ont i handleden o knäna, under hela sommarn har jag varit så trött att jag sovit middag nästan varje dag med barnen. . . Ja det kan ju bero på att dottern 17 månader samt 4 åringen gör mig trött, trotts hjälp av deras pappa, min sambo!.... Under ett par år har jag likt min pappa nya blåmärken på benen stora, nästan varje dag/vecka... Ofta känner jag mig sjuk , utan att bli sjuk på riktigt, ni vet som en ständig feber som aldrig blir just feber, dörren idag, 6 månader senare.. Hade förra veckan också ett illa mående, men för att förtydliga så är jag inte gravid..... ;).. Till min fråga, visst behöver jag inte vara orolig va? För då hade väl läkarn bett mig komma tillbaka, bara vid synen av prov svaret? Han vet inget om cansern i familjen eller liknande... Tack på föhand, är en nojjig människa..

  • Svar på tråden Visst är det inte canser va??
  • Anonym
    Äldre 30 Nov 11:14
    #1

    Jag tycker att du ska ringa tillbaka till doktorn och diskutera det du skriver här med honom/henne istället. Det är omöjligt för oss som läser att veta vad dina symtom beror på. Kan ju vara som du skriver att du bara är naturligt trött pga småbarn osv, men för att du inte ska behöva oroa dig så tycker jag ändå att du ska kontakta din dr!

Svar på tråden Visst är det inte canser va??