• knisse
    Äldre 30 Nov 11:37
    10073 visningar
    17 svar
    17
    10073

    Blev knullad i analen, ändtarmen sprack!

    Anonym (Majan) skrev 2011-11-30 11:36:24 följande:
    Nä det var annat en skojigt, kunde inte gå och sitta normalt på flera dagar och pinsamt hos läkaren.
    om din tarm sprukigt skulle det ha varit lite värre än att du inte kunde sitta pa ett par dar.
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Äldre 30 Nov 11:44
    #8
    Anonym (Majan) skrev 2011-11-30 11:38:59 följande:
    flera dagar skrev jag väl ett par dagar är väl 2.
    ja jag använder ett par fel det har du rätt i men det jag mear är inte den ursprungliga betydelsen utan ett gäng dar.
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Äldre 30 Nov 11:49
    #10
    Anonym (Majan) skrev 2011-11-30 11:47:12 följande:
    Det spelar väl egentligen ingen roll, du kan väl inte tala om hur länga jag har ont, jag hade ont i flera veckor men kunde inte sitta eller gå normalt på flera dagar.
    det jag menar är att du skulle ha haft andra problem än att du inte kan sitta oavsett hur länge du inte kunde det.
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    Äldre 30 Nov 11:52
    #13
    Anonym (Majan) skrev 2011-11-30 11:50:36 följande:
    Ja det är väl klart, tror du att det var kul att bli nödig.
    säger vi sahär om du spräckt tarmen skulle det förmodligen betyda att du blir inlagd upskuren och urspolad drenerad och att det inte varig att ga pa hemlihuset som var dit största problem
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
Svar på tråden Blev knullad i analen, ändtarmen sprack!