• Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:45
    3469 visningar
    26 svar
    26
    3469

    Råkade klappa kollega i rumpan!

    Vadå hur kort är han egentligen eftersom hans rumpa är i samma höjd som hans axlar skulle varit om han itne böjt sig ner? låter konstigt att du ens klappade "så lågt" Något stämmer itne med din historia! Hmmm!

  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:51
    #5
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 08:48:24 följande:
    Tja, jag skulle väl ta på axeln, armen - där nånstans. Så fanns kom jag åt rumpan på nåt himla vänster. Fråga mig inte hur. Fattar inte hur det kunde hända!
    Ja ja inte hela världen. Jag råkade kupa min hand runt vad jag trodde var min sambos "paket" ute på stan. Vi stod i en kö och jag var SÄKER på att min sambo stod bakom. Han hade gjort det bara några sekunder innan. Men det visade sig att han gått för att kolla på något. Och det inte var min sambo som stod bakom mig utan en annan kille som blev väldigt snopen. Gud vad jag skämdes. men lyckades få fram att jag trodde han var sambon. han skrattade till och sa äh det är lungt. följd av pinsam tystnad. 
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:56
    #7
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 08:54:15 följande:
    Han blev nog mest förvånad.
    Anonym (kort.) skrev 2011-12-08 08:51:59 följande:
    Ja ja inte hela världen. Jag råkade kupa min hand runt vad jag trodde var min sambos "paket" ute på stan. Vi stod i en kö och jag var SÄKER på att min sambo stod bakom. Han hade gjort det bara några sekunder innan. Men det visade sig att han gått för att kolla på något. Och det inte var min sambo som stod bakom mig utan en annan kille som blev väldigt snopen. Gud vad jag skämdes. men lyckades få fram att jag trodde han var sambon. han skrattade till och sa äh det är lungt. följd av pinsam tystnad. 
    Hahha! Nu mår jag lite bättre! Kul att höra att nån annan också lyckats tafsa av misstag.
    ha ha japp din taffsning är en piss i havet i jämförelse. Måste påpeka att jag verkligen "grabbade" tag i denna stackars mans paket innan jag insåg mitt misstag. Gud jag måste blivit helt röd i ansiktet.
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:59
    #8

    Inte hårt dock men jag grävde in handen ordentligt så "paketet" låg i den .förstår du vad jag menar? Fy nu börjar jag skämmas igen. min sambo skrattade så han grät när jag berättade.

    Jag har också rusat fram till en tjej på stan som bakifrån såg EXAKT ut som min bästis. Jag höll för hennes ögon och sa "gissa vem?" Hon hade ju ingen aning och det visade sig att jag hade ingen aning om vem hon var heller. också pinsamt.

  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 09:09
    #10
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 09:03:56 följande:
    Hahahhah! Underbart! Ja, en liten klapp i rumpan bleknar i jämförelse. Tur att du slapp att träffa karln du tog mellan benen efter detta iaf. Om det hade varit en kollega så hade du tvingats byta jobb!
    Ja det var ju tur att han inte blev förbannad. Han hade ju kunnat ställa till en teater där och då inför alla andra. Nu blev det lagom diskret och han blev förvånad och lite osäker men arg tror jag inte han blev. Han såg väl hur jag skämdes och jag förklarade varför jag grabbat tag i hans paket.

    Har inte sett honom send ess. han gick väl hem och deppade ihop för att någon främmande kvinna känt på hans paket . ha ha nej men man kan göra pinsamma misstag men man skrattar mest åt det i efterhand. 
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 09:15
    #12
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 09:12:03 följande:
    Det blev en bra story iaf! Jag tror att bara jag kommer över första steget, att träffa kollegan idag så slutar jag nog skämmas.

    Känns bara som om jag borde sagt nåt där och då, och inte flytt ut ur rummet. Nu kan jag ju inte komma med förklaringar, vore att göra en för stor grej av det hela.
    ha ha påpekar han det kan du ju förklara varför. Men jag tror inte han tog det så hårt faktiskt.!!!
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 09:48
    #14
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 09:19:25 följande:
    Nä, det var ganska mycket trängsel i korridoren när alla ungarna skulle hem och så, så kanske min lilla klapp försvann i det allmänna stöket.

    vi är båda gifta på varsitt håll och mycket goda vänner sen länge, så han tar han upp det så är det säkert mest för att retas.
    Okej ja du kan ju skylla på ungarna=). Jag tror inte det är en stor sak ts. inget att oroa sig för=)
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 09:53
    #16
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 09:52:33 följande:
    Haha, ja, han kanske tom tror att det var nån av ungarna som kom åt hans rumpa.
    Ja det KAN ju varit så=)
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 10:00
    #18
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 09:58:39 följande:
    Då kör jag på det. Det var inte jag. *trallallallallallalaaaa!*
    =)
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 10:20
    #20
    Anonym skrev 2011-12-08 10:18:57 följande:
    Hihi.. Det där har hänt mig med. Fast då var det någon som höll för mina ögon och undrade om  jag visste vem det var Flört
    ha ha det kanske var jag?
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 10:22
    #22
    Anonym skrev 2011-12-08 10:22:07 följande:
    Hände det på plattan i Stockholm så kan det mycket väl ha varit du Cool
    ha ha jag bor i sthlm. Oops.
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 10:22
    #23
    Anonym skrev 2011-12-08 10:22:07 följande:
    Hände det på plattan i Stockholm så kan det mycket väl ha varit du Cool
    Sorry isåfall
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 10:25
    #24

    Min kompis sprang fram till "sin killkompis" på stan och hoppade upp på hans rygg bakifrån(dom brukar busa så nämligen). visade sig även då att det inte var den person hon trodde. Gud både jag och mina vänner gör visst bort oss i tid och otid.!

  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 10:32
    #26
    Anonym (kort.) skrev 2011-12-08 10:25:07 följande:
    Min kompis sprang fram till "sin killkompis" på stan och hoppade upp på hans rygg bakifrån(dom brukar busa så nämligen). visade sig även då att det inte var den person hon trodde. Gud både jag och mina vänner gör visst bort oss i tid och otid.!
    Obs detta var mååånga år sen. vi var väl ca 17 år kanske. inget man gör som snart 30 åring=)
Svar på tråden Råkade klappa kollega i rumpan!