• Anonym (Kaffedraken)

    Hur tar man bort sitt konto på Familjeliv ?

    Hej ! Jo jag undrar hur man tar bort sitt konto, med tanke på att mitt senaste inlägg som jag då gjorde när jag var 14 år, visas om man söker på mitt namn på Google, och det är något jag INTE vill, eftersom många av dom som vet vem jag är har sett det inlägget, och det var en grej som jag var orolig och undrade över då, och ville inte att någon jag känner skulle veta.

    Så därför vill jag nu ta bort mitt konto, så någon som kan hjälpa mig med det ? :)

    Tack i förhand. 

  • Svar på tråden Hur tar man bort sitt konto på Familjeliv ?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Gå in under inställningar-medlemsuppgifter och avregistrera.

    Men det du har skrivit under ditt nick kommer att finnas kvar på internet forever ändå.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Äsh, menar du att du är samma som den med Cam? Det är nog hur många som helst som slänger sig fram för camen, kanske just för att bli igenkänt? Men du kan ta bort ditt konto.

    Gå in under "medlemsuppgifter", och avregistrera dig!

    Eller om du vill vara kvar, så kan du ändra din signatur. Gå in under signaturbyte. Dock koster det 30:- kr.

    Och du, allt man skriver på nätet kommer upp i Google...Om man råkar googla "rätt sökord"..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur gör man idag 2014 när de här mördar-sympatisörerna till moderatorer i sharialiv bestämt sig för att tvinga på islams åsikter på folk och radera allt som är antiislamskt?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur tar man bort sitt konto nu? det finns inte medlemsuppgifter någonstans.. ;(

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja, hur gör man? Jag skulle vilja tömma mina meddelanden och om inte den funktionen finns så tar jag gärna bort mitt konto.

  • Anonym (Kaffedraken)

    hur fan tar man bort sitt konto...blir tokig..är jag helt blind eller var trycker man?????

Svar på tråden Hur tar man bort sitt konto på Familjeliv ?