• Anonym (Kille)

    När runkade ni av en kille senast

    Kvinnor när runkade ni av en kille senast och hur många killar har ni runkat av och tycker ni om att se själva utlösningen eller höra honom stöna när ni runkar en kille, killar ni får gärna berätta om era erfarenheter också själv tycker jag om att bli avrunkad av en kvinna

  • Svar på tråden När runkade ni av en kille senast
  • Anonym

    vid sista mensen haha,annars kör vi knulla istället då min man föredrar det framför runka

  • Anonym (Jag)

    Lite förvirrad här men vad betyder att runka av? Runka tills han kommer eller bara runka? Suga av betyder för mig att suga tills han kommer och då följaktligen runka av att runka tills han kommer. Men så är det tydligen inte för alla. 

    Senast jag runkade av min man var länge sen. Han vill alltid avsluta inne i mig. Oavsett om jag har mens eller inte. 

  • Anonym (MeMyself)

    I morse fick min kille en avrunkning. Jag har mens och tyckte detta var det "lättaste" alternativet.

    Ganska hårdhänt och lite dirty-talk om hur hård han var och hur kåt han är så kom han snart över sin egen mage. ???? Jag kunde vända mig om och dra mig lite i sängen och han fick städa upp "röran" själv.

  • Anonym (MeMyself)

    Nyss fick han sig en till avrunkning. Jag vet inte om jag tycker det är trevligare än han. Nästan iaf. ????

    Gött att se honom spruta efter lite handpåläggning. ????

  • Anonym (tjejen T)

    ja det var nog några månader sen. Jag kan helt klart tänka mig det och det är fantastiskt att se en kille njuta :) och är det riktigt bra, slinker den gärna in i munnen ;)

     

  • Anonym (tjejen T)
    Anonym (MeMyself) skrev 2011-12-23 09:26:21 följande:
    I morse fick min kille en avrunkning. Jag har mens och tyckte detta var det "lättaste" alternativet.
    Ganska hårdhänt och lite dirty-talk om hur hård han var och hur kåt han är så kom han snart över sin egen mage. ???? Jag kunde vända mig om och dra mig lite i sängen och han fick städa upp "röran" själv.
  • Anonym (MeMyself)

    [quote][quote-nick]Anonym (tjejen T) skrev 2011-12-28 21:38:51 följande:[/quote-nick][/quote]

    Jag älskar att runka av min kille. Idag fick han komma över mina bröst när jag avslutade. Tror det var uppskattat från hans sida.

  • loves to

    i förgår tycker det är underbar att börja med lätta kyssar runt pungen och använder sedan tungan därefter övegår jag till att öka takten tills jag hör att nu går det .. finns inget bättre än att se hur han njuter och älskar att ta allt i munen eller över mig :)

Svar på tråden När runkade ni av en kille senast