• Dollan89

    18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?

    Som rubriken lyder är mensen 18 dagar försenad. Hade mens den 6 november sist.
    Har fått mycket flytningar som är vattniga och luktar sött. Även urinet luktar sötare.
    Har INGA ömma bröst, men har molvärk till och från. Samt att jag mår illa lite då och då.

    Är mullig så det är svårt att se om magen är svullen.
    Tog flera graviditetstest i förra veckan och de visade negativt.

    Kanske tog det sig denna gången? Vi var mindre fokuserade förra månaden på babyverkstaden.

    Finns det NÅGON som visat negativt länge innan Ni plusat?
    Och HUR mådde ni då?

  • Svar på tråden 18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?
  • marinassk

    Jag har precis som du fast mens den 9 november... Galet frustrerande!

  • Dollan89

    Eller hur? Minsta lilla tecken man får så tror man att ni jäklar är det nåt på g...

    Hur mår du då?

  • tessum

    Jag är i samma sits. Hade mens kring den 1:a November.

    Fick ett svagt + i måndags men sedan har jag bara fått -

    Jag har lite ömma bröst (men det har jag innan mens också), "mensvärk" och humörsvängningar men inget utöver det.

    Vi har försökt sen 2007 så jag hoppas verkligen att det ska vara något på G nu

  • marinassk

    Nja känner inget speciellt, bara lite "mensvärk". Hade iofs inga symtom heller förens efter flera veckor med dottern... Men då fick jag iaf ett + direkt!

  • Dollan89
    tessum skrev 2011-12-22 21:38:29 följande:
    Jag är i samma sits. Hade mens kring den 1:a November.

    Fick ett svagt + i måndags men sedan har jag bara fått -

    Jag har lite ömma bröst (men det har jag innan mens också), "mensvärk" och humörsvängningar men inget utöver det.

    Vi har försökt sen 2007 så jag hoppas verkligen att det ska vara något på G nu
    Åh hoppas det är något för er skull.
    Vilket gravtest tog du? Jag tog clearblue första gången och fick ett super svagt streck. Men sedan minus.
  • Dollan89
    marinassk skrev 2011-12-22 21:40:55 följande:
    Nja känner inget speciellt, bara lite "mensvärk". Hade iofs inga symtom heller förens efter flera veckor med dottern... Men då fick jag iaf ett + direkt!
    Symptom efter flera veckor hmm.. Alla är ju olika. Kanske tillhör jag den kategorin. Förstår bara inte varför man får negativt på stickan. Skulle jag vara gravid skulle jag vara i vecka 6+2 nu. Borde man inte märka något då liksom?
  • tessum

    Testade med RFSU då, efteråt har jag testat med flera olika.

    Med 1:a barnet + ade jag redan två dagar innan bim (född 2003)

    Med 2:an tog det lång tid innan jag + ade på bim +16

  • Dollan89
    tessum skrev 2011-12-22 21:53:21 följande:
    Testade med RFSU då, efteråt har jag testat med flera olika.

    Med 1:a barnet + ade jag redan två dagar innan bim (född 2003)

    Med 2:an tog det lång tid innan jag + ade på bim +16
    Okej.. Ja, jag får väl avvakta och se.
    Tycker det är märkligt att man mår illa och har en del symptom utan att man plusar. Jag menar jag är ändå 18 dagar sen!!
  • marinassk

    Hur går det dollan? Jag ska testa idag igen... Blir tokig!

  • tessum

    Hej tjejer!

    Hoppas ni haft en underbar jul.

    Jag och sambon har kollat upp när jag sist hade mens eftersom jag var lite osäker på datum och det visade sig att det är ganska precis 4 veckor sedan.

    Men testen visar fortfarande -

    Så deprimerande!

Svar på tråden 18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?