• Shandi

    Snabb viktnedgång! Tips tack.

    Jag måste gå ner några kilo på ca 20 dagar. Drömmen hade varit 5 kg, men jag har svårt att tro att jag kommer lyckas med det....

    Tänkte testa på nutrilett nu de kommande veckorna, är det något att hänga i julgranen? Funkar det och hur snabbt går det?
    Tanken är att lägga om hela kosten efter denna "fasta" men just nu måste jag ha något som kan få igång lusten och inspirationen!
     

    Hoppas någon kan svara :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-02 15:42
    Målkilona som ska bort är 15!

  • Svar på tråden Snabb viktnedgång! Tips tack.
  • Juno

    Eller GI -fas 1. Om du följer den strikt så kan du gå ner ca 2 kg i veckan.

  • sanning och konsekvens
    Juno skrev 2012-01-02 20:49:23 följande:
    Eller GI -fas 1. Om du följer den strikt så kan du gå ner ca 2 kg i veckan.

    mm, jag tappade 5 kg första och 4 kg andra veckan efter graviditet 2.
    Åt tills jag blev mätt och lade in en extra promenad under dagen. 
    Funkar olika för alla uppenbarligen
    Lycka till ts, vilken metod du än väljer.  
  • kitten

    Hej

    Jag har länge haft otroliga problem med min vikt och har pendlat mellan 112-117kg under cirka 10 år, och hade prövat allt som gick! Men ingenting fungerade... gick ner ett kilo - och upp två. bantade 10, men gick upp 12 och så höll det på. Tills en dag då min väninna tipsade om någonting som heter Raspberry Ketone. det är ett 100% naturligt läkemedel tillverkat av endast naturliga ingredienser, och det är det enda som har fungerat för mig! Sedan cirka ett år tillbaks ligger jag på stabila 72 kilo och som det ser ut nu så kommer jag stanna kvar där. Raspberry Ketone kan köpas på ett flertal hemsidor med direktleverans hem till dörren. jag har beställt ifrån olika leverantörer men bäst pris och bäst service som jag upplevt är utan tvekan APOTEK101.
    Kan varmt rekommenderas!

    Lycka till med att bli av med era extra kilon!

    Kram

Svar på tråden Snabb viktnedgång! Tips tack.