• Kurreburre

    Föreläsning i Malmö!

    Just nu håller vi på att planera för fullt inför Barnlängtans årsmöte i Malmö lör den 17 mars. I år har vi tänkt att vi ska bjuda på en föreläsning i samband med årsmötet. Vad tycker ni om det?! :) Vi vill ju då att det ska va något ämne eller person som intresserar ER speciellt. Det finns ju massor av intressanta saker som man vill veta mer om när det gäller ofrivillig barnlöshet. Därför tänkte vi be er om förslag så ska vi se vad vi kan göra. Lämna era förslag som en kommentar här!
    Barnlängtan - patienföreningen för ofrivilligt barnlösa www.barnlangtan.com
  • Svar på tråden Föreläsning i Malmö!
  • Marzenie o dziecko

    Anna och Anders från programmet- önskan om ett barn.
    De har nog mycket att berätta ang detta.
    Kan ju alltid fråga dem.
    Får vem som helst komma på föreläsningen?

  • Kurreburre
    Marzenie o dziecko skrev 2012-01-07 18:33:15 följande:
    Anna och Anders från programmet- önskan om ett barn.
    De har nog mycket att berätta ang detta.
    Kan ju alltid fråga dem.
    Får vem som helst komma på föreläsningen?
    Vi hade ju tänkt någon person som jobbar med ofrivillig barnlöshet/infertilitet, men det här är också en jättebra idé :) Vi kan säkert göra både och, jag antecknar och ser om jag kan komma i kontakt med Anna och Anders och se om de vill ställa upp :)

    Årsmöten är ju offentliga men egentligen mest till för de som e medlemmar men vi gör inga sånna skillnader, alla är lika välkomna! Vi behöver ju fler medlemmar i föreningen så vi försöker alltid ha "öppna dörrar" och man kan ju skriva upp sig när man e där o bli medlem om man inte redan e det!
    Plötsligt händer det! - mitthemochmintradgard.blogg.se
  • Marzenie o dziecko

    Låter jätte bra det här med att värva nya medlemmar.
    Jag kan säga att om jag är ledig den dagen ni har föreläsningen så är jag intresserad av att titta in.

  • Kurreburre

    Puffar tråden! Nu har ni chansen att få önska :)

    Dessvärre kunde inte Anna och Anders helgen den 17 mars :( Så himla synd för de  hade väldigt gärna gjort det!
    Men kanske kan de komma på vår lokalförenings årsmöte i Malmö den 23:e eller 25:e januari, alltså redan nästa vecka!


    Plötsligt händer det! - mitthemochmintradgard.blogg.se
  • Kurreburre

    All info om vårt årsmöte ligger nu ute på hemsidan och på bloggen. Dessutom är det klart med två intressanta föreläsare också :)
    Äggnedfrysning – Möjligt att frysa den biologiska klockan med Thorir Hardarson
    Reprosund - Barnlösa ska få bättre hjälp genom nytt Öresundsprojekt med Aleksander Giwercman


    Missa inte det här, boka in lör den 17 mars i kalendern redan nu!


    Plötsligt händer det! - mitthemochmintradgard.blogg.se
Svar på tråden Föreläsning i Malmö!